لوله بازکنی تهرانپارس

لوله بازکنی تهرانپارس
جدول محتوا

لوله بازکنی تهرانپارس و رفع گرفتگی لوله توالت، حمام یا سینک در محدوده تهرانپارس با فنر برقی لوله بازکنی بدون کثیف کاری، 100% تضمینی با پشتیبانی چندماهه در همه ساعات شبانه روز انجام می شود. در صورت نیاز به خدمات شبانه روزی شعبه تهرانپارس می توانید با شماره 09121892092 یا شماره 88741851 تماس بگیرید.

در شعبه تهرانپارس از تجهیزات متعدد لوله بازکنی استفاده می کنیم ولی تشخیص نوع و محل گرفتگی لوله در انتخاب روش رفع گرفتگی بسیار موثر است. به همین دلیل کلیه سرویسکاران لوله بازکنی از جمله لوله بازکنی تهرانپارس باتجربه و خبره هستند و موظف هستند پس از بررسی لوله گرفته شده، ارزانترین و بهترین روش را برای رفع گرفتگی لوله به کار گیرند.

نمونه رفع گرفتگی لوله در تهرانپارس با فنر برقی

لوله بازکنی تهرانپارس فوری

با توجه به اینکه تهرانپارس در شرق تهران قرار دارد، ما چندین تیم و متخصص لوله بازکنی در شرق تهران مستقر کرده ایم که همگی به موتور سیکلت مجهز هستند. بنابراین در هر نقطه از این منطقه باشید و با مشکل گرفتگی لوله های حمام، توالت و سینک مواجه شوید، می توانید با شماره لوله بازکنی تهرانپارس تماس بگیرید. سرویسکاران در کمتر از 20 دقیقه در محل حاضر خواهند بود.

شما هم اگر با مشکل گرفتگی  لوله مواجه شدید، اگر فکر می کنید که گرفتگی لوله را می توانید با یکی از روش های خانگی برطرف کنید، اقدام کنید ولی در غیر اینصورت در همان دقایق اولیه با شماره این شعبه تماس بگیرید تا قبل از اینکه گرفتگی لوله در قسمت های دیگر لوله نیز ایجاد شود یا آلودگی به اطراف پراکنده شود، مشکل برطرف شود.

تخلیه چاه تهرانپارس

چاه بازکنی تهرانپارس

شرکت لوله بازکنی تهرانپارس جهت رفاه حال ساکنین محدوده تهرانپارس، در کنار خدمات لوله بازکنی، با استقرار اکیپ و تجهیزات تخلیه چاه اقدام به افتتاح شعبه تخلیه چاه تهرانپارس نموده است تا همشهریان عزیز تهرانی در صورتی که به خدمات تخلیه چاه، پیدا کردن درب چاه، لایروبی چاه فاضلاب در تهرانپارس، تعمیر چاه های قدیمی یا حفر چاه نو نیاز پیدا کردند بتوانند تنها با یک تماس در سریع ترین زمان ممکن در هر ساعت از شبانه روز از خدمات تخلیه چاه تهرانپارس استفاده نمایند.

خدمات لوله بازکنی در تهرانپارس

  • رفع گرفتگی لوله حمام
  • رفع گرفتگی توالت فرنگی و ایرانی
  • رفع گرفتگی کفشور حیاط و پارکینگ
  • رفع گرفتگی سینک
  • تشخیص محل گرفتگی لوله های ساختمان
  • رفع نم و رطوبت ساختمان
  • رفع بوی بد فاضلاب
  • تشخیص محل نشتی لوله بدون تخریب
  • درآوردن اشیا از لوله توالت و فاضلاب

لوله بازکنی تهرانپارس با استفاده از دستگاه تراکم هوا

لوله بازکنی در تهرانپارس

یکی از دستگاه هایی که برای رفع گرفتگی لوله ها استفاده می شود، دستگاه تراکم هوا است. این دستگاه مناسب جهت رفع انواع گرفتگی لوله های فاضلاب است. مکانیزم عملکرد دستگاه تراکم هوا به گونه ای است که بوسیله فشار هوای موجود در دستگاه، عواملی از جمله چربی ها، رسولات، مواد زائد و توده مو را که موجب گرفتگی لوله های ساختمان شده اند را به بیرون از لوله و به سمت چاه فاضلاب هدایت می کنند.

اما توصیه می شود از این دستگاه برای بازکردن لوله هایی که به وسیله خاک و سنگ دچار گرفتگی شده اند، مناسب نیست و برای این کار باید از دستگاه فنر برقی لوله بازکنی استفاده شود. از این دستگاه برای رفع گرفتگی لوله ها در شعبه لوله بازکنی رشت نیز استفاده می شود.

روش های رفع گرفتگی لوله در تهرانپارس

برای رفع گرفتگی لوله ابتدا باید مشخص شود که چه عاملی سبب گرفتگی لوله شده است، سپس با توجه به نوع و محل گرفتگی لوله، به کمک یکی از روش های لوله بازکنی نسبت به رفع گرفتگی ها اقدام شود.

در این صورت از صرف هزینه اضافی و تحمیل آن به مشتری جلوگیری می شود. چون بسیار دیده شده است که برخی شرکت ها بدون توجه به نوع گرفتگی لوله با استفاده از فنر برقی لوله بازکنی نسبت به رفع مشکل اقدام کرده اند ولی گرفتگی لوله برطرف نشده و مجبور شده اند از روش دیگر و یا شرکت دیگر استفاده کنند که متحمل هزینه بیشتر می شوند.

در شعبه لوله بازکنی تهرانپارس از روش های ذیل جهت رفع گرفتگی انواع لوله استفاده می شود.

  • فنر برقی لوله بازکنی
  • پمپ تراکم هوا
  • پمپ ساکشن

در بیشتر مواقع استفاده از فنر برقی لوله بازکنی همه نوع گرفتگی را رفع می کند و مزیت این روش این است که بدون کثیف کاری یا با حداق کثیف کاری همراه است و نیازی به کنده کاری ندارد.

لوله بازکنی تضمینی در تهرانپارس

لوله بازکنی تهرانپارس پشتیبانی

بسیار دیده شده است که مشتری بیان می کند قبل از تماس با ما، شرکت دیگری نسبت به رفع گرفتگی لوله اقدام کرده است ولی بعد از مدت زمان کوتاهی متوجه شده اند که مشکل همچنان پابرجاست. در شعبه لوله بازکنی پیروزی و همینطور تهرانپارس یا سایر شعب، سرویسکار موظف است بعد از رفع گرفتگی، لوله را با حجم زیادی از آب تست کند و پس از اطمینان از رفع مشکل، نسبت به دریافت حق الزحمه اقدام نماید.

کلیه خدمات ما به صورت 100% تضمینی با پشتیبانی چندماهه بوده و سرویسکاران به دلیل تجربه بالای خود می دانند که قبل از شروع به فنر زنی باید وضعیت لوله ها را بررسی کنند تا اگر لوله فرسوده یا قدیمی باشد حین فنر زنی، آسیبی به لوله وارد نشود و دچار نشتی نشود. ضمن اینکه تا چند ماه پس از دریافت خدمات از این شعبه، اگر با همان مشکل مواجه شدید، می  توانید با شماره لوله بازکنی در تهرانپارس تماس بگیرید تا بدون دریافت هزینه مشکل برطرف شود.

شماره لوله بازکنی در تهرانپارس

خب همانطور که گفتیم ممکن است گاهی برای شما هم این مشکل پیش آمده باشد که گرفتگی لوله فاضلاب برای شما آزاردهنده باشد و مجبور شوید آن را رفع نمائید حالا این گرفتگی را چطور رفع کنیم؟ یا با چه ابزاری گرفتگی لوله فاضلاب را رفع کنیم؟ بعضی از ما می توانیم با استفاده از مواد ساده لوله بازکنی همچون مایع لوله بازکنی، پودر لوله بازکنی، دستگاه لوله بازکنی، اسید لوله بازکنی، لوله بازکن خانگی، فنر لوله بازکنی، لوله بازکن شیمیایی و لوله بازکن اسیدی مشکل را حل کنیم.

خب حالا هر کدام از این مواد برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب مورد استفاده قرار می گیرند، اما ممکن است مشکل خیلی حادتر باشد و با این مواد قابل رفع نباشند، زیرا برای مورد های گرفتگی بسیار ضعیف کاربرد دارند. مانند رفع گرفتگی های لوله ها به دلیل پسماند موادغذایی، چربی و یا حتی مو موثر باشد، در حالی که این گرفتگی برای رفع رسوبات یا خاک یا قرار گرفتن شئ در داخل لوله فاضلاب، کاربردی ندارند و با گذر زمان مشکل بزرگ تر می شود و در این صورت باید از لوله باز کن های سخت برای رفع گرفتگی استفاده کرد و چه بسا این کار را به متخصصین بسپارید.

سوالات متداول لوله بازکنی تهرانپارس

بله. ما با استقرار چندین اکیپ لوله بازکنی ترتیبی اتخاذ کرده ایم تا در هر ساعت از شبانه روز که به خدمات لوله بازکنی در تهارنپارس نیاز داشتید، بتوانید با شماره ۰۹۱۲۱۸۹۲۰۹۲ تماس حاصل نمایید.

از آنجاییکه مواد شیمیایی می تواند به بافت لوله ها و تاسیسات ساختمان آسیب برساند، پیشنهاد می کنیم با استفاده از مواد دست ساز خانگی اقدام به رفع گرفتگی لوله ها بکنید و در صورت عدم حل مشکل، با ما تماس بگیرید.

برای مشاهده قیمت لوله بازکنی در سال 1402 که طبق مصوبات اتحادیه لوله بازکنی می باشد به لینک مربوطه مراجعه کنید.

8 دیدگاه دربارهٔ «لوله بازکنی تهرانپارس»

  1. سلام
    روش های رفع گرفتگی لوله ها چیست؟
    روش های جلوگیری از گرفتگی لوله ها چی میتونن باشن؟

    1. سلام دوست عزیز
      رایج ترین و آسانترین روش برای رفع گرفتگی لوه های حمام، توالت و سینک، استفاده از فنر برقی لوله بازکنی و دستگاه پمپ تراکم هوا است که باید توسط تکنسین های با تجربه مورد استفاده قرار گیرند. البته ما همواره توصیه می کنیم که اگر سطح گرفتگی لوله شدید نباشد، بهتر است از محلول های خانگی برای رفع گرفتگی لوله ها استفاده شود.
      برای جلوگیری از گرفتگی لوله ها هم تا حد امکان باید از ورود موادی نظیر: تفاله چای، پسماند مواد غذایی و چربی، مو، صابون، اجسام خارجی، دستمال کاغذی و نوار بهداشتی جلوگیری شود و هر چندماه یکبار با استفاده از محلول های خانگی نسبت به رسوب زدایی و چمربی زدایی جداره های داخلی لوله ها اقدام شود.

    1. سلام دوست عزیز
      چند کار مختلف وجود دارد که می توانید برای جلوگیری از بوی بد سیستم تصفیه فاضلاب فردی خود انجام دهید. ابتدا از تهویه مناسب سیستم اطمینان حاصل کنید. این به جلوگیری از تجمع آب راکد و مواد آلی که می تواند منجر به بوی بد شود کمک می کند. همچنین باید سیستم را به طور مرتب مورد بازرسی قرار دهید تا مطمئن شوید که هیچ انسداد یا مشکل دیگری که می تواند باعث تجمع مواد آلی شود وجود ندارد. اگر مشکلی را پیدا کردید، مهم است که آن را در اسرع وقت برطرف کنید تا از ایجاد مشکلات بیشتر و بوی بد جلوگیری شود.
      اگر بوی فاضلاب به صورت ناگهانی ظاهر شدند. به احتمال زیاد حادثه ای رخ داده است. برای انجام این کار، بررسی های زیر را انجام دهید:
      بررسی کنید که محورهای تهویه اصلی و ثانویه توسط آوار یا اشیاء دیگر مسدود نشده باشند.
      بررسی کنید که آیا هر یک از لوله های تخلیه مسدود شده است یا خیر.
      فقط در داخل خانه بوهای نامطلوب ناشی از تهویه اولیه معیوب یا ناکافی آشکار می شود. آنها اغلب با صدای “غرغر” همراه هستند. اگر نمی خواهید یک لوله کش استخدام کنید، به خواندن ادامه دهید:

      لوله های تخلیه مختلف را بررسی و تمیز کنید،
      در ستون تهویه یک هواکش غشایی (که به آن شیر برگشتی یا هواکش سقوط نیز می‌گویند) نصب کنید. اثر آن محدود خواهد ماند.
      بررسی کنید که آیا بوها از بازگشت تهویه ثانویه روی پشت بام نمی آیند، که از طریق پنجره پشت بام یا دریچه اولیه به داخل خانه جریان می یابد. دریچه های ثانویه نصب شده روی پشت بام خانه باید حداقل 1 متر از درها یا پنجره ها فاصله داشته باشند.

  2. سلام خسته نباشید خواستم تشکر کنم از خدمات خوب تان واقعن کارتون تمیز و بهداشتی انجام دادن تو ۲۲۰ تهرانپارس قیمت منصفانه بود چون اولین وب سایت بود خدمات فنی بهمن قیمت های اتحادیه گذاشته بود واقعن ممنونم

  3. اینکه نوشتید لوله بازکنی تهرانپارس با پشتیبانی چندماهه، آیا واقعی هست و یا فقط در حد حرفه؟

    1. سلام دوست عزیز
      حرف ما برای ما سند هست و اگر نوشتیم قطعا بهش عمل می کنیم. شما یقین بدونید که اگر برای رفع مشکل گرفتگی لوله با شماره لوله بازکنی تهرانپارس تماس بگیرید، سرویسکار موظف هست گرفتگی لوله را به صورت 100 درصد تضمینی و بدون تخریب و بدون کثیف کاری رفع کنند. قطعا اینو هم بدونید که ما شنونده انتقادات شما در مورد عملکرد سرویسکاران در این شعبه هستیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

پیمایش به بالا