لوله بازکنی زعفرانیه

لوله بازکنی زعفرانیه
جدول محتوا

ساکنین محترم محدوده زعفرانیه تهران می توانند برای رفع گرفتگی لوله های ساختمان اعم از لوله توالت، حمام استخر و غیره با شماره شبانه روزی لوله بازکنی زعفرانیه 09121892092 تماس بگیرند. این شعبه به صورت شبانه روزی، فوری و بدون تعطیلی در خدمت همشهریان عزیز تهرانی می باشد. لازم به ذکر است که شعبه زعفرانیه یکی از شعب لوله بازکنی تهران بهمن می باشد.

خدمات لوله بازکنی زعفرانیه

در این شعبه کلیه خدمات مربوط به لوله و فاضلاب به صورت کاملاً بهداشتی انجام می پذیرد. از جمله این خدمات می توان به موارد ذیل اشاره کرد.

  • رفع گرفتگی لوله توالت فرنگی
  • رفع گرفتگی لوله حمام
  • رفع گرفتگی لوله سینک
  • رفع گرفتگی لوله استخر
  • رفع بوی بد فاضلاب
  • رفع نم و رطوبت ساختمان
  • درآوردن گوشی و طلا از توالت
  • تشخیص محل دقیق گرفتگی لوله
  • تشخیص محل دقیق نشتی لوله بدون تخریب
  • بازرسی ویدئویی از لوله های فاضلاب

لوله بازکنی زعفرانیه شبانه روزی

دلایل گرفتگی لوله ها

ما معتقدیم اگر دلایل و عوامل گرفتگی لوله های توالت یا سینک را بشنناسید، به راحتی می توانید از وقوع آن پیشگیری کنید تا دچار دردسر و هزینه نشوید.

عمده دلایل گرفتگی لوله ها به شرح ذیل می باشد:

  1. گرفتگی لوله توالت با مدفوع
  2. گرفتگی لوله توالت با نواربهداشتی
  3. گرفتگی لوله توالت با دستمال کاغذی
  4. گرفتگی لوله حمام با مو
  5. گرفتگی لوله حمام با صابون یا ژیلت
  6. گرفتگی لوله سینک با چربی و روغن
  7. گرفتگی لوله سینک با تفاله چای یا قهوه
  8. گرفتگی لوله سینک با پسماند مواد غذایی

البته به این مساله هم دقت داشته باشید که عدم تخلیه آب سینک یا توالت همیشه به دلیل گرفتگی لوله ها نیست و ممکن است به دلیل پر شدن چاه فاضلاب باشد که در این صورت به تخلیه چاه فاضلاب نیاز خواهید داشت.

رفع گرفتگی لوله ها در زعفرانیه بدون کثیف کاری

مساله رعایت بهداشت در هر شغل خدماتی جز لاینفک آن می باشد ولی در مورد شغل لوله بازکنی و چاه بازکنی اهمیت این موضوع چندبرابر می شود. چرا که لوله های تخلیه به دلیل عبور فاضلاب، مملو از باکتری و میکروب می باشند که در صورت سهل انگاری، این میکروب ها به همراه آلودگی ها در اطراف و نقاط دیگر خانه پراکنده می شوند. به همین دلیل ملزم بودن به رعایت نکات بهداشتی و استفاده از ماسک و دستکش از اصول اولیه کار است. در شعبه زعفرانیه نیز از روش هایی برای رفع گرفتگی لوله ها استفاده می شود که بدون کثیف کاری یا با حداقل کثیف کاری همراه است.

لوله بازکنی در زعفرانیه فوری

سرعت عمل در رفع مشکلات لوله و فاضلاب و اعزام سریع نیرو به آدرس مشتری، یکی از فاکتورهایی است که مشتریان در انتخاب لوله بازکن به آن دقت می کنند. برای راحتی همشهریان عزیز تهرانی ساکن در محکدوده زعفرانیه، ما چند لوله بازکن را با موتورسیکلت در زعفرانیه مستقر کرده ایم تا در صورت تماس، نزدیک ترین تکنسین به آدرس مشتری اعزام شود. ما قول می دهیم در کمتر از نیم ساعت در محل حاضر باشیم. این قضیه در ساعات اوج ترافیک در شعبه لوله بازکنی تجریش نیز صادق است.

لوله بازکنی زعفرانیه با پشتیبانی چندماهه

لوله بازکنی تضمینی به معنای ارائه خدمات باز کردن لوله با ضمانت کیفیت و اصالت کار می‌باشد. برای مثال، در صورتی که پس از انجام کار، لوله دوباره بسته شد یا مشکل دیگری پیش آمد، شرکت لوله بازکنی مسئولیت تعمیر آن را به عهده خواهد گرفت.

از این رو، لوله بازکنی تضمینی به معنای ارائه خدمات باز کردن لوله با کیفیت و اصالت کار می‌باشد و در صورت بروز مشکل، شرکت لوله بازکنی مسئولیت تعمیر آن را بر عهده خواهد گرفت.

در زعفرانیه تهران نیز شرکت‌های لوله بازکنی تضمینی وجود دارند که این خدمات را ارائه می‌دهند. اما برای اطمینان از کیفیت خدمات، بهتر است قبل از استفاده از خدمات شرکت لوله بازکنی، اطلاعات لازم را در مورد آن‌ها جمع آوری کنید و با شرکت‌های دیگر نیز مقایسه کنید. همچنین، می‌توانید از تجربه دیگران در این زمینه استفاده کنید و نظرات و امتیازات مشتریان قبلی را مطالعه کنید.

لوله بازکنی ارزان در زعفرانیه

قیمت لوله بازکنی در زعفرانیه تهران ممکن است متفاوت باشد و بستگی به عوامل مختلفی دارد. برای مثال، نوع خدمات، موقعیت مکانی، مواد مصرفی، زمان انجام کار و تجهیزات مورد استفاده، تأثیر زیادی بر قیمت لوله بازکنی دارند.

در صورتی که به دنبال لوله بازکنی با قیمت ارزان در زعفرانیه هستید، می‌توانید با جستجوی شرکت‌های لوله بازکنی در زعفرانیه و مقایسه قیمت‌ها و خدمات ارائه شده، به بهترین گزینه برای خود دست پیدا کنید. همچنین، برای اینکه قیمت ارزان نتیجه ای کیفی نداشته باشد، باید به منظور انجام کار، با یک شرکت با تجربه و ماهر در این زمینه همکاری کنید.

همچنین، می‌توانید با انجام تعمیرات پیشگیرانه و نظافت دوره‌ای لوله‌های خود، از بروز مشکلات جدی‌تر جلوگیری کنید و در نتیجه، مجبور به درخواست خدمات لوله بازکنی با قیمت بالا نشوید.

قیمت لوله بازکنی زعفرانیه

خدماتی از قبیل لوله بازکنی در زعفرانیه تعرفه و قیمت معینی دارند. ولی به این معنی نیست که نرخ ثابتی برای خدمات وجود دارد. چرا که نوع گرفتگی لوله ها و محل قرارگیری لوله برای هر ساختمان با ساختمان دیگر متفاوت است و همین مساله یکی از فاکتورهای تاثیرگذار بر قیمت چاه بازکنی در زعفرانیه می باشد. البته بهتر است برای جلوگیری از منفعت طلبی افراد سودجو در این زمینه، اطلاعاتی در مورد موارد موثر بر قیمت لوله بازکنی داشته باشید.

  • نوع گرفتگی  لوله
  • تعداد گرفتگی لوله
  • محل قرارگیری لوله گرفته شده
  • نوع وسیله استفاده شده برای رفع گرفتگی لوله ها
  • متراژ فنر مورد استفاده برای رفع گرفتگی لوله
  • مدت زمان صرف شده برای انجام کار

لازم به ذکر است که در لوله بازکنی بهمن، بدون در نظر گرفتن وضعیت اقتصادی منطقه، همواره سعی شده است قیمتی پایین تر از نرخ متعارف به عنوان دستمزد اخذ شود. چرا که سرویسکاران شعبه زعفرانیه و دیگر شعب، به اصل روزی حلال و قیمت منصفانه معتقد می باشند.

استفاده از روش های خانگی برای رفع گرفتگی وان حمام

مسدود شدن وان حمام وضعیتی ناامید کننده است، به خصوص وقتی می‌خواهید در وان حمام دراز بکشید یا دوش بگیرید. اگر در منطقه زعفرانیه زندگی می‌کنید و به دنبال لوله بازکنی زعفرانیه می‌گردید همکاران ما می‌توانند به شما کمک کنند. اما در بعضی مواقع، ممکن است برای رفع این مشکل به لوله بازکن نیازی نداشته باشید، ترفندهای مختلفی برای رفع گرفتگی وان حمام وجود دارد که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم.

برای صرفه جویی در هزینه های زندگی می توانیم برای بازکردن گرفتگی لوله ها از روش های خانگی استفاده کنیم. اما اگر خواستید از لوله بازکنی کمک بگیرید فراموش نکنید که لوله بازکنی زعفرانیه، به صورت شبانه روزی در خدمت شماست. با هم به بررسی روش های خانگی می پردازیم.

۱. صافی وان را بردارید و تمامی آشغال ها را با دستکش جمع کنید

در اغلب موارد مو و صابون در زیر صافی و یا در بالای صافی جمع می‌شوند و باعث مسدود شدن آن می‌شوند. اگرچه بسیاری از صافی‌ها به صورت دستی قابل جدا شدن هستند، اما برخی از آنها به پیچ گوشتی نیاز دارند تا برداشته شوند. در این شرایط پیچ‌ها را با پیچ گوشتی مناسب جدا کنید. لوله بازکنی رشت می تواند تمام خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه را در کمترین زمان و با کمترین کثیف کاری انجام دهد.

اگر نمی‌دانید از کدام نوع پیچ گوشتی استفاده کنید، پیچ گوشتی را با سر پیچ مطابقت دهید. اندازه و شکل سر پیچ گوشتی باید به راحتی در پیچ جای بگیرد. تمام پیچ‌های اطراف لاستیک را بچرخانید تا همه باز شوند. سپس پیچ‌ها را در مکان امنی قرار دهید و صافی را بردارید. بعضی از وان‌ها به جای صافی، چوب پنبه دارند. خدمات فنی بهمن، شعبات مختلفی دارد که لوله بازکنی زعفرانیه مهمترین آن ها است. چوب پنبه‌ها راحت‌تر برداشته می‌شوند زیرا هیچ پیچ نگه دارنده‌ای ندارند. به سادگی درب را با پیچ و تاب دادن و بلند کردن بردارید. در مرحله بعد تمامی فضولات و چربی‌های موجود در اطراف وان را با یک دستمال و دستکش بردارید و اجازه ندهید که دوباره وارد لوله شوند.

۲. استفاده از تلمبه با لوله بازکنی زعفرانیه

اگر با راه حل بالا مشکل رفع نشد، می‌توانید از تلمبه استفاده کنید. اگر در وان حمام آبی وجود ندارد مقداری آب داخل آن بریرید. کاسه تلمبه را روی چاه قرار داده و با حرکت دست آن را بالا و پایین کنید تا هوای زیر تلمبه خالی شده و با یک مکش قوی مسیر لوله باز شود. این کار را چندین بار تکرار کنید تا مشکل رفع شود، اگر این روش هم موثر واقع نشد قبل از مراجعه به روش بعدی، کمی درباره تماس با لوله بازکنی شمال تهران فکر کنید اگر هنوز موافق نیستید به روش بعدی مراجعه کنید.

۳. استفاده از فنر دستی لوله بازکنی

اگر تمام عوامل انسداد قابل مشاهده را از روی تخلیه برداشتید و باز هم گرفتگی وان رفع نشد زمان آن رسیده است که از فنر لوله بازکنی استفاده کنید. لوله بازکنی زعفرانیه متخصص های با تجربه ای در زمینه فنر زنی دارد.

فنر لوله بازکنی خانگی را داخل لوله مسدود شده وان حمام کنید تا جایی که به شترگلو (تله تخلیه) برسد. شتر گلو یک لوله منحنی شکل است که از عبور مو، تکه‌های کاغذ و سایر جامدات جلوگیری می‌کند. شروع به چرخاندن فنر کنید و اجازه دهید که فنر آشغال های مانده در شترگلو را به خود بگیرد و بالا بیاورد. در صورت نیاز این کار را چندین بار تکرار کنید. در صورت عدم آشنایی با فنر لوله بازکنی، این مسئله می‌تواند چالش برانگیز باشد. اگر نحوه استفاده از فنر لوله بازکنی را نمی‌دانید توصیه می‌کنیم با یک متخصص تماس بگیرید تا این مشکل را رفع کند. در روش فنر لوله بازکنی باید از قبل پوشش سرریز برداشته شود. فنرلوله بازکنی را بردارید و آن را داخل دهانه چاه دهید.

فنر لوله بازکنی چه مزیتی دارد؟

این فنر دستی بسیار انعطاف پذیر و راه گشا است و به شما کمک می‌کند که هرچه سریع‌تر به محل گرفتگی لوله برسید. اکثر این فنرها دارای یک دسته شبیه میل لنگ هستند که فنر نوک آن را به حرکت در می‌آورد. لوله بازکنی جردن می تواند به شما در زمینه فنر زنی کمک کند. هنگامی که به این گرفتگی رسیدید، وقت آن است که سعی کنید از فنر برای جدا کردن انسداد و یا تلاش برای پایین آمدن آن در تخلیه استفاده کنید، هر دو در باز کردن گرفتگی وان، موثر عمل خواهند کرد. هنگامی که با مقاومت روبرو شدید، فنر را در جهت عقربه‌های ساعت بچرخانید تا انسداد را رفع کنید. اگر با این کار روش هم مشکلتان حل نشد می‌توانید روش دیگر را امتحان کنید.

۴. استفاده از جوش شیرین

بسیاری از افراد روش فنر زنی به داخل زهکش را دوست ندارند، این افراد می‌توانند از لوله‌ بازکن‌های مایع استفاده کنند. البته دقت داشته باشید براساس نوع لوله کشی ممکن است لوله بازکن‌ها به لوله‌ها آسیب وارد کنند. مواد لازم برای بازکردن گرفتگی لوله با لوله بازکنی زعفرانیه:

  • جوش شیرین
  • 1 فنجان سرکه
  • آب گرم

1/4 پیمانه جوش شیرین را در لوله بریزید و سپس به اندازه یک پیمانه کامل سرکه سفید در لوله خالی کنید. این کار به شدت باعث چربی زدایی و گندزدایی در لوله می‌شود و رسوبات و لایه‌های مانده را از بین خواهد برد. سپس درب تخلیه را بپوشانید و منتظر بمانید. بعد از چند دقیقه، دوباره این کار را ادامه دهید. بگذارید 30 دقیقه بماند و بعد آب گرم را باز کنید. اگر با ترفندهای بالا نتوانستید مشکل خود را رفع کنید، تنها کافی است با لوله بازکنی زعفرانیه تماس بگیرید.

0 دیدگاه دربارهٔ «لوله بازکنی زعفرانیه»

    1. سلام دوست عزیز
      حیاتی ترین وظیفه تله p P-Trap یا شترگلو جلوگیری از ورود گازهای مضری مانند متان به داخل خانه است. این تله‌ها همچنین به صاحبان خانه اجازه می‌دهند تا به سرعت و به راحتی اقلام کوچکی را که در فاضلاب می‌افتند بازیابی کنند. به طور خلاصه، آنها بخشی جدایی ناپذیر از طراحی لوله کشی مدرن هستند

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

پیمایش به بالا