لوله بازکنی غرب تهران

لوله بازکنی غرب تهران
جدول محتوا

اگر شما هم در غرب تهران ساکن هستید می توانید برای رفع گرفتگی لوله توالت، رفع گرفتگی سینک و یا سایر مشکلات لوله و فاضلاب، با شماره شبانه روزی لوله بازکنی غرب تهران به شماره 09121892092  تماس بگیرید. سرویس کاران ما در کمتر از نیم ساعت در کنار شما خواهند بود و کلیه گرفتگی های لوله فاضلاب را بدون کثیف کاری و به صورت تضمینی برطرف خواهند کرد.

لوله بازکنی غرب تهران از شرکتهای معتبر خدماتی و از شعب فعال لوله بازکنی تهران است که تلاش می کند با به کارگیری ابزارهای پیشرفته، مشکلاتی همچون گرفتگی لوله های ساختمان، نشتی لوله های ساختمان، سینک حمام و… را به صورت تضمینی، با پشتیبانی و شبانه روزی حل کند.

خدمات لوله بازکنی غرب تهران

در ادامه به چند مورد از خدمات رایج شعبه غرب تهران اشاره می کنیم. ما بهترین تکنسین ها را در این شعبه در اختیار داریم تا با کمترین هزینه، مشکلات لوله و فاضلاب ساختمان شما را مرتفع کنیم.

رفع نم و رطوبت حمام

 حمام یکی از مکان هایی است که به دلیل وجود دوش و آب داغ بیشتر از مکان های دیگر در معرض رطوبت قرار دارد. قطره هایی که روی آینه یا کاشی ها قرار می گیرند، این رطوبت را بیشتر می کنند. در صورتی که رطوبت رفع نشود ممکن است باعث کپک و باکتری شود.

رفع گرفتگی لوله سینک، توالت

یکی از علت های رایج گرفتگی لوله ها عدم توجه به زباله هاست. زمانی که اضافه مواد غذایی، چربی و یا هر زباله دیگری وارد لوله می شود، باعث گرفتگی آن می شود.

رفع بوی فاضلاب

 بوی فاضلاب ترکیبی از گازهای سمی و غیر سمی است که توسط تجزیه زباله های زیست محیطی خانگی و صنعتی، ایجاد می شود. گازهای فاضلاب ممکن است شامل سولفید هیدروژن، آمونیاک، متان، کربن و… باشد که برای سلامتی خطرناک است. به همین منظور توصیه می شود زمانی که بوی نامطبوع در اطراف لوله های فاضلاب ساختمان خود حس کردید، با لوله بازکنی غرب تهران تماس بگیرید تا نسبت به رفع بوی بد فاضلاب اقدام گردد.

تخلیه چاه غرب تهران

تخلیه چاه فاضلاب امری ضروری است که برای انجام آن به ابزار و تجهیزات خاصی نیاز است. زمانی که چاه فاضلاب ساختمان پر شده باشد دارای علائمی خواهد بود که در صورت مشاهده هر یک از علائم، برای رفع گرفتگی چاه و فاضلاب باید به تعمیرکاران حرفه ای مراجعه کرد، زیرا این کار کمی خطرناک است.

لوله بازکنی غرب تهران تضمینی

تضمین خدمات ما در شعبه غرب تهران، نشان از سابقه طولانی، مهارت و دانش سرویسکاران ما در شغل و حرفه خود است. سرویسکاران ما با تکیه بر اصل کسب روزی حلال و پایبندی به تعهد حرفه ای و اخلاقی، بهترین، سریع ترین و کم هزینه ترین روش را برای رفع گرفتگی لوله های فاضلاب به کار می گیرند تا بهترین نتیجه حاصل شود. ضمن اینکه آنها در پایان کار، لوله را با حجم زیادی از آب، آزمایش کرده و پس از اطمینان از رفع کامل مشکل، لوله را تحویل کارفرما می دهند.

ما در این شعبه هر نوع گرفتگی لوله را به صورت تضمینی و با پشتیبانی چند ماهه رفع می کنیم. یعنی اگر برای هر یک از لوله هایی که از این شعبه خدمات دریافت کرده اید، تا چندماه آینده مشکلی پیش آید می توانید با شماره سرویسکار شعبه تماس بگیرید و سرویسکار موظف است بدون دریافت هزینه نسبت به رفع مشکل اقدام نماید.

لوله بازکنی در غرب تهران فوری

علاوه بر اینکه در غرب تهران چندین سرویسکار را مستقر کرده ایم تا در صورت تماس همشهریان عزیز، نزدیک ترین تکنسین به آدرس مشتری اعزام شود، همه آنها به موتورسیکلت نیز مجهز هستند تا بتوانند در ساعات ترافیک نیز به موقع و در کمتر از 20 دقیقه در محل حاضر باشند.

حضور به موقع و سریع در آدرس مشتری به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلی یکی از آیتم هایی است که برای آسودگی خاطر ساکنان محدوده غرب تهران در نظر گرفته ایم. چون به این مساله واقف هستیم که هر نوع گرفتگی لوله فاضلاب اعم از گرفتگی لوله توالت، گرفتگی لوله حمام و گرفتگی لوله سینک باید در همان دقایق اولیه برطرف شود. وگرنه موجب انتشار آلودگی و ایجاد مشغله ذهنی برای خانم خانه خواهد بود.

قیمت لوله بازکنی غرب تهران

قیمت لوله بازکنی در غرب تهران، به عوامل زیر بستگی دارد:

نوع خدمات: قیمت لوله بازکنی بسته به نوع خدماتی که ارائه می‌شود، ممکن است متفاوت باشد. برای مثال، بازکردن لوله در حمام و آشپزخانه و یا توالت قیمت متفاوتی دارد.

موقعیت مکانی: موقعیت مکانی نیز تأثیر زیادی در قیمت لوله بازکنی دارد. اگر مکان شما در منطقه‌ای دور از دسترس باشد، قیمت بیشتری دریافت خواهید کرد.

استفاده از مواد شیمیایی و محلول های لوله بازکنی: مواد مصرفی مورد استفاده، نیز تأثیر زیادی در قیمت لوله بازکنی دارد. مصرف مواد با کیفیت بالا هزینه بیشتری دارد.

زمان انجام کار: قیمت لوله بازکنی در غرب تهران ممکن است به تعداد ساعات کار کرده برای باز کردن لوله‌ها بستگی داشته باشد. همچنین، در صورت نیاز به انجام کار در شب و تعطیلات، هزینه بیشتری پرداخت خواهد شد.

تجهیزات مورد استفاده: تجهیزات استفاده شده برای باز کردن لوله‌ها نیز تأثیر دارد. در صورت استفاده از تجهیزات پیشرفته‌تر، قیمت بیشتری دریافت خواهد شد.

شرکت یا فرد انجام دهنده: شرکت‌های تخصصی لوله بازکنی غرب تهران معمولاً قیمت بیشتری نسبت به فردانجام دهنده مستقل دارند، زیرا از تجهیزات و دانش فنی بیشتری برخوردارند.

بنابراین، قیمت لوله بازکنی در غرب تهران به عوامل گوناگونی بستگی دارد و برای دانستن دقیق ترین قیمت باید با شرکت‌های لوله بازکنی در ارتباط باشید و برای آن‌ها اطلاعات لازم را ارائه کنید.

دلایل اصلی بالا زدن چاه فاضلاب و گرفتگی لوله ها

گرفتگی لوله های فاضلاب ساختمان می تواند دلایل بسیاری داشته باشد که در صورت اطلاع از هر یک از آنها می توانید با پیشگیری از ورود این مواد به لوله ها از گرفتگی آنها جلوگیری کنید. عمده دلایلی که موجب تماس همشهریان تهرانی با لوله بازکنی شهرک غرب می شود، به شرح ذیل است.

دلایل گرفتگی لوله فاضلاب آشپزخانه

لوله بازکنی غرب تهران شبانه روزی

  • عدم شیب مناسب لوله فاضلاب
  • رسوب مواد زائد و اضافی
  • شستن ظروف پرچربی در سینک ظرفشویی
  • پسماند مواد غذایی و تفاله چای در لوله ها

دلایل گرفتگی لوله توالت

  • عدم بکارگیری شترگلوی مناسب
  • افتادن اشیا خارجی در لوله توالت
  • انباشت مدفوع
  • افتادن نواربهداشتی و دستمال کاغذی
  • شیب غیراستاندارد در لوله

علائم پرشدن چاه فاضلاب خانه

در صورت مشاهده علائمی نظیر:

  1. بوی نامطبوع کفشور ها و سرویس بهداشتی و حمام
  2. مشاهده حشرات موذی
  3.  بالا زدن آب از کفشورهای هم سطح با چاه، حمام و دستشویی
  4. بالا زدن فضولات از سرویس بهداشتی و کف صابون از حمام

از جمله نشانه هایی هستند که مشخص می کند چاه فاضلاب خانه پر شده است و نیاز به خدمات تخلیه چاه دارید. در صورت عدم توجه به پرشدن چاه فاضلاب ساختمان، زمین اطراف چاه دچار نشست می شود که در صورت غفلت می تواند خطرات جانی و مالی به همراه داشته باشد. توصیه می کنیم به صورت دوره ای و منظم، چاه فاضلاب ساختمان را چک و بررسی کنید.

محله های غرب تهران که تحت پوشش خدمات لوله بازکنی این شرکت هستند

  • پونک یکی از قدیمی‌ترین محله‌ها به شمار می‌رود که از غرب به جنت‌آباد (بزرگراه شهید ستاری)، از شرق به دره پونک و شهرک غرب (بزرگراه شهید اشرفی اصفهانی)، از شمال به محله حصارک و از جنوب به محله باغ‌فیض (بزرگراه شهید همت) محدود است.
  • ورد آورد یکی دیگر از مناطق قدیمی تهران است که به معنی آوردگاه گل سرخ است، این نام به دلیل وجود گل های سرخ به این منطقه داده شده است.
  • محله کن یکی از چهار محله‌ اصلی تهران یا ری قدیم بوده است که قدمت بسیار زیادی دارد. کن یکی از مناطق غرب تهران است که از شرق تا صادقیه، از غرب تا شهر قدس، از شمال تا شمیرانات و از جنوب تا بزرگراه آزادگان امروزی ادامه داشته است.
  • کوی فردوس یا شهرک فردوس، از محله‌‌های جنوب غربی تهران است. این محله از شمال به جاده قدیم کرج، از جنوب به بلوارهای معلّم و مدائن، از شرق به خیابان تختی و از غرب به بلوار بهار شمالی منتهی می‌شود
  • محله آزادی، یکی از محله‌های قدیمی و معروف تهران است که جز غرب تهران محسوب می شود. به دلیل اینکه این منطقه نزدیک برج آزادی و میدان انقلاب است از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
  • حصارک نام یکی از محله‌های قدیمی شمال غرب تهران است که از شمال به دامنه‌های البرز، از شرق با محله‌ مرادآباد، از غرب به رودخانه‌های وسک و حصارک و از جنوب به بلوار سیمون بولیوار محدود می شود.
  • شهرک تهرانسر یکی از شهرک های غرب تهران است که از شمال به بزرگراه شهید لشکری، از جنوب به بزرگراه فتح، از شرق به فرودگاه مهرآباد و از غرب به بزرگراه آزادگان محدود شده است. در صورت نیاز به لوله بازکنی تهرانسر می توانید با شماره مستقیم این شعبه، تماس بگیرید.
  • اکباتان یکی از شهرک های معروف تهران و خاورمیانه است که به خاطر معماری بی نظیر و ساختار ضد زلزله آن مشهور است. این شهرک در غرب واقع شده است و از سه فاز اصلی تشکیل شده که هر فاز آن دارای تعدادی بلوک و هر بلوک شامل تعدادی ورودی می باشد.

0 دیدگاه دربارهٔ «لوله بازکنی غرب تهران»

    1. سلام مرتضی عزیز. بله با هم فرق دارن. قیمت های دقیق رو می تونید از لیست قیمتی که اتحادیه ارائه کرده ببینید. لوله بازکنی غرب تهران، از شعبه های قدیمی خدمات فنی بهمن هست.

    1. سلام دوست عزیز
      کلیه خدمات رفع گرفتگی لوله ها، تخلیه چاه، تبدیل توالت ایرانی به فرنگی، لوله بازکنی غرب تهران و سایر خدمات مربوطه در این شعبه انجام می پذیرد.

    1. سلام دوست عزیز. شما اگه دنبال یه لوله بازکنی معتبر و با تجربه میگردید، باید با خدمات فنی بهمن تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

پیمایش به بالا