لوله بازکنی ولنجک

لوله بازکنی ولنجک
جدول محتوا

گرفتگی لوله در توالت یا سینک آشپزخانه این پتانسیل را دارند که نظم کل خانه را به هم بزنند و همینطور تشویش خاطر ساکنان خانه را فراهم کنند. اما شما که در حال حاضر خواننده این صفحه از وب سایت لوله بازکنی هستید، به احتمال زیاد دچار یکی از این مشکلات شده اید و به دنبال راهکاری برای خلاصی از این وضعیت هستید، نگران نباشید، لوله بازکنی ولنجک یکی از شعب شبانه روزی و بدون تعطیلی لوله بازکنی بهمن می باشد که می توانید تماس بگیرید و در کمتر از نیم ساعت، سرویسکار در محل حاضر خواهد بود.

خدمات لوله بازکنی ولنجک

لوله بازکنی ولنجک شبانه روزی

در این شعبه کلیه خدمات مربوط به لوله بازکنی و چاه بازکنی در ولنجک ارائه می شود. در ادامه به ذکر چند نمونه از خدمات این شعبه می پردازیم.

  1. رفع گرفتگی لوله توالت با دستمال کاغذی
  2. رفع گرفتگی لوله توالت با پوشک بچه یا نواربهداشتی
  3. رفع گرفتگی لوله توالت با مدفوع
  4. رفع گرفتگی لوله حمام با مو، چرک و صابون
  5. رفع گرفتگی لوله حمام با تیغ و ژیلت
  6. رفع گرفتگی لوله سینک با چربی و پسماند مواد غذایی
  7. رفع گرفتگی لوله کفشور حیاط و پارکینگ
  8. رفع نم و رطوبت دیوار
  9. تشخیص محل نشتی لوله بدون تخریب
  10. بازرسی ویدئویی از لوله های فاضلاب
  11. درآوردن اشیا، گوشی و طلا از لوله

علاوه بر این موارد، اگر چاه فاضلاب ساختمان شما پر شده باشد، می توانید با شماره تخلیه چاه تماس بگیرید.

لوله بازکنی ولنجک بدون کثیف کاری

اهمیت این موضوع به حدی است که بیشترین نگرانی مشتریانی که با ما تماس می گیرند، از بابت میزان کثیف کاری عملیات لوله بازکنی و رفع گرفتگی لوله در ولنجک است. اما ما به شما این اطمینان را می دهیم که همه سرویسکاران و تکنسین های این شعبه به دلیل مهارت در استفاده از دستگاه های لوله بازکنی و نیز تجربه زیاد خود، مراحل لوله بازکنی را بدون کوچکترین کثیف کاری انجام می دهند. در بسیاری از موارد، افراد بی تجربه و ناوارد که نمی توانند دور موتور فنر برقی لوله بازکنی رو تنظیم کنند و تسلطی بر سرعت چرخش فنر ندارند، به همین دلیل فنر لوله بازکنی به اطراف پرتاب می شود که علاوه بر وارد کردن آسیب به سرویسکار، باعث می شود آلودگی های موجود در لوله همراه با فنر به اطراف پرتاب شوند.

لوله بازکنی تضمینی در ولنجک

تعجب نکنید. ما به مهارت و تعهد کاری و اخلاقی تکنسین های شعبه ولنجک و سایر شعب، اطمینان کامل داریم و به همین دلیل کیفیت خدمات خود را تضمین می کنیم. تکنسین های ما موظف هستند بهترین و ارزان ترین روش را برای رفع گرفتگی لوله های فاضلاب انتخاب کنند و مراحل انجام کار را تا رفع کامل مشکل دنبال کنند. در آخر نیز باید لوله را با حجم زیادی از آب، آزمایش کرده و تحویل کارفرما دهند. شما می توانید از باز بودن مسیر عبور آب و فاضلاب، مطمئن شوید.

لوله بازکنی در ولنجک با پشتیبانی

همانطور که در بالا گفته شد ما از کیفیت خدمات چاه بازکنی که در ولنجک ارئه می دهیم، اطمینان داریم و به همین دلیل اعلام می کنیم چنانچه برای رفع مشکلی از ما سرویسکار بخواهید، اگر بعد از چندماه، همان لوله دچار همان مشل شود، می توانید مجدد تماس بگیرید و بدون پرداخت هزینه نسبت به رفع مشکل گرفتگی لوله ها اقدام شود. این تضمین در لوله بازکنی زعفرانیه نیز برقرار می باشد.

لوله بازکنی شبانه روزی در ولنجک

گرفتگی لوله فاضلاب واقعاً خبر نمی کند و در هر ساعت از شبانه روز ممکن است رخ دهد. چه در ساعات اولیه صبح یا در ساعات پایانی شب. مهم این است که بلافاصله در همان دقایق اولیه نسبت به رفع گرفتگی لوله توالت، حمام یا سینک اقدام شود. اول به دلیل اینکه ممکن است با طولانی شدن زمان گرفتگی، آلودگی به قسمت های دیگر خانه سرایت کند و همه زحمات بانوی خانه برای تمیز نگه داشتن خانه از بین برود و دیگر اینکه موجب انتقال میکروب و آلودگی شود. اما مساله این است که در ساعات غیراداری با کدام لوله بازکنی در ولنجک باید تماس گرفته شود؟ حضور یک سرویسکار غریبه در ساعات غیراداری و به خصوص در شب می تواند استرس زا باشد. ما در شعبه ولنجک این اطمینان را به شما می دهیم که همه سرویسکاران و تکنسین های چاه بازکنی ولنجک با اخلاق و متعهد بوده و دارای گواهی عدم سوءسابقه می باشند. بنابراین با خیالی آسوده می توانید با شماره لوله بازکنی ولنجک به صورت شبانه روزی تماس بگیرید.

لوله بازکنی بدون تخریب در ولنجک

رفع گرفتگی لوله بدون تخریب، یک روش پیشرفته و مدرن در صنعت لوله بازکنی است که مزایای بسیاری دارد. در زیر به برخی از مزایای این روش اشاره می‌کنیم:

  1. عدم نیاز به تخریب لوله‌ها: یکی از بزرگترین مزایای روش لوله بازکنی بدون تخریب، عدم نیاز به تخریب لوله‌ها است. در این روش، با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته، گرفتگی‌ها و رسوبات داخل لوله‌ها به صورت کامل پاک می‌شوند و نیازی به تخریب و تعمیر لوله‌ها نیست.
  2. افزایش عمر لوله‌ها: با رفع گرفتگی لوله بدون تخریب، عمر لوله‌ها افزایش می‌یابد. در واقع، با پاک کردن گرفتگی‌ها و رسوبات داخل لوله، جریان آب بهتر و سریع‌تر می‌شود و لوله‌ها به دلیل کاهش فشار و استراحت بیشتر، کمتر خراب می‌شوند.
  3. صرفه‌جویی در هزینه‌ها: با انجام لوله بازکنی بدون تخریب، هزینه‌ها به شدت کاهش می‌یابد. زیرا نیازی به تخریب و تعمیر لوله‌ها نیست و تعمیرات انجام شده به مدت طولانی‌تری استوار خواهند ماند.
  4. رفع مشکلات بهداشتی: با انجام لوله بازکنی بدون تخریب، مشکلات بهداشتی ناشی از گرفتگی‌ها و رسوبات داخل لوله‌ها به صورت کامل رفع می‌شود. به علاوه، این روش به صورت کاملاً بهداشتی انجام می‌شود و هیچ گونه آسیبی به محیط زیست وارد نمی‌کند.
  5. زمانبندی مناسب: با انجام لوله بازکنی بدون تخریب، نیازی به تخلیه لوله و تعطیلی فعالیت‌های مرتبط نیست، بنابراین می‌توان زمانبندی مناسب‌تری را برای انجام این کار در نظر گرفت.

به طور کلی، رفع گرفتگی لوله بدون تخریب، یک روش مدرن و پیشرفته در صنعت لوله بازکنی است که مزایای زیادی دارد و بهتر است با توجه به نوع مشکلات لوله، به این روش فکر کنید.

روش های خانگی برای رفع گرفتگی لوله

تجربه ما در لوله بازکنی نشان داده است که آشپزخانه و حمام دو مکان مهم خانه هستند که هر مشکلی در لوله کشی این مکان‌ها می‌تواند کل خانه را دچار اختلال کند. نشت لوله‌ها و زهکش‌های مسدود شده از رایج‌ترین مشکلاتی هستند که تقریباً همه افراد با آن روبرو می‌شوند. تکه‌های کوچکی از ذرات مواد غذایی، مواد شوینده، مو و سایر مواد زائد غالباً لوله‌های سینک و وان حمام را مسدود می‌کنند و باعث می‌شوند حوضچه‌ای از آب کثیف جمع شود. تماس با یک لوله بازکنی حرفه‌ای می‌تواند هزینه‌های زیادی به همراه داشته باشد. با این حال، با ابزار مناسب و تجهیزات تمیز کننده به راحتی می‌توانید خودتان گرفتگی لوله ها را باز کنید. در ادامه بهترین روش‌ها برای رفع مشکلات تخلیه مورد استفاده قرار می‌گیرد، اما اگر نتوانستید با این روش‌ها مشکل را حل کنید کافی است با کارشناسان ما در لوله بازکنی ولنجک تماس بگیرید.

استفاده از آویز سیمی برای لوله بازکنی

چوب لباسی یک کالای استاندارد است که تقریباً در هر خانه‌ای یافت می‌شود. از چوب لباسی با طول استاندارد استفاده کنید و سعی کنید آن را به بهترین شکل ممکن صاف کنید. می‌توانید از انبردست یا ابزارهای دیگر برای این کار استفاده کنید. پس از صاف شدن سیم، می‌توانید به راحتی آن را درون لوله‌های مسدود شده قرار دهید و بقایای جمع شده در داخل آن را بیرون بیاورید. درپوش تخلیه را برداشته و قلاب را درون آن قرار دهید و آشغال‌ها و ذرات مو را بیرون بکشید. مقدار زیادی آب گرم را روی زهکشی‌ها ریخته تا باقیمانده کثیفی از آن خارج شود. ممکن است به خدمات لوله بازکنی رشت هم احتیاج پیدا کنید.

جاروبرقی مرطوب و خشک

جاروبرقی مرطوب و خشک یکی دیگر از ابزارهای هوشمند برای لوله‌های مسدود شده می‌باشد. ابزار تمیز کردن زباله‌های مایع را تنظیم کنید، سپس دریچه را بپوشانید تا خطر هرگونه آسیب خارجی در دستگاه کاهش یابد. جاروبرقی را به بالاترین میزان توان خود تنظیم کنید تا مو و آهک را از داخل تخلیه بیرون بکشد.

استفاده از جوش شیرین و سرکه

مخلوط جوش شیرین و سرکه یکی دیگر از اقدامات مؤثر برای تمیز کردن زهکشی‌های منزل است. جوش شیرین و سرکه را به نسبت مساوی اضافه کنید (1/3 لیوان از هر کدام) و آن را خوب مخلوط کنید. این ترکیب بلافاصله صدای فش فش ایجاد می‌کند، آن را درون چاه ریخته و برای چند ساعت درب آن را بگذارید. روز بعد تخلیه را با آب ولرم بشویید.

آب جوش و نمک

ریختن مخلوط آب جوش و نمک داخل تخلیه چاه ساده‌ترین و سریع‌ترین راه حل برای باز کردن سینک است و به بیرون ریختن زباله‌ها کمک می‌کند. ½ فنجان نمک را با ½ فنجان آب جوش مخلوط کنید و آن را درون تخلیه مسدود شده بریزید. ترکیب نمک و جوش شیرین یک واکنش شیمیایی قوی ایجاد می‌کند که تمام انسداد را از بین می‌برد. ممکن است حوصله و وقت این اقدامات را نداشته باشید، اگر در محدود جنت آباد زندگی می کنید، می توانید برای رفع گرفتگی لوله ها با لوله بازکنی ولنجک تماس بگیرید.

سود سوز آور

سود سوز آور یا هیدروکسید سدیم یک ترکیب قدرتمند است که می‌تواند گرفتگی و انسداد را از بین ببرد. 3 فنجان سود سوز آور (به راحتی می‌توانید آن را از فروشگاه محل خود خریداری کنید) به یک لیوان آب سرد اضافه کنید. این مخلوط را به خوبی با یک قاشق چوبی هم بزنید و بعد از شروع مواد شیمیایی به آرامی آن را داخل تخلیه بریزید. بگذارید این مخلوط حدود 20 تا 30 دقیقه بماند، سپس تخلیه را با آب داغ بشویید. برای این کار از دستکش‌های لاستیکی و ماسک صورت استفاده کنید زیرا این ماده شیمیایی برای پوست خطرناک است.

 استفاده از مایع ظرفشویی برای لوله بازکنی

مایع ظرفشویی یک محصول مفید دیگر است که می‌تواند برای تمیز کردن زهکشی‌ها و ریختن زباله‌های داخل آن مورد استفاده قرار بگیرد. حدوداً ¼ فنجان مایع ظرفشویی یا مواد شوینده را درون یک کاسه بریزید و آن را به آرامی درون زهکش‌های توالت بریزید. مواد شیمیایی تمیز کننده به عنوان روان کننده عمل می‌کند و به آرامی باقیمانده کثیفی را از بین می‌برد. حدود 30 دقیقه بگذارید بماند و بعد روی آن آب گرم بریزید. در صورت لزوم کل مراحل را تکرار کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

پیمایش به بالا