لوله بازکنی پیروزی

لوله بازکنی پیروزی
فهرست مطالب

شماره لوله بازکنی پیروزی 

سرویسکاران مجرب لوله بازکنی پیروزی و همینطور چاه بازکن های حرفه ای لوله بازکنی پیروزی به صورت شبانه روزی با شماره 09121892092 آماده ارائه خدمات به همشهریان عزیز می باشند. فقط کافیست تماس بگیرید تا در کمتر از 20 دقیقه در محل حاضر شده و با رعایت کامل بهداشت، گرفتگی لوله ها را بدون کثیف کاری، بدون تخریب و فوری و ارزان برطرف نمایند.

لوله بازکنی پیروزی کلیه خدمات خود را به صورت شبانه روزی، بدون تعطیلی و به صورت 100درصد تضمینی انجام می دهد. در این شعبه که یکی از شعب فعال لوله بازکنی تهران می باشد، سرویسکاران در کمتر از 20 دقیقه در محل حاضر می شوند و مشکل مربوط به لوله ها از هر نوعی که باشد، برطرف می شود. فرقی نمی کند لوله به وسیله افتادن جسم خارجی در لوله گرفته باشد یا به دلیل ته نشین شدن رسوب و جرم در دیواره لوله ها. در شعبه لوله بازکنی فوری پیروزی، کلیه تجهیزات برای برطرف کردن مشکلات لوله کشی آب و فاضلاب ساختمان شما، موجود است. در ادامه به چند نمونه از خدمات ارائه شده در این شعبه می پردازیم.

خدمات لوله بازکنی پیروزی

  • رفع گرفتگی لوله ها 
  • تشخیص محل نشتی و ترکیدگی لوله با دستگاه نشت یاب
  • رفع بوی بد فاضلاب
  • رفع نم و رطوبت حمام و توالت 
  • تعویض کاسه توالت سنتی و فرنگی
  • تبدیل توالت سنتی به فرنگی
  • تخلیه چاه تهران
  • لوله کشی ساختمان
  • لوله بازکنی پیروزی با سه نظام
  • لوله بازکنی پیروزی با پمپ هوا
  • لوله بازکنی پیروزی با فنر
  • لوله بازکنی پیروزی با دریل

لوله بازکنی پیروزی پشتیبانی

لوله بازکنی پیروزی با پشتیبانی چندماهه

شاید برایتان این سوال مطرح باشد که موضوع پشتیبانی در مشاغلی از جمله لوله بازکنی پیروزی چیست؟ 

منظور از پشتیبانی این است که اگر شما برای رفع گرفتگی لوله، رفع نشتی و ترکیدگی لوله، رفع بوی بد فاضلاب و مسائلی از این قبیل، با شماره لوله بازکنی در پیروزی تماس بگیرید و پس از انجام کار تا چندماه بعد، اگر در همان لوله همان مورد و اشکال قبلی برقرار باشد، شما می توانید با شماره این شعبه تماس بگیرید و بدون پرداخت هزینه درخواست رفع مشکل نمایید. به شرطی که مشکل همان مشکل سابق باشد.

لوله بازکنی در پیروزی شبانه روزی

لوله بازکنی در پیروزی شبانه روزی

ما می‌دانیم که گرفتگی لوله های تخلیه اگر به سرعت تمیز نشوند، می‌توانند آسیب زیادی به خانه یا کسب و کار شما وارد کنند. به همین دلیل است که ما خدمات لوله بازکنی و رفع گرفتگی لوله در پیروزی را 24 ساعته، 7 روز هفته ارائه می دهیم. نرخ‌های معمولی ما از ساعت 8 صبح تا نیمه‌شب، بدون پرداخت هزینه اضافی در نیمه شب یا آخر هفته‌ها اعمال می‌شوند. لطفا به محض اینکه متوجه مشکل شدید با ما تماس بگیرید و ما در اسرع وقت پاسخ خواهیم داد. در تجربه ما، انتظار برای بهتر شدن اوضاع به خودی خود، یک کار اشتباه است.

قیمت لوله بازکنی پیروزی

قیمت لوله بازکنی پیروزی

در لوله بازکنی پیروزی، هیچ چیزی در مورد تمیز کردن لوله تخلیه فاضلاب وجود ندارد که تجربه نکرده باشیم. ما همه را دیدیم و درست کردیم. فرقی نمی کند موهای گیر کرده، ضایعات غذا یا دستمال توالت جمع شده باشد، ما برای همه آنها راه حل مناسبی داریم.
با توجه به بازخورد مشتریان، فرآیندی را توسعه داده‌ایم که بسیار کارآمد و مؤثر است و به ما امکان می‌دهد قیمت‌های خود را تا حد امکان پایین نگه داریم. ما هیچگاه کیفیت خدمات خود را فدای قیمت نمی کنیم. در این شعبه نظیر سایر شعب قیمت لوله بازکنی کمتر از عرف و سایر شرکت ها می باشد. ضمن اینکه برای تعیین قیمت لوله بازکنی در پیروزی، چند عامل را همیشه باید مد نظر داشته باشید.

  • طول فنر مورد استفاده برای لوله بازکنی در پیروزی
  • تعداد گرفتگی لوله 
  • محل گرفتگی لوله
  • محل قرارگیری لوله گرفته شده
  • نوع دستگاه مورد استفاده برای رفع گرفتگی لوله
  • مدت زمان انجام کار
  • نیاز یا عدم نیاز به کنده کاری و تخریب

اگر به دنبال شرکتی هستید که با خانه یا کسب و کار شما با احترامی که شایسته آن است رفتار کند، با ما تماس بگیرید.

بازرسی ویدئویی از لوله های فاضلاب

بازرسی ویدئویی از لوله های فاضلاب در پیروزی

این فناوری ما را قادر می سازد تا مشخص کنیم که انسداد لوله ها یا سیستم فاضلاب شما کجا رخ داده است و چه چیزی باعث آن شده است. ما در کلیه شعبات لوله بازکنی شرق تهران به سادگی دوربین را در لوله قرار می دهیم و ویدیوی زنده را در حین ادامه تماشا می کنیم. به این ترتیب می‌توانیم تشخیص دهیم که گرفتگی ناشی از تجمع زباله، ریشه‌های درختان، شکستگی اتصال یا فروریختن لوله است. این به ما کمک می کند تا بهترین راه برای رفع گرفتگی را انتخاب کنیم. به علاوه، ما مجبور نخواهیم شد که حیاط شما را در حین جستجوی منبع حفاری کنیم. ما اینجا هستیم تا راه حلی برای تمام نیازهای تمیز کردن فاضلاب و زهکشی شما داشته باشیم. شما می توانید روی ما حساب کنید، مهم نیست که مشکلات فاضلاب شما چقدر بزرگ یا کوچک است.

علت گرفتگی لوله فاضلاب ساختمان به یکباره

ابتدا باید بررسی کنیم که چه چیزی باعث می شود به یکباره لوله فاضلاب ساختمان یا لوله سینک دچار گرفتگی شود؟ قطعاً شما که خواننده این مطلب هستید با این مشکل مواجه شده اید. باید بدانید که طبق تجربه ما، هیچ لوله فاضلابی به یکباره دچار گرفتگی نمی شود و از قبل و به مرور زمان، پسماندها در لوله می ماند و بر روی هم انباشته می شوند. دلیل اینکه پسماندها در لوله می ماند این است، زمانی که آب و مواد زائد از لوله ها خارج می شوند، همیشه مقداری پسماند در دیواره لوله ها می ماند و به مرور ضخامت این لایه چسبیده به جداره لوله ها بیشتر می شود. پس مشکل گرفتگی لوله ها به یکباره بوجود نیامده است. 

بررسی دلایل اصلی گرفتگی لوله فاضلاب 

گرفتگی لوله به دلایل مختلفی اتفاق می افتد، در اینجا به چند مورد از مهمترین دلایل اشاره می کنیم. 

با افزایش سن ملک شما، این احتمال وجود دارد که لوله های فاضلاب شما با ریشه درختان، خاک و زباله مسدود شود. این تجمع می تواند باعث برگشت فاضلاب به خانه شما شود که می تواند منجر به تعدادی از مشکلات شود. رایج ترین مشکلاتی که با آن مواجه خواهید شد عبارتند از سرریز و پشتیبان گیری در توالت و همچنین بوی بد در خانه شما.

تعدادی از عوامل مختلف می توانند در گرفتگی لوله های فاضلاب نقش داشته باشند، از جمله ریشه درختان و نفوذ ریشه به سیستم فاضلاب. ریشه های درختان به ویژه مشکل ساز هستند زیرا می توانند غارهای زیرزمینی بزرگی ایجاد کنند که منجر به انسداد و پشتیبان می شود. سایر مسائلی که می تواند منجر به گرفتگی لوله ها شود شامل فرسایش زمین، نخاله های ساختمانی و سیستم های سپتیک معیوب است.

دلایل متعددی وجود دارد که چرا لوله های فاضلاب شما ممکن است مسدود شود. برخی از شایع ترین علل عبارتند از ریشه درختان، نفوذ ریشه، نخاله های ساختمانی، سیستم های سپتیک معیوب و فرسایش زمین.

  • افتادن شی خارجی در لوله
  • گرفتگی لوله سینک به وسیله چربی و روغن، تفاله چای، قهوه و پسماند غذایی
  • گرفتگی لوله به وسیله ریختن مصالح ساختمانی 
  • گرفتگی لوله توالت با افتادن دستمال کاغذی یا نوار بهداشتی
  • گرفتگی لوله به وسیله مو و پرز فرش
  • کاهش قطر لوله به دلیل رسوب گرفتگی

ما پیشنهاد می کنیم اگر با هریک از موارد بالا مواجه شدید، با شماره شبانه روزی لوله بازکنی نارمک تماس بگیرید.

روش های رفع گرفتگی لوله در پیروزی و حومه

برای رفع گرفتگی لوله ها و لوله بازکنی در پیروزی و حومه، روش های مختلفی وجود دارد. در شرکت خدمات فنی بهمن، با استفاده از کلیه تجهیزات پیشرفته لوله بازکنی، از جمله فنر لوله بازکنی برقی، پمپ تراکم هوا، فنر لوله بازکنی دستی در متراژهای مختلف، دستگاه نشت یاب دیجیتالی، چنگگ و تجهیزات دیگر، استفاده می شود تا مشکل برطرف شود.

در شعبه پیروزی و سایر شعب از روش هایی استفاده می شود که حداقل کثیف کاری و بیشترین بازخورد را داشته باشند. این مساله بسیار مهم است که بتوانیم در کوتاه ترین زمان ممکن مشکل لوله های فاضلاب را رفع کنیم. چرا که از طرفی اتلاف وقت و انرژی در یک پروژه کار به صرفه ای نبوده و از طرفی کارفرماها تمایلی به این ندارند که وضعیت آشفته ای که به دلیل گرفتگی لوله سینک یا توالت به وجود آمده است، بیش از نیم ساعت طول بکشد. پس باید از روش هایی برای رفع گرفنتگی لوله ها استفاده شود که به سرعت مشکل را حل کرده و از انتشار آلودگی جلوگیری نماید.

مراحل بازکردن گرفتگی لوله در پیروزی با فنر برقی

  1. تماس با شماره لوله بازکنی پیروزی
  2. ثبت آدرس توسط 
  3. اعزام نزدیک ترین سرویسکار
  4. بررسی شرایط لوله گرفته شده
  5. انتخاب بهترین و کم هزینه ترین روش 
  6. تست لوله و تحویل به مشتری
  7. تحویل فاکتور و دریافت دستمزد

زمان مورد نیاز برای رسیدن لوله بازکن پیروزی شبانه روزی

از آنجاییکه ما اکیپ ها و سرویسکاران خود را در نقاط مختلف تهران بزرگ مستقر کرده ایم، به همین دلیل نیروها در کمتر از 20 دقیقه به محل مورد نظر می رسند. اعزام سرویسکاران شعبه پیروزی از مسیرهای زیر می باشد.

خیابان پیروزی، نیرو هوایی، بزرگراه بسیج، میدان شهدا، خیابان 17 شهریور، بزرگراه محلاتی، بزرگراه امام علی

تضمین لوله بازکنی در پیروزی

یکی از دغدغه های همشهریان عزیز ساکن پیروزی تهران، این است که چه تضمینی وجود دارد پس از پرداخت حق الزحمه لوله بازکنی، از چند روز دیگر مشکل مجدد به وجود نیاید؟ در این شعبه همه سرویسکاران موظف هستند که پس از انجام کار، لوله را با حجم زیادی آب، تست کنند و پس از اطمینان از رفع مشکل، محل را ترک کنند. شعار ما لوله بازکنی پیروزی 100% تضمینی است. یکی دیگر از شعبات شبانه روزی و تضمینی ما در شرق تهران، لوله بازکنی افسریه می باشد.

در این مقاله قصد داریم ضمن معرفی لوله بازکنی پیروزی، توجه شما را به بایدها و نبایدهای لوله کشی ساختمان جلب کنیم. اینکه چه اصولی را باید در حین لوله‌کشی ساختمان رعایت کرد؟

لوله کشی ساختمان چگونه است؟

لوله بازکن پیروزی

لوله‌کشی ساختمان به مجموع عملیاتی گفته می‌شود که طی آن، طبق نقشه مهندسی لوله‌ها به هم متصل می‌شوند و سیستمی را ایجاد می‌کنند که برای انتقال مایعات، گاز و برق استفاده می‌شود.

عمده‌ترین کاربرد لوله‌کشی در ساختمان برای انتقال آب، گاز، فاضلاب، برق، سیستم گرمایشی می‌باشد که به صورت جداگانه در هر ساختمانی ‌پیاده سازی می‌شود.

لوله‌کشی گاز، آب و فاضلاب مقرارت خاصی دارد و یکی از بحث‌های مهم و اساسی در ساخت و ساز ساختمان بحث لوله‌کشی ساختمان است که یکی از مراحل اصلی ساخت و ساز ساختمان است و بایدها و نبایدهایی دارد که همان اصول کار می باشد که اگر صحیح انجام نشود مشکلات زیادی را در پی خواهد داشت و بعد از چند سال گریبان‌گیر صاحب خانه خواهد شد. همینطور که ریزترین نکات را در خصوص لوله کشی آب و فاضلاب از جمله نوع سنگ توالت که در سرویس بهداشتی نصب می کنید، از اهمیت زیادی برخوردار است. این موضوع را در مقاله لوله بازکنی تهرانپارس، مفصل توضیح داده ایم.

انواع لوله‌کشی ساختمان 

لوله کشی ساختمان انواع مختلفی دارد و برای انتقال آب، گاز، فاضلاب و … کاربرد دارد. لوله‌کشی یک ساختمان در واقع شریان حیاتی یک ساختمان است و کاری که رگ‌ها در بدن انسان انجام می‌دهند لوله‌کشی برای ساختمان انجام می‌دهد و نقش بسیار مهمی در یک ساختمان ایفا می‌کند.

لوله‌کشی یکی از مراحل ابتدایی کار در ساخت و ساز ساختمان‌هاست و اصولاً در همان ابتدای کار باید مسیرهای لوله‌کشی انتخاب شود. این مرحله از حساسیت خاصی برخوردار است و نباید سرسری از آن رد شد. ممکن است به خدمات لوله بازکنی رشت، نیاز داشته باشید.

اهمیت لوله کشی ساختمان

عملیات لوله‌کشی ساختمان اصول، قواعد و بایدها و نبایدهای دارد که بایستی حتما رعایت شود. این بخش حساس از مراحل ساخت و ساز، حتماً باید توسط مهندس متخصص و با تجربه‌ای انجام شود که علاوه بر تخصص، متعهد نیز باشد و در کار خود نهایت دقت را داشته باشد. هر گونه سستی در کار سبب می‌شود که بعد از اتمام کار شما خیلی زود دچار مشکلات فراوانی شوید که بعضاً جبران ناپذیر است یا جبران کردنش شما را متحمل هزینه زیادی خواهد کرد و باعث سلب آسایش از ساکنین خانه خواهد شد.

یکی از مسائل مهم بعد از تهیه نقشه مهندسی شده و خوب، انتخاب لوله مرغوب و مناسب برای ساختمانتان است و بسیار نقش مهمی در طول عمر لوله‌کشی و عملکرد و بازده آن خواهد داشت. در ادامه مطالب با بایدها و نبایدهای لوله‌کشی ساختمان بیشتر آشنا خواهید شد.

قوانین لوله‌کشی ساختمان

لوله بازکنی پیروزی تهران

بایدهای لوله‌کشی یا همان اصول لوله‌کشی، قوانین و استانداردهایی هستند که برای لوله‌کشی تعیین می‌شوند. از آنجایی که لوله‌کشی آب در ساختمان‌ها بسیار با اهمیت است و اصولاً منظور از لوله‌کشی ساختمان بیشتر اشاره به لوله‌کشی آب و فاضلاب دارد بیشتر قوانینی که به آن اشاره می‌کنیم مربوط به لوله‌کشی آب است.

نوع لوله

انتخاب سایز و نوع لوله مناسب برای لوله‌کشی اولین قدم برای موفقیت لوله‌کشی، بعد از تهیه یک نقشه خوب و بهینه است. لوله‌ها با توجه به نوع مصرفشان باید انتخاب شوند مثلاً برای فاضلاب که خاصیت خورندگی بیشتری دارد باید لوله‌ای را در نظر بگیرید که در برابر خوردگی و پوسیدگی مقاوم باشد. هر چه جنس لوله مرغوب باشد و کیفیت خوبی داشته باشد می‌تواند عمر مفید سیستم لوله‌کشی را تضمین کند و برای سالیان طولانی جای نگرانی نداشته باشد.

سایز لوله

سایز قطر لوله نیز اهمیت دارد و باید طوری انتخاب شود که سرعت آب در لوله مناسب باشد و باعث کندی و تندی سرعت آب در لوله نشود. اگر در محدوده تهرانپارس زندگی می کنید می توانید از خدمات لوله بازکنی رسالت، استفاده کنید.

متراژ لوله

متراژ لوله نیز باید مورد توجه باشد، زیرا اگر طول لوله بیشتر از استاندارد انتخاب شود باعث کاهش سرعت آب می‌شود و بخصوص در لوله‌های آب گرم منجر به کاهش دمای آب گرم می‌شود.

فشار آب

میزان فشار آب در مکان‌های مختلف متفاوت است و این مسئله باید در لوله‌کشی ساختمان مورد توجه قرار گیرد و کم یا زیاد نباشد چرا که کم بودن فشار آب باعث سرد شدن آب یا اذیت ساکنین خانه خواهد شد و افزایش فشار آب نیز باعث هدر رفت بیشتر آب یا نشت آب خواهد شد.

انتخاب اتصالات مناسب برای لوله‌ها

اتصالاتی که برای لوله‌کشی‌های آب گرم و سرد استفاده می‌شوند باید مطابق با جنس و اندازه لوله انتخاب شوند. مثلاً برای لوله مسی باید از اتصالات مسی استفاده کنید.

توجه به فشار معکوس یا سیفوناژ

اگر فشار در سیستم منفی شود و جریان در خلاف جهت جریان اصلی برگشت بخورد به آن فشار معکوس یا سیفوناژ گفته می‌شود. برگشت آب زمانی رخ می‌دهد که فشار آب پایین دست جریان، بیشتر از فشار جریان اصلی باشد. 

جلوگیری از فشار معکوس یا سیفوناژ

برای جلوگیری از این حالت باید از روش‌هایی همچون نصب شیر یک طرفه دوتایی، نصب خلاشکن اتمسفر و… استفاده کرد.

عایق کاری لوله‌ها

لوله‌های آب گرم و سرد باید عایق کاری شوند تا درفصل زمستان از ترکیدگی در امان باشند و در فصول گرم از هدر رفت دمایی آن جلوگیری شود.

عمق لوله گذاری

باید دقت کنید که لوله‌ها در هنگام لوله گذاری در بستر خاک خیلی در عمق قرار نگیرند تا فشار وارده از طرف خاک بر آن‌ها باعث شکستگی و ترک خوردگی لوله‌ها نشود و از طرفی خیلی هم سطحی در خاک قرار نگیرند که در اثر عبور وسایل نقلیه دچار شکستگی شوند.

استفاده از برندهای خوب برای انتخاب لوله و اتصالات

هر چه از برند معتبری برای انتخاب مواد مورد نیاز همچون لوله و اتصالات استفاده کنید تضمین بالاتری برای عملکرد سیستم خود دارید و خیالتان از بابت جنس و کیفیت راحت‌تر خواهد بود چرا که برندهای معتبر تمام تلاششان را می‌کنند تا جنس خوبی را به مشتری تحویل دهند و رضایت مشتری را از دست ندهند.

استفاده از سیفون برای سیستم فاضلاب

لوله بازکنی در پیروزی

برای لوله‌کشی فاضلاب باید از سیفون استفاده کنید تا از انتشار بوی ناخوشایند به داخل ساختمان جلوگیری شود. شماره لوله بازکنی پیروزی را به خاطر بسپارید.

رعایت استاندارد لوله کشی گاز

در کنار رعایت اصول لوله کشی برای آب و فاضلاب، باید برای لوله کشی گاز نیز اصولی را رعایت کنیم. یکی از این استانداردها اجرای توکار لوله‌کشی گاز است که باعث زیبایی و ایمنی بیشتر ساختمان نیز می‌شود.
نکات و اوصول لوله‌کشی ساختمان زیاد است و هر چه در این زمینه دقت و حساسیت بیشتر باشد نتیجه مطلوبی را خواهید داشت.
سخن پایانی
لوله‌کشی ساختمان جزء مراحل با اهمیت و حساس در ساختمان سازی است. برای اینکه این مرحله از کار خوب و اصولی پیش برود باید از یک متخصص مجرب در این زمینه کمک بگیرید و بعد از تهیه یک نقشه مهندسی شده و با رعایت استاندارهای موجود در این زمینه کار خود را شروع کنید. در خرید لوازم مورد نیاز همچون لوله و اتصالات حتما استانداردهای مربوط به سایز و طول و… را رعایت کنید تا بتوانید یک سیستم لوله‌کشی مناسبی را برای ساختمان خود ایجاد کنید. در  مقاله لوله بازکنی پیروزی سعی کردیم تا برخی از نکات مهم را در لوله‌کشی ساختمان را یادآوری کنیم.

102 دیدگاه دربارهٔ «لوله بازکنی پیروزی»

  1. سلام
    میشه درمورد گرفتگی لوله توالت ما بو می دهید چیکار باید کرد من هرکاری کردم ولی این بو قط نمیشه خواستم باشما در میان بگذارم تا یه راه چاره پیدا بشه من چیکار کنم با شرکت تماس نگرفتم گفتم ببینم اصلان راهی دارد رفع بشه این مشکل خونه من ممنون میشم جواب بدهید من هم خلاص بشوم از این بوی بد فاضلاب تشکر از وب سایت خوب تان

    1. سلام شقایق عزیز. بله هر مشکلی یه راه حلی داره. قطعاً یه مشکلی وجود داره که لوله های فاضلاب بو میده. شما میتونید با لوله بازکنی پیروزی تماس بگیرید تا نیروهای ما برای بررسی موضوع بیان.

  2. سلام و عرض ادب
    گرفتگی لوله فاضلاب را چگونه می توان برطرف کرد؟ من ساکن منطقه پیروزی تهران هستم.

    1. سلام جناب کرامتی
      به شما پیشنهاد می کنیم اگر در ساختمان خود دچار گرفتگی لوله شدید، قبل از اینکه هر اقدامی انجام بدین، با لوله بازکنی منطقه پیروزی تماس بگیرین تا سرویسکار وضعیت لوله را بررسی کند، بر اساس نوع گرفتگی لوله، بهترین روش و ابزار را برای رفع گرفتگی لوله و لوله بازکنی انتخاب کند. در غیر اینصورت، ممکن است به دلیل ناشی بودن، بیخودی هزینه تراشی کنید.

  3. سلام و خسته نباشید
    لطفا یه راهنمایی کنید که دلیل روشن نشدن پمپ آب در طبقات بالاتر چیه؟

    1. سلام دوست عزیز
      وجود ست کنترل و نصب غیراستاندارد پمپ، باعث می شود که زمان استفاده از آب و بازکردن شیر آب، پمپ روشن نشود. ما همواره توصیه می کنیم که برای ساختمان های بالای سه طبقه، از ست کنترل استفاده نشود

    1. سلام دوست عزیز
      کلیه شعبات ما از جمله شعبه لوله بازکنی شبانه روزی پیروزی، مجهز به تجهیزات و ودستگاه های لوله بازکنی از جمله فنر دستی لوله بازکنی، فنر برقی لوله بازکنی، چنگک لوله بازکنی، دستگاه نشت یاب، کابل دوربین دار و پمپ تراکم هوا هستند. تشخیص اینکه از کدام دستگاه برای رفع مشکل لوله ها استفاده شود، به عهده تکنسین شرکت لوله بازکنی پیروزی است.

    1. سلام آقای شریفی
      این سوال یکی از سوالات پرتکرار از سرویسکاران شعبه لوله بازکنی در پیروزی است. باید دقت کنید که قیمت لوله بازکنی در تهران یا هر شعبه دیگری، به چند عامل بستگی دارد. اگر این موارد را بدانید هیچ شرکتی نمی تواند هزینه بیشتری از شما دریافت کند. از جمله این موارد، می توان به موارد ذیل اشاره کرد.
      طول فنر مورد استفاده برای رفع گرفتگی لوله- نوع دستگاهی که برای لوله بازکنی پیروزی مورد استفاده قرار می گیرد. محل قرارگیری لوله – نوع گرفتگی لوله که با چه موادی گرفته شده است.
      پس تقریباً مشخص است که برای لوله بازکنی همچون سایر صنف ها تعرفه و هزینه مشخصی وجود دارد که باید رعایت شود. البته هستند شرکت ها و لوله بازکن های سیاری که از بی اطلاعی افراد سوءاستفاده می کنند و مبلغ بیشتری از دستمزد خود طلب می کنند.

  4. سلام و خسته نباشید.
    من در محدوده پیروزی تهران ساکن هستم و چند وقت پیش برای رفع گرفتگی لوله ی پارکینگ تماس گرفتم و همکاران شما خیلی فوری
    تشریف آوردند.

    1. سلام دوست عزیز
      از اینکه توانسته ایم در شعبه لوله بازکنی پیروزی رضایت خاطر شما را فراهم آوریم خوشحال هستیم. امیدواریم که بتوانیم در محدوده پیروزی خاطر همشهریان را از مشکلات مربوط به لوله و فاضلاب راحت کنیم.

  5. سلام و خسته نباشید
    من در محدوده پیروزی ساکن هستم و تقریباً در یک سال گذشته، دوبار برای رفع گرفتگی لوله حمام اقدام کردم. ولی نمی دونم مشکل چیه
    که دوباره لوله حمام گرفته و آب به کندی تخلیه میشود. مقاله ای چیزی هست که من بخوانم و بتوانم مشکل را تشخیص بدهم؟

    1. سلام دوست عزیز
      اینکه آب حمام به کندی تخلیه می شود مشخص است که در لوله تخلیه مشکلی وجود دارد. چند مورد به ذهن من میرسه.
      1- ممکن هست اصولاً شیب بندی، قطر لوله و جنس لوله ای که برای لوله تخلیه حمام در نظر گرفته شده است مناسب نباشد. یعنی این کندی تخلیه به دلیل نامناسب بودن شیب لوله تخلیه باشد و ربطی به گرفتگی لوله نداشته باشد یا قطر لوله کم باشد و حجم آب موجود در کف حمام را نتواند به سرعت تخلیه کند که سرویسکاران لوله بازکنی پیروزی بتوانند مشکل را حل کنند. پیشنهاد می کنم قبل از هر اقدامی این موارد بررسی شوند.
      2- جداره لوله دچار رسوب گرفتگی شده باشد و باید لوله رسوب زدایی شود.
      3- چاه فاضلاب پر شده باشد. در این صورت بهتر است با یک شرکت تخلیه چاهتخلیه چاه تهران تماس بگیرید.

    1. سلام دوست عزیز
      اگر نیاز به خدمات لوله کشی دارید، می توانید با شماره لوله بازکنی پیروزی تماس بگیرید و تیم لوله کشی ماهر به محل اعزام شوند.

  6. سلام و وقت بخیر
    من در محدوده پیروزی ساکن هستم و لوله تخلیه حمام فک کنم دچار رسوب گرفتگی شده. با آموزش های شما در مورد محلول های خانگی
    چندباری امتحان کردم ولی مشکل حل نشد. راهکار دیگه ای وجود داره که بتونم رسوب لوله ها رو از بین ببرم؟

    1. سلام دوست عزیز
      در مورد رسوب گرفتگی لوله های آب گرم قبلاً مفصل صحبت کرده ایم. ولی بحثی که الان وجود داره اینه که شما مطمئن هستید گرفتگی لوله به دلیل رسوب گرفتگی هست یا خیر؟ اگر به شیوه خانگی اقدام کردین و گرفتگی لوله ها همچنان برقراره، یا رسوب ها خیلی قدیمی هستند و نیاز هست با وسیله دیگری مثل فنر لوله بازکنی برقی، رسوب از جداره لوله ها برطرف بشه. ولی این احتمال هم وجود داره که اصلا گرفتگی به دلیل رسوب نباشه و عامل دیگه ای باعث گرفتگی شده باشه. من توصیه می کنم قبل از هر کار دیگه ای، با یک شرکت لوله بازکنی پیروزی تماس بگیرید تا مساله رو دقیق بررسی کنند. ممکن هست خودتون اقدام کنید و ناخواسته باعث بشین که لوله سوراخ بشه و نشتی پیدا کنه.

  7. تشکر می کنم از سرویسکار شعبه پیروزی. واقعا هم به موقع اومدن و هم اینکه خیلی منصف بودند و گرفتگی لوله رو خیلی سریع و بدون
    کثیف کاری، برطرف کردند.

    1. سلام دوست عزیز
      خوشحال هستیم که از خدمات لوله بازکنی در پیروزی راضی هستید. هدف ما جلب رضایت شما و برطرف کردن مشکلات مربوط به لوله و فاضلاب ساختمان های محدوده پیروزی هست. شعار ما رفع گرفتگی لوله ها بدون کثیف کاری و در سریع ترین زمان ممکن هست.

        1. سلام دوست عزیز
          برای کلیه خدمات لوله بازکنی پیروزی، سرویسکاران مستقر در این شعبه به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی آماده ارائه خدمات هستند. ان شاءالله که با مشکلی مواجه نشوید ولی در هر صورت اگر در ساختمانتان با گرفتگی لوله فاضلاب یا نشتی و ترکیدگی لوله ها مواجه شدید، می توانید با ما تماس بگیرید.

    1. سلام دوست عزیز
      برای رفع نشتی لوله روش های مختلفی وجود دارد که یکی از این روش ها، استفاده از چسب است. البته چسب های مختلفی به این منظور در بازار وجود دارد. از جمله: چسب نشتی لوله فاضلاب دکتر پایپ، خمیر اپوکسی رفع نشتی لوله فاضلاب که اگر نیاز به راهنمایی در خصوص طریقه مصرف دارید، بفرمایید تا توضیح بدم

  8. سلام
    با این موضوعی که شما در مقاله لوله بازکنی پیروزی اشاره کردین یعنی می گین که نوع لوله کشی ساختمان می تونه در گرفتگی لوله ها
    موثر باشه؟؟

    1. سلام آقای محمدی
      بله دقیقاً منظور ما این هست که همیشه به دنبال عوامل خارجی برای گرفتگی لوله ها نباشید چون ممکن هست دچار سردرگمی شوید. اگر عوامل خارجی را بررسی کردید و از روش های خانگی برای رفع گرفتگی لوله استفاده کردید ولی مشکل برطرف نشد، به احتمال زیاد باید ریشه مشکل را در سیستم لوله کشی، نوع لوله و اتصالات و زانویی های استفاده شده بگردید.

  9. وقتی ماشین لباسشویی کار می کنه، بوی فاضلاب پر می شه تو آشپزخونه. من نمی دونم این دوتا چه ربطی بهم دارند و برای حل این
    مشکل راه حلی ندارم.

    1. سلام دوست عزیز
      در پاسخ به این مشکل که چرا ماشین لباسشویی بوی فاضلاب می دهد یا چاره برطرف کردن بوی فاضلاب از ماشین لباسشویی چیست، باید بگویم که دو مطلب به ذهن من می رسد.
      1- مشکل مربوط به پلاستیک و فضای داخل ماشین لباسشویی هست که به دلایلی از جمله: بستن درب ماشین لباسشویی، بلافاصله بعد از اتمام کار، تجمع آلودگی در لاستیک دور ماشین، ماندن لباس ها در ماشین لباسشویی بعد از اتمام کار و دلایل دیگر. که برای رفع این مشکلات هم راه حل های خانگی وجود دارد.
      2- دلیل دوم اینکه لوله تخلیه ماشین لباسشویی با لوله فاضلاب آشپزخانه یکی است و زمانی که لوله فاضلاب دارای رسوب و پسماند مواد غذایی باشد، قاعدتاً بوی نامطبوع فاضلاب را حس خواهید کرد.

    1. سلام آقای احمدزاده
      ممنون از اعتماد شما به شعبه لوله بازکنی پیروزی. هر آنچه که انجام شده، انجام وظیفه بوده و امیدوارم دیگه مشکلی در زمینه لوله و لوله بازکنی نداشته باشید.

  10. ما سینک ظرفشویی مون گرفتگی نداره آب راحت رد میشه ولی هر وقت
    ظرف می شوریم، کفشور آشپزخونه بو می ده و یکم آب میاد بالا آیا اینا
    بهم ربط داره

    1. سلام خانم راحله
      اینکه با بازشدن آب سینک، آب از کفشور آشپزخونه بالا میاد و بوی فاضلاب هم میاد، به این معنی است که لوله تخلیه سینک و کفشور آشپزخانه در یک مسیر قرار دارند و لوله تخلیه کفشور دچار گرفتگی شده است. پیشنهاد می کنم با استفاده از یک وسیله شبیه قلاب، وضعیت لوله را بررسی کنید و سعی کنید تا مو و پرز فرش را از لوله خارج کنید. حتی می توانید از محلول های خانگی لوله بازکنی هم استفاده کنید. در نهایت می توانید از شعبه لوله بازکنی پیروزی درخواست سرویسکار داشته باشید تا با فنر لوله بازکنی نسبت به رفع گرفتگی لوله اقدام شود.

  11. من شوفاژ ساختمون موقع تابستون که روشن نیست چکه میکنه
    این خدمات مربوط به همکارای شما میشه تماس بگیرم

    1. سلام دوست عزیز
      البته رفع این مشکل رو می تونید به یک سرویسکار تاسیساتی بسپارید. می تونید با شماره لوله بازکنی پیروزی تماس بگیرید و مشکل رو درمیون بگذارید. به این ترتیب سرویسکار آشنا به مسائل و مشکلات تاسیسات به محل اعزام می شود.

  12. یه سوال همسر من اجازه نمیده که آب جوش رو مستقیم داخل سینک
    ظرفشویی بریزم و میگه به لوله ها آسیب میزنه، آیا این مورد درسته؟

    1. سلام دوست عزیز
      اتفاقاً همسر شما حرف درستی می زنند و اگر آب بیش از اندازه داغ باشد، آببندی اتصالات و چسب اطراف لوله ها را ذوب می کند و با نشتی لوله ها مواجه می شوید. ضمن اینکه برخی لوله کشی های قدیمی و فرسوده می توانند با آب داغ به راحتی دچار آسیب شوند. همچنین ترکیب آب داغ با برخی پسماندهای مواد غذایی که داخل لوله ها ته نشین شده اند، موجب بوی بدی می شوند.

  13. سقف توالت خونه ما گاهی وقت‌ها چکه میکنه، یه دوستی گفت احتمالا
    توالت طبقه بالا گرفته که این مشکل پیش اومده اما همسایه طبقه بالا
    قبول نمیکنه و میگه من نمی تونم هزینه اضافه کنم به نظرتون با فنر
    انداختن درست میشه، خیلی اذیت میشیم کمک کنیدددددد

    1. سلام دوست عزیز
      این مشکل تقریباً مشکل رایج آپارتمانهای محدوده های پرتراکنش و پرتردد است و اگر آپارتمان ها بافت قدیمی هم داشته باشند این مشکل دوبرابر می شود. اگر مساله گرفتگی لوله توالت باشد با فنر لوله بازکنی مشکل قابل حل است. مگر اینکه رطوبت به داخل مصالح نفوذ کرده باشد که باید با روش های مناسب و تضمینی، رفع نم و رطوبت انجام شود. احتمال دیگری هم وجود دارد که آببندی کاسه توالت از بین رفته باشد. در این صورت هم باید کاسه توالت آببندی شود. ولی از آنجاییکه به طبقه پایین چکه می کند، به احتمال زیاد باید رفع نم و رطوبت انجام شود.

  14. علت صدا دادن لوله های آب چیه؟
    خونه ما هر کی شب میره حموم و آب باز میکنه لوله ها صدا میده و
    نمیشه اصلا خوابید

    1. سلام دوست عزیز
      سر و صدای داخل لوله ها می تواند به دلیل ایجاد پدیده آبکوبش یا ضربه قوچی باشد. به این معنی که وقتی شما آب گرم یا سرد را باز می کنید آب با سرعت داخل لوله ها جاری می شود و زمانی که آب را می بندید، باعث ایجاد فشار مکانیکی می شود. گاهی هم دلیل سرو صدای داخل لوله به دلیل بسیار ساده نظیر جست و خیز آب داخل لوله است که به دیواره لوله برخورد می کند و باعث سرو صدا می شود. دلیل دیگر آن زمانی اتفاق می افتد که جریان آب وجود ندارد. در این زمان داخل مخزن آبگرمکن یا پکیج رسوباتی جمع می شود و به دلیل آزاد شدن حباب هوایی که داخل رسوبات وجود دارد، سر و صدا ایجاد می کند.

  15. درسته که میگن مایع‌های لوله بازکنی رو زیاد زیاد بریزی ممکنه به لوله
    ها آسب بزنه یا اینکه خودش آشغال و پسماندها رو جذب میکنه؟؟؟

    1. سلام خانم دنیا.
      ریختن مایع ظرفشویی داخل لوله به تنهایی نمی تواند باعث آسیب به لوله ها باشد. ولی برای بهتر شدن کار می توانید بعد از 10 دقیقه که مایع ظرفشویی را داخل لوله تخلیه ریختید، آب گرم ( نه آب جوش که در حال قل زدن و تشکیل حباب است ) را داخل لوله تخلیه بریزید تا تا گرفتگی لوله رفع شود. ضمن اینکه ریختن آب و وجود مایع ظرفشویی باعث روان شدن حرکت پسماند مواد غذایی داخل لوله شود.

  16. توالت خونه ما گرفتگی نداره، هواکش هم همیشه کار میکنه ، ولی
    همیشه از بیرون میای بوی بد میده، دو سال پیش هم فنر انداختیم،
    آیا چاره ای هست؟؟؟

    1. سلام دوست عزیز
      شاید اصلا بوی بد فاضلاب به دلیل گرفتگی لوله نیست و عدم سیفون یا خشک بودن شترگلو و یا نصب غیراصولی لوله فاضلاب می تواند دلیل بوی بد باشد. ضمن اینکه نبود لوله هواکش چاه هم می تواند دلیل بوی بد فاضلاب باشد. البته پیشنهاد می کنیم با یک شرکت تخلیه چاه هم تماس بگیرید تا وضعیت چاه هم بررسی شود. ممکن چاه فاضلاب پر شده و نیاز به تخلیه داشته باشد.

    1. سلام دوست عزیز
      برای اینکه زیر 20 دقیقه سرویسکار در محل حاضر باشد، باید با شماره لوله بازکنی پیروزی تماس بگیرید تا نزدیک ترین سرویسکار یا اکیپ به محل اعزام شوند. ما تعهد می دهیم که در هر ساعت از شبانه روز زیر 20 دقیقه در محل مورد نظر خواهیم بود.

    1. سلام دوست عزیز
      لوله های تخلیه فاضلاب معمولاً فقط باید بر اساس نیاز تمیز شوند. وقتی مشکوک هستید یا می دانید که گرفتگی دارید، وقت آن است که فاضلاب خود را تمیز کنید. تمیز کردن پیشگیرانه زهکشی می تواند به جلوگیری از گرفتگی در آینده کمک کند.

    1. سلام دوست عزیز
      نشانه های زیادی وجود دارد که می تواند نشان دهنده مسدود شدن فاضلاب در خانه شما باشد. اگر تجربه تخلیه آهسته آب در وان یا سینک خود را دارید، ممکن است لوله ها یا مجرای فاضلاب مسدود شده باشند. اگر شستشوی توالت منجر به جمع شدن آب در وان یا سینک شود، ممکن است دچار انسداد شده باشید که از خروج آب فاضلاب از خانه جلوگیری می کند. همچنین ممکن است صدای غرغر از لوله های خود را بشنوید یا بوی بد را استشمام کنید. همه اینها می تواند نشانه گرفتگی مجرای فاضلاب باشد.

  17. سلام
    می خواستم بدونم چرا قبض آب من بیشتر از حد معمول است؟ ممکنه که به خاطر نشتی تو لوله های آب باشه؟

    1. سلام دوست عزیز
      این هم یکی دیگر از نشانه های نشتی در خانه شماست. همانطور که گفتیم، نشتی ها همیشه واضح نیستند و گاهی اوقات می توانند به شما نفوذ کنند. قبض آب بالاتر می تواند نشان دهنده این باشد که در جایی از خانه شما نشتی کوچک وجود دارد و باید به دنبال علائم ذکر شده قبلی برای تأیید این شک باشید. با اطمینان از خاموش بودن همه منابع آب در خانه شروع کنید، سپس بررسی کنید که آیا کنتور شما هنوز کار می کند یا خیر.

    1. سلام دوست عزیز
      زمانی که با گرفتگی لوله فاضلاب، لوله توالت و یا لوله تخلیه حمام مواجه شدید، ابتدا بررسی کنید که نوع گرفتگی و محل گرفتگی لوله سطحی است یا خیر. برای کلیه گرفتگی های لوله فاضلاب که سطحی هستند می توان از محلول های خانگی لوله بازکنی یا روش قلاب استفاده کرد. در نهایت اگر با این اقدامات گرفتگی لوله رفع نشد بهتر است با یکی از شرکت های معتبر لوله بازکنی در محدوده پیروزی تهران تماس بگیرید.

  18. آیا فنر انداختن یا تخلیه موجب سر و صدای زیاد میشه؟
    من تا دیر وقت سرکار هستم و مجبورم شبها تماس بگیرم همکاران
    تشریف بیارند.

    1. سلام دوست عزیز
      اتفاقا به سوال خوبی اشاره کردین. خیر. رفع گرفتگی لوله ها با فنر هیچگونه سر و صدایی تولید نمی کند و شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز برای رفع گرفتگی لوله با فنر لوله بازکنی تماس بگیرید.

    1. سلام دوست عزیز
      توالت گرفتگی همیشه سرریز نمی شود. اگر توالت را بشویید و آب تا بالای آن بالا بیاید، اما در نهایت طی 30 دقیقه تا یک ساعت آینده کاهش یابد، به احتمال زیاد دچار انسداد نسبی شده اید. گاهی اوقات یک انسداد جزئی را می توان با استفاده از برخی از روش های مورد بحث در زیر برطرف کرد. اگر این روش ها جواب نداد، باید فوراً با یک لوله بازکنی تماس بگیرید. در نهایت، انسداد جزئی می تواند به یک انسداد کامل تبدیل شود و باعث سرریز شدن توالت شما شود. در عین حال، مطمئن شوید که هیچ کس از توالت آسیب دیده استفاده نمی کند.

    1. سلام دوست عزیز
      پاسخ به این سوال واقعا به نوع انسداد و گرفتگی که دارید بستگی دارد. اگر گرفتگی ناشی از شستشوی بیش از حد دستمال توالت یا لوازم بهداشتی باشد، تعمیر باید ساده باشد. حتی ممکن است بتوانید از یک پیستون برای باز کردن گرفتگی آن استفاده کنید. با این حال، اگر گرفتگی ناشی از خوردگی لوله یا خرابی پمپ باشد، ممکن است تعمیر کمی پیچیده‌تر باشد. بهترین راه برای اینکه بفهمید برای رفع گرفتگی توالت چه کاری باید انجام دهید این است که چند درمان خانگی را امتحان کنید و اگر این درمان ها موثر نبود، با یک لوله بازکنی در پیروزی تماس بگیرید.

    1. سلام دوست عزیز
      این مطمئناً امکان پذیر است زیرا از طریق نشست لوله فاضلاب جریان محدود می شود. در این صورت، هیچ گزینه دیگری جز حفر خط لوله و انجام تعمیر فاضلاب وجود ندارد.

    1. سلام دوست عزیز
      بسیار دقیق تر از روش هایی که برخی لوله کش ها ممکن است از آنها استفاده کنند. می‌توانیم محل تقریباً همه نشتی‌ها را تا جایی محدود کنیم که برای رسیدن به لوله‌های نشتی، حفاری کمی لازم باشد. تجهیزات مکان یابی همچنین بهترین راه برای انجام هرگونه تعمیر را به ما می گوید.

    1. سلام دوست عزیز
      پاسخ: جمع شدن در حیاط یکی از نشانه های اصلی این است که چیزی اشتباه است. اگر لوله ای در زیر زمین ترکیده باشد، آب روی زمین بالای آن جمع می شود. و اگر آب خانه شما زنگ زده یا تغییر رنگ داده است، حتماً باید به کارشناسان تعمیرات سیستم آب و فاضلاب مورد اعتماد خود مراجعه کنید.
      علامت دیگر فشار ضعیف آب است. آیا افت فشار آب را تجربه کرده اید؟ ممکن است زمان تعمیر یا تعویض لوله آب فرا رسیده باشد. با گذشت زمان لوله های آب دچار ساییدگی و پارگی مانند خوردگی می شوند که می تواند بر فشار آب شما تأثیر بگذارد. آیا قبض آب شما بیشتر از حد معمول بوده است؟ این یکی دیگر از نشانه های بزرگی است که ممکن است در خط آب شما نشت داشته باشد و نیاز به تعمیر لوله آب داشته باشید.

    1. سلام دوست عزیز
      نشتی یک مشکل رایج در لوله های قدیمی است که به مرور زمان لوله ها دچار پوسیدگی و نشتی می شوند و این مساله مشکلات زیادی از جمله افزایش قبض آب، ایجاد رطوبت در دیوارهای خانه، انتشار بوی نم و رطوبت در خانه را به دنبال دارد.

    1. سلام دوست عزیز
      اولین مرحله تعمیر لوله آب بدون تخریب این است که داخل لوله های موجود را به طور کامل تمیز کنید. این کار با دوربین های خط لوله و تکنیک تمیز کردن تخصصی انجام می شود. دوربین های بازرسی پوشش لوله برای مشاهده علت مشکل و وضعیت کلی داخل لوله ها قبل از شروع تعمیر استفاده می شود. تعمیرات لوله آب بدون تخریب از فناوری “بدون حفاری” استفاده می کند که هزینه ها و نیروی کار و مدت زمان تکمیل کار را کاهش می دهد. در طی این فرآیند، اتصالات حذف می شوند، به این معنی که لوله صاف تر می تواند جریان را افزایش دهد. اختلال خدمات کمتری برای شما وجود دارد، به علاوه تخریب کمتری برای چشم انداز خانه شما وجود دارد. این امر میزان حفاری را به حداقل می رساند، که می تواند مشتریان را از کار اضافی نجات دهد و حداقل میزان اختلال در خدمات را فراهم کند.

    1. سلام دوست عزیز
      مدت زمان خیساندن سر دوش در سرکه به میزان گرفتگی آن بستگی دارد. اگر فقط کمی گرفتگی دارد، می توانید آن را برای حدود 1-2 ساعت خیس کنید. اگر سر دوش شما کثیف‌تر است یا مدتی است آن را تمیز نکرده‌اید، می‌خواهید آن را حدود 3 تا 4 ساعت در سرکه خیس کنید.
      اگر سر دوش شما می تواند از تمیز کردن عمیق استفاده کند (یعنی نمی توانید به یاد داشته باشید آخرین باری که سر دوش خود را تمیز کرده اید یا نه)، جوش شیرین می تواند آن را تا حدی بالا ببرد. یک کیسه پلاستیکی بزرگ و قابل مهر و موم بردارید و یک فنجان سرکه سفید مقطر را با ⅓ فنجان جوش شیرین مخلوط کنید. سر دوش را به سرعت در کیسه قرار دهید و قبل از اینکه کیسه را محکم ببندید، مطمئن شوید که کاملاً پوشانده شده است، در صورت نیاز از یک کش لاستیکی استفاده کنید. اجازه دهید سر دوش حداقل 4-5 ساعت خیس بخورد و پس از برداشتن آن، باقیمانده آن را با یک برس کوچک یا پارچه میکروفیبر پاک کنید.

    1. سلام دوست عزیز
      1) رطوبت کمتری تولید کنید

      چیزهای ساده تفاوت زیادی ایجاد می کنند، مانند نگه داشتن درب ماهیتابه ها هنگام پخت و پز، خشک کردن لباس ها در فضای باز (و به خصوص نه روی رادیاتور)، هواگیری از ماشین خشک کن به بیرون و اجتناب از استفاده از بخاری های پارافینی یا بخاری های گازی بدون دودکش که مقدار زیادی تولید می کنند.

      2) اجازه دهید هوای مرطوب خارج شود و هوای تازه وارد شود

      فن های اکسترکتور روشی موثر برای خلاص شدن از شر هوای مرطوب و بخار هستند تا تراکم کمتری ایجاد شود. برخی از خانه‌های بسیار مدرن دارای فن‌های استخراجی هستند که به طور مداوم در سقف اتاق‌های حمام و دوش تعبیه شده‌اند. آنها برق بسیار کمی مصرف می کنند. اگر خانه شما از قبل دارای فن های استخراج کننده نیست، ارزش دارد که آنها را در حمام و آشپزخانه نصب کنید. فن هایی که با تایمر، رطوبت گیر یا سیم کشی کار می کنند معمولاً دارای توان 8 تا 30 وات هستند. یک دستگاه 30 وات برای استفاده از یک واحد (حدود 15 p) برق باید تقریباً یک روز و نیم به طور مداوم کار کند.

      از ورود هوای مرطوب به بقیه خانه خود جلوگیری کنید. هنگام آشپزی یا حمام کردن، در آشپزخانه یا حمام را بسته نگه دارید و پنجره را باز کنید تا بخار به جای آن به بیرون برود.

      در همین حال، اجازه دهید هوای تازه به گردش درآید تا از تشکیل کپک در جایی که هوا ساکن است جلوگیری شود. مطمئن شوید که بین مبلمان و دیوارها فاصله وجود دارد و گاهی اوقات به کمدها و کمدها هوای خوبی بدهید.

    1. سلام دوست عزیز
      سه مورد از رایج ترین موارد استفاده از لوله های پلاستیکی در خانه عبارتند از:

      ● خطوط خدمات آب: لوله‌هایی که از خیابان به خانه شما منتهی می‌شوند و آب را از بخش آب یا شرکت آب محلی شما تامین می‌کنند.
      ● سیستم های توزیع آب: لوله های داخل خانه شما که آب آشامیدنی گرم و سرد را به شیرها، دوش ها، دستگاه ها و وسایل شما می رساند.
      ● سیستم‌های تخلیه زباله (DWV): لوله‌هایی که آب، گازهای فاضلاب و زباله‌ها را از توالت‌ها، دوش‌ها، سینک‌ها و وسایل جمع‌آوری و حذف می‌کنند.

    1. سلام دوست عزیز
      صرف نظر از اینکه از کدام لوله پلاستیکی برای بازسازی خانه یا ساخت خانه جدید خود استفاده می کنید، مطمئن باشید که همه لوله های پلاستیکی دارای مزایای زیر هستند:
      ● ایمن و دارای گواهی
      لوله‌های پلاستیکی دارای گواهینامه شخص ثالث در برابر استاندارد اثرات بهداشتی بسیار سختگیرانه نوشته شده توسط NSF International هستند. لوله‌های پلاستیکی برای برآورده کردن الزامات عملکرد و الزامات آب آشامیدنی سالم، مانند NSF/ANSI/CAN 61، تأیید شده‌اند. اگر لوله‌کشی شما دارای نشان گواهینامه NSF (یا دیگر شخص ثالث) است، استفاده از آن برای آب آشامیدنی بی‌خطر است.
      ● مقرون به صرفه بودن و صرفه جویی در هزینه
      لوله‌کشی پلاستیکی یک گزینه لوله‌کشی با وزن کمتر است، بنابراین هزینه حمل و نقل کمتری دارد و اغلب نصب آن آسان‌تر است. صرفه جویی در زمان و نیروی کار به این معنی است که شما معمولا هزینه کمتری می پردازید و پروژه می تواند با سرعت بیشتری تکمیل شود.
      ● انعطاف پذیری
      عبور لوله‌های پلاستیکی انعطاف‌پذیر از میان دیوارها آسان است، بنابراین اغلب می‌توانید از پاره شدن دیوارهای موجود و تعمیرات پرهزینه مربوط به مقاوم‌سازی و بازسازی جلوگیری کنید.
      ● سازگاری با سیستم های موجود
      لوله‌کشی پلاستیکی با اکثر سیستم‌های موجود سازگار است، بنابراین مقاوم‌سازی آن در خانه‌های قدیمی‌تر آسان است.
      ● دوام و کم نگهداری
      لوله های پلاستیکی در برابر زنگ زدگی و خوردگی غیر قابل نفوذ هستند. بسیاری از سیستم های لوله کشی پلاستیکی بسته به کاربرد، 50 سال یا بیشتر عمر می کنند.
      ● پایداری
      ارزیابی‌های چرخه عمر نشان می‌دهد که لوله‌های پلاستیکی در مقایسه با سایر مواد تأثیر محیطی کمتری دارند.

    1. سلام دوست عزیز
      معمولاً افراد زمانی به استفاده از محلول های خانگی لوله بازکنی روی می آورند که یکی از لوله های تخلیه سینک، حمام یا توالت دچار گرفتگی شده باشد و با مشاهده علائمی نظیر کندی تخلیه آب، متوجه می شوند که گرفتگی لوله تخلیه اتفاق افتاده است. خب طبیعی است زمانی که علائم را مشاهده می کنید یعنی کار از کار گذشته است و لوله به طور کامل مسدود شده است که راهی جز استفاده از فنر برقی لوله بازکنی نمی ماند.
      ما همواره توصیه می کنیم محلول های خانگی لوله بازکنی را برای رسوب زدایی و چربی زدایی لوله ها و رفع بوی بد لوله ها به کار گیرند که نوعی اقدام پیشگیرانه محسوب می شود.

    1. سلام دوست عزیز
      بنا به تجربه ما در لوله بازکنی پیروزی اینطور به نظر می رسد که عمده دلایل گرفتگی لوله توالت و حمام موارد ذیل است:
      1- ورود و تجمع مو به داخل لوله
      2- افتادن اشیا خارجی نظیر ژیلت، درب شامپو، گیره سر داخل لوله
      3- افتادن صابون داخل لوله
      4- افتادن دستمال کاغذی، نوار بهداشتی و پوشک بچه داخل لوله توالت

    1. سلام دوست عزیز
      برای رفع گرفتیگ لوله ابتدا باید محل و نوع گرفتگی لوله مشخص شود. یعنی دقیقا مشخص شود که عامل اصلی گرفتگی لوله چیست تا بتوان نسبت به انتخاب بهترین روش و دستگاه برای رفع گرفتگی لوله، اقدام کرد. پس از آن با دستگاه مناسب از جمله فنر لوله بازکنی برقی نسبت به رفع گرفتگی اقدام می شود. سپس تکنسین لوله بازکنی در پیروزی و سایر شعب موظف است لوله را با حجم زیادی از آب، آزمایش کند و از سالم بودن و رفع کامل مشکل اطمینان حاصل کند.

    1. سلام دوست عزیز
      منظورتون از تعمیر توالت فرنگی چیه؟ باید بررسی بشه که آیا آببندی اطراف کاسه توالت فرنگی دچار مشکل شده است یا توالت دچار گرفتگی شده است؟ البته یکی دیگر از مشکلات رایج توالت فرنگی عدم تخلیه و عدم فلاش توالت است. در برخی تماس های مشتریان هم این مساله ذکر می شود که سیفون توالت بدون وقفه کار می کند. ابتدا باید همه این موارد مشخص شود و سپس قیمت تعیین شود.

    1. سلام دوست عزیز
      بله این مساله خارج از ذهن نیست و می تواند دلیل گرفتگی لوله فاضلاب باشد. به همین دلیل هست که همواره بر انتخاب لوله مناسب برای لوله کشی ساختمان تاکید می کنیم تا بعداً با دردسرهای اینچنینی مواجه نشوید. بعضی از لوله ها به سرعت دچار رسوب گرفتگی می شوند و تجمع رسوب می تواند باعث مسدودی لوله شود. برخی از لوله ها هم با مواد شیمیایی به سرعت واکنش نشان داده و دچار پوسیدگی و نشتی لوله ها می شود.

  19. آیا لوله های چدنی دچار پوسیدگی می شوند؟ این ایده خوبی هست که از این لوله ها در لوله کشی ساختمان استفاده شود؟

    1. سلام دوست عزیز
      معایب لوله های چدنی
      ما ترجیح دادیم برای سال های طولانی از لوله های چدنی برای استحکام آنها استفاده کنیم. با این حال، صاحبان خانه‌ها و سازندگان متوجه شده‌اند که برای مدت طولانی دوام ندارند و امروزه مواد بهتری در دسترس هستند.

      با گذشت زمان، مشکلات خاص تقریباً همیشه در خانه هایی که با سیستم لوله کشی چدن ساخته شده اند ظاهر می شوند.

      مشکلات رایج آسیب چدن عبارتند از:
      خوردگی: این تقریباً همیشه اولین مشکلی است که رخ می دهد، اغلب از داخل لوله که نمی توانید آن را ببینید.
      چدن بسیار سنگین است: این می تواند منجر به فرو رفتن در زمین شود و باعث ترک خوردن شود. همچنین تعمیر آن سخت تر است.
      گرفتگی و کندی فاضلاب
      پشتیبان گیری فاضلاب در خانه ها: این می تواند منجر به موارد زیر شود:
      آسیب آب
      شرایط غیربهداشتی
      هجوم آفات
      می تواند به کپک اجازه رشد دهد
      تعمیرات گران قیمت و نامرتب: حتی ممکن است مجبور شوید دال را در جاهایی برای تعویض آن بردارید. این گران و کثیف است. حتی در برخی موارد ممکن است برای مدتی از خانه آواره شوید.
      با توجه به مواردی که گگفته شد انتخاب با خودتان است که از لوله های چدنی برای لوله کشی ساختمان استفاده کنید یا خیر. اگر نیاز به مشاوره در این زمینه داشته باشید می توانید با شماره لوله بازکنی در پیروزی تماس بگیرید.

        1. می توانیم اینطور توضیح بدهیم که هدایت گرمایشی در لوله های پلاستیکی خیلی پایین تر از لوله های دیگر است که همین امر باعث می شود از هدررفتن حرارت جلوگیری شود و گرما از طریق دیواره های این لوله ها به کمترین حد نسبت به لوله های دیگر می رسد.
          این خصوصیات لوله های پلاستیکی در زمانیکه از آنها برای سیستم لوله کشی فاضلاب استفاده می کنیم یک مزیت به حساب می آید. چون همین گرما باعث می شود که چربی ها در داخل لوله ها به صورت روان در آمده و رسوب نکند. و اگر در زمان نصب سیستم حرارتی و لول کشی ساختمان به این نکته اشاره داشته باشیم خیلی از هزینه های آتی را کم می کند.

  20. سلام خدمت لوله بازکنی بهمن
    ممنون از اینکه باحوصله به سوالات جواب می دین. یک سوال برام پیش اومده و اینکه گاز فاضلاب از چه طریقی وارد خانه می شود؟

    1. سلام دوست عزیز
      تنها راهی که گاز فاضلاب وارد خانه می شود این است که لوله کشی شما مشکلی داشته باشد. رایج‌ترین عیب در سیستم لوله‌کشی، لوله های تخلیه فاضلاب بدون سیفون یا شترگلو است، به‌ویژه زه‌کشی‌های کف در زیرزمین یا اتاق تاسیسات.

      راه های دیگری که گاز فاضلاب وارد خانه شما می شود عبارتند از:

      یک تله خشک اگر تله ای در خط تخلیه وجود داشته باشد که اغلب از آن استفاده نمی شود، آب موجود در تله ممکن است تبخیر شود و درزگیر تله شکسته شود.
      یک تله آسیب دیده بدیهی است که اگر تله ترک خورده باشد و اجازه دهد آب تمام شود، دوباره مهر و موم تله گم می شود.
      خط تخلیه آسیب دیده اگر خط تخلیه بین فاضلاب اصلی و تله ترک خورده یا شکسته باشد، هیچ مانعی برای عبور گازها از شکاف یا شکستن خط وجود ندارد. همچنین، یک خط تخلیه آسیب دیده ممکن است به فاضلاب اجازه دهد تا به زیرزمین یا فضای خزنده زیر خانه شما تخلیه شود و ممکن است از تجمع فاضلاب بوی فاضلاب دریافت کنید.
      دریچه آسیب دیده یا مسدود شده سیستم هواکش در لوله کشی شما به گونه ای طراحی شده است که اختلاف فشار اتمسفر ناشی از جریان فاضلاب در لوله کشی را برابر کند و همچنین اجازه می دهد گازهای فاضلاب با تخلیه آنها به جو بالای خانه از سیستم لوله کشی خارج شوند. اگر این سیستم در داخل خانه شما دارای یک منفذ بدون تله باشد، ممکن است گازها از آن دهانه خارج شوند.

    1. سلام دوست عزیز
      کار با فنر لوله بازکنی به خودی خود کثیف کاری ندارد ولی این مساله بستگی به میزان مهارت و تسلط تکنسین لوله بازکنی دارد. اگر سرویسکار مهارت و تجربه کافی نداشته باشد نمی تواند سرعت دور کموتور فنر برقی لوله بازکنی را تنظیم کند و این مساله باعث پرتاب فنر لوله بازکنی به اطراف می شود که علاوه بر کثیف کاری، موجب آسیب به سرویسکار و حتی سنگ توالت و لوله نیز می شود. به همین دلیل است که برای رفع گرفتگی لوله فقط داشتن فنر برقی لوله بازکنی کافی نیست و باید تجربه کافی در این زمینه باشد. کلیه سرویسکاران ما در شعبه پیروزی تهران نسبت به کار با فنر برقی لوله بازکنی مهارت و تجربه کافی دارند.

    1. سلام دوست عزیز
      گرفتگی توالت می تواند یک موقعیت ناامید کننده و شرم آور باشد، اما این یک مشکل رایج است که ممکن است برای هر کسی اتفاق بیفتد. اگر با گرفتگی توالت سروکار دارید، نترسید. راه های مختلفی برای باز کردن گرفتگی توالت وجود دارد و برخی از آنها بسیار ساده هستند.
      اولین قدم شناسایی علت گرفتگی است. در بیشتر موارد، گرفتگی ناشی از دستمال توالت بیش از حد یا اجسام خارجی است که به طور تصادفی در توالت ریخته شده است. اگر گرفتگی را می بینید، می توانید از یک پیستون برای جدا کردن آن استفاده کنید. مطمئن شوید که از پیستونی استفاده کنید که برای توالت طراحی شده است و نه سینک. کاسه توالت را با آب کافی پر کنید تا فنجان لاستیکی پیستون را بپوشاند و با یک حرکت بالا و پایین شدید شروع به فرو رفتن کنید. اگر گرفتگی جزئی است، این باید برای فشار دادن آن از طریق لوله ها کافی باشد.

      اگر پیستون کار نمی کند، می توانید از فنر لوله بازکنی استفاده کنید. فنر لوله بازکنی یک سیم بلند و انعطاف پذیر است که برای از بین بردن گرفتگی های عمیق تر در لوله ها طراحی شده است. مارپیچ را داخل کاسه توالت قرار دهید و دسته را در جهت عقربه های ساعت بچرخانید. فنر لوله بازکنی باید گرفتگی را بگیرد و آن را بشکند. هنگامی که گرفتگی را شکستید، توالت را بشویید تا ببینید آیا آب به طور معمول تخلیه می شود یا خیر.

      راه دیگر برای رفع گرفتگی توالت استفاده از مخلوط جوش شیرین و سرکه است. یک فنجان جوش شیرین را در کاسه توالت بریزید و سپس یک فنجان سرکه بریزید. مخلوط وز می کند و حباب می زند که می تواند به از بین بردن گرفتگی کمک کند. بگذارید مخلوط چند دقیقه بماند، سپس توالت را بشویید.

      در برخی موارد، گرفتگی توالت ممکن است به کمک یک لوله بازکنی شبانه روزی و حرفه ای نیاز داشته باشد. اگر تمام روش‌های بالا را امتحان کرده‌اید و توالت فرنگی همچنان مسدود است، وقت آن است که با متخصصان ما در شرق تهران از جمله لوله بازکنی پیروزی با پشتیبانی تماس بگیرید. یک لوله بازکنی می تواند با استفاده از ابزارهای تخصصی گرفتگی را از بین ببرد و توالت شما را دوباره به خوبی کار کند.

      در نتیجه، در حالی که گرفتگی توالت می تواند یک تجربه خسته کننده و ناخوشایند باشد، اما این پایان دنیا نیست. با کمی صبر و چند ابزار اولیه، می توانید گرفتگی توالت خود را باز کنید و به روال روزانه خود بازگردید. اگر همه چیز شکست خورد، دریغ نکنید که با متخصصان تماس بگیرید.

  21. من یه ساندویچی تو خیابون اصلی پیروزی دارم. هر وقت که آب تو چاه میره، بوی فاضلاب بلند میشه و مشتری ها حس بدی پیدا می کنند. می خوام بدونم شب بعد ساعت 11 که من مغازه رو می بندم و دیگه مشتری رفت و آمد نمی کنه، براتون مقدوره بیاین و ببینید چرا بوی فاضلاب از لوله ها و چاه می یاد؟

    1. سلام دوست عزیز
      شماره های لوله بازکنی در پیروزی به صورت 24 ساعته و شبانه روزی هستند و شما هر ساعت که با شماره چاه بازکنی پیروزی تماس بگیرید، سرویسکار به محل اعزام می شود. یکی از دلایل بوی بد فاضلاب می تونه رسوب گرفتگی لوله ها باشه یا اینکه چاه فاضلاب پر شده و نیاز به تخلیه داره. البته باید دقیق تر بررسی بشه.

  22. لوله کفشور پارکینگ گرفته و من فکر می کنم که لجن و رسوب لوله رو گرفته. به نظر شما چیکار باید بکنیم؟

    1. سلام دوست عزیز
      چون معمولا در پارکینگ ساختمان ها گل و لای چرخ ماشین ها شسته می شود بعید نیست که گرفتگی لوله به دلیل رسوب گل و لای یا لجن گرفته شده باشه. ما توصیه می کنیم اگر شدت گرفتگی لوله زیاد باشد با شماره لوله بازکنی پیروزی تماس بگیرید تا با فنر برقی لوله بازکنی نسبت به رسوب زدایی لوله و رفع گرفتگی لوله اقدام شود در غیر اینصورت می توانید با یکی از روش های خانگی نسبت به رفع گرفتگی لوله اقدام کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

پیمایش به بالا