لوله بازکنی تهرانسر

لوله بازکنی تهرانسر

فهرست مطالب

در هر ساعت از شبانه روز که با مشکل گرفتگی لوله سینک یا توالت مواجه شدید، با شماره شبانه روزی لوله بازکنی تهرانسر، 09121892092 تماس بگیرید. سرویسکار این شعبه در کمتر از نیم ساعت در محل حاضر خواهد بود.

لوله بازکنی تهرانسر توسط شرکت خدمات فنی بهمن با دستگاه های جدید و لوله بازکن های با تجربه ۱۰۰ ٪ با تضمین لوله را باز می کنند، البته بدون اینکه کمترین آسیبی به لوله وارد شود. همچنین از دستگاه های جدید با نام ژنراتور برقی که کمترین کثيف کاری را دارند در باز کردن لوله های مسدود شده ی منازل یا محل کارتان استفاده می شود.
سرعت خدمات دهی لوله بازکنی تهرانسر به دلیل اینکه در هر منطقه‌ از تهرانسر چندین لوله بازکن مستقر شده است، بسیار بالا می باشد و به محض تماس با شرکت لوله بازکنی به محل مورد نظر مشتری اعزام خواهند شد.

خدمات لوله بازکنی در تهرانسر

کلیه خدمات لوله بازکنی در این شعبه به صورت شبانه روی و بدون تعطیلی ارائه می شود. از جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رفع گرفتگی لوله حمام
  • رفع گرفتگی لوله توالت
  • رفع گرفتگی سینک
  • تخلیه چاه در تهرانسر
  • درآوردن اشیا از توالت
  • رفع بوی بد فاضلاب
  • رفع نم و رطوبت
  • تشخیص محل نشتی لوله

لوله بازکنی منطقه تهرانسر

در هر نقطه از تهرانسر که باشید با یک تماس، لوله بازکن نزدیک به محل مورد نظر اعزام خواهد شد. فقط کافیست تماس گرفته و درخواستتان را ثبت کنید.
سیستم فاضلابی ساختمان ها در تمام نقاط تهران و همینطور تهرانسر مشکلاتی دارند که منجر به پر شدن چاه و گرفتگی لوله های فاضلاب می شود، مثلا مشکلی که بیشتر مردم با آن مواجه می شوند: بالا زدن چاه فاضلاب توالت، آشپزخانه یا حمام است که ساکنین این ساختمان ها نیاز به خدمات لوله بازکنی تهرانسر خواهند داشت.
مشکل دیگری که در غرب تهران وجود دارد، انتشار گازهای سپتیک و بوی بد فاضلاب است که این هم از مشکلات سیستم فاضلاب منطقه ی غرب تهران است. بوی بد فاضلاب در اثر انتشار گازهای سپتیک به چند علت به وجود می آید:

  • چاه پر شده و برای تخلیه ی چاه دیر اقدام می شود.
  • لوله ی ونت مشکل پیدا کرده است.
  • وقتی سیفون نباشد یا اگر باشد مشکل داشته باشد.
  • لوله های فاضلاب دچار رسوب گرفتگی می شوند و چربی در آن ها انباشته می شود.

البته این مشکلات تمام مشکلات ساکنین غرب تهران به خصوص تهرانسر نمی باشد. این مشکلات با استفاده از خدمات تخلیه چاه و  لوله بازکنی تهرانسر به راحتی حل خواهد شد.

حال درباره ی گرفتگی چاه فاضلاب و روش های پیشگیری از این مشکل صحبت خواهیم کرد تا درباره ی این موضوع بیشتر بدانید.

لوله بازکنی تهرانسر ارزان

هزینه لوله بازکنی معمولاً بر اساس اندازه و نوع لوله، میزان گرفتگی و یا تراکم، میزان دسترسی به لوله و همچنین تعداد لوله گرفته شده تعیین می‌شود. در نتیجه، هزینه لوله بازکنی در منطقه تهرانسر ممکن است با شرایط و موقعیت قرارگیری لوله متفاوت باشد.

اما به طور کلی، لوله بازکنی در تهرانسر خدمات با قیمتی منصفانه و با رعایت استانداردهای لازم ارائه می‌شود. همچنین، انتخاب یک شرکت لوله بازکنی با سابقه و معتبر، می‌تواند به کاهش هزینه‌ها و افزایش کیفیت خدمات کمک کند.

در هر صورت، پیش از انجام هرگونه خدمات لوله بازکنی، بهتر است با شرکت‌های مختلف تماس بگیرید و قیمت‌ها و شرایط را مقایسه کنید تا به انتخاب بهترین گزینه برای شما کمک کنند. همچنین، از انجام هرگونه خدمات توسط شرکت‌های غیرمعتبر با هزینه بسیار پایین، به دلیل کیفیت پایین خدمات آن‌ها، بهتر است خودداری کنید.

شعار ما در لوله بازکنی بهمن این است که بدون توجه به موقعیت محل مسکونی مشتری، نسبت به دریافت دستمزد اقدام شود. به طور مثال تعرفه لوله بازکنی در تهرانسر با تعرفه لوله بازکنی جنت آباد تفاوتی نخواهد داشت.

لوله بازکنی در تهرانسر بدون کثیف کاری

لوله های فاضلاب بخشی ضروری از سیستم های لوله کشی ما هستند و به انتقال فاضلاب از خانه های ما به خط اصلی فاضلاب کمک می کنند. با این حال، گرفتگی لوله های فاضلاب می تواند یک کابوس باشد و نیاز به توجه فوری دارد. به طور سنتی، رفع گرفتگی لوله فاضلاب شامل کارهای کثیف و گودبرداری زیادی می شد که زمان بر و پرهزینه بود. خوشبختانه، با پیشرفت های تکنولوژیکی، اکنون راه هایی برای بازکردن گرفتگی لوله فاضلاب بدون هیچ گونه کار کثیفی وجود دارد.

یکی از موثرترین راه ها برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب بدون هیچ گونه کثیفی، استفاده از واترجت است. واتر جت شامل استفاده از آب پرفشار برای از بین بردن هرگونه زباله یا گرفتگی در لوله فاضلاب شما است. این روش بسیار موثر است و می تواند حتی از شر سخت ترین گرفتگی ها بدون نیاز به حفاری یا حفاری خلاص شود. هیدرو جت همچنین سازگار با محیط زیست است زیرا شامل استفاده از هیچ گونه مواد شیمیایی مضر نیست.

روش دیگری که می توان برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب بدون هرگونه کثیفی استفاده کرد، استفاده از دوربین بازرسی فاضلاب است. بازرسی دوربین فاضلاب شامل استفاده از یک دوربین کوچک است که می تواند برای شناسایی هرگونه انسداد یا آسیب وارد لوله فاضلاب شما شود. پس از شناسایی انسداد، می توان آن را با استفاده از ابزارهای تخصصی که نیازی به حفاری یا حفاری ندارند، برطرف کرد. این روش بسیار موثر است و می تواند به شما کمک کند تا از هرگونه تعمیرات پرهزینه در آینده جلوگیری کنید.

در نهایت، اگر می‌خواهید در وهله اول از ایجاد گرفتگی جلوگیری کنید، می‌توانید یک پاک کننده فاضلاب نصب کنید. پاکسازی فاضلاب یک نقطه دسترسی کوچک است که در خط فاضلاب شما نصب شده است که امکان دسترسی آسان به لوله های شما را فراهم می کند. این کار شناسایی هرگونه گرفتگی یا آسیب در خط فاضلاب را آسان‌تر می‌کند و امکان تعمیر سریع و آسان را بدون هیچ گونه گودبرداری یا حفاری فراهم می‌کند.

در نتیجه، رفع گرفتگی لوله فاضلاب دیگر نیازی به کار کثیف یا حفاری ندارد. با استفاده از فن آوری مدرن، اکنون روش هایی وجود دارد که می توانند به طور موثر و بدون هر گونه آشفتگی و هیاهو، گرفتگی لوله فاضلاب شما را باز کنند. چه از طریق استفاده از واترجت، بازرسی دوربین فاضلاب، یا نصب پاکسازی فاضلاب باشد، گزینه‌هایی وجود دارد که می‌تواند به شما کمک کند سیستم لوله‌کشی خود را روان و کارآمد نگه دارید. در این موارد می توانید با سایر شعب لوله بازکنی نظیر لوله بازکنی ستارخان تماس بگیرید.

اصلی ترین دلایل گرفتگی لوله ها و بالا زدن چاه

لوله بازکنی در منطقه تهرانسر

علت های مختلفی باعث بروز گرفتگی لوله در ساختمان ها می شوند که اگر درباره ی آن بدانید می توانید با رعایت نکاتی از به وجود آمدن این مشکل جلوگیری کنید. در این صورت کمتر به خدمات لوله بازکنی تهرانسر احتیاج پیدا خواهید کرد.

  • در بعضی لوله ها مثل لوله ی کف و سینک آشپزخانه، لوله ی ظرفشویی یا لباسشویی، لوله ی توالت چربی و روغن انباشته شده و مسیر لوله را مسدود می کنند.
  • شتر گلو و دیواره ی لوله بر اثر جمع شدن مواد غذایی و مو رسوب می بندد.
  • گاهی مصالح ساختمانی مثل گچ، دوغاب، سیمان یا گرد و غبار و شن و ماسه وارد لوله می شوند.
  • گیر کردن نوار بهداشتی یا پوشک بچه در لوله های سرویس بهداشتی و حمام یا ریختن مو و دستمال کاغذی در لوله
  • البته موارد دیگری هم می تواند باشد که ما در اینجا به چند مورد اشاره کردیم.

لوله های آب و فاضلاب طوری طراحی شده اند که فقط برای خروج آب از آن ها می باشند. اگر چیز دیگری غیر از آب وارد لوله شود مسیر را مسدود می کند و لوله دچار گرفتگی می شود اما گاهی ورود بعضی مواد غذایی یا روغن و چربی یا مو در لوله پیش می آید که در نهایت منجر به گرفتگی لوله و نیاز به خدمات لوله بازکنی تهرانسر خواهد بود.
سعی کنیم تا حدی که امکان دارد از ورود هر چیزی غیر از آب به لوله خودداری کنید مثلا برای آشپزخانه می توان از توری استفاده کرد یا در توالت های ایرانی می توانید از چاه بند استفاده کنید.

مهم ترین روش لوله بازکنی تهرانسر

لوله بازکنی در تهرانسر

باز کردن لوله و رفع گرفتگی آن در شرکت خدمات فنی بهمن از جمله لوله بازکنی غرب تهران و لوله بازکنی تهرانسر با بهترین روش بدون کثیفی، بدون آسیب رساندن به کاسه و توالت و کاملا تضمینی انجام می شود. لوله بازکنی تهرانسر تهران صنعت به صورت شبانه روزی با ۱۰۰٪ تضمین باز کردن لوله آماده ی ارائه ی خدمات از جمله فنرزنی با کمترین کثيف کاری می باشد.

روش های لوله بازکنی عبارتند از:

استفاده از فنر برقی جدید رایج‌ ترین و بهترین روش لوله بازکنی تهرانسر می باشد.

  • دستگاه پمپ ساکشن
  • دستگاه تراکم هوا
  • محلول های شیمیایی
  • روش های خانگی

در توضیحات این قسمت باید بگوییم که روش های خانگی بیشتر برای پیشگیری از گرفتگی لوله هستند. محلول های شیمیایی برای انسان خطرات زیادی دارند و اینکه لوله را صد در صد و کامل باز نمی کنند. دستگاه تراکم هوا برای ساختمان های مسکونی مناسب نیست و تقریبا کثیف کاری دارد. پمپ ساکشن هم بیشتر برای درآوردن وسیله از چاه توالت کاربرد دارد و برای گرفتگی های سخت اصلا کاربردی نیست.
بهترین روش استفاده از فنر برقی است که شرکت خدمات فنی بهمن از بهترین دستگاه یعنی ژنراتور های جدید استفاده می کنند که بازدهی خوبی دارند و البته بدون کثیف کاری می باشد. بهتر است از هر نوع فنر برقی استفاده نشود.

لوله بازکنی شبانه روزی تهرانسر

لوله بازکنی تهرانسر و لوله بازکنی پونک در شیفت شب نیز فعالیت می کند و خدمات ارائه می دهد. سرویسکاران لوله بازکنی شبانه روزی تهران در شیفت شب مستقر شده اند تا به هنگام گرفتگی لوله در شب به محض تماس مشتری به محل اعزام شوند. معمولا در کمتر از نیم ساعت سرویسکاران اعزام خواهند شد.

در صورت بروز مشکلات لوله‌کشی در ساختمان‌ها و منازل، نیاز به خدمات لوله بازکنی شبانه روزی در تهرانسر برای شما پیش می‌آید. در منطقه تهرانسر، سرویسکارانی را مستقر کرده ایم که آماده‌اند به مشتریان در طول شبانه‌روز خدمات ارائه دهند.

خدمات لوله بازکنی شبانه روزی عموماً شامل رفع ترکیدگی‌ها، برطرف کردن بستگی‌ها، تخلیه لوله‌ها، رفع بوی بد و هرگونه مشکل دیگری که با سیستم لوله‌کشی مرتبط باشد، می‌شود. تیم‌های حرفه‌ای و مجربی که در این حوزه فعالیت می‌کنند، با استفاده از تجهیزات پیشرفته و تکنولوژی‌های روز، به سرعت و با دقت مشکل را تشخیص داده و رفع آن را انجام می‌دهند.

لوله بازکنی شبانه روزی در تهرانسر به مشتریان این امکان را می‌دهد تا در هر زمانی که نیاز داشته باشند، با تماس با سرویسکاران، خدمات لوله بازکنی را درخواست کنند. این خدمات به صورت ۲۴ ساعته و در تمام روزهای هفته، شامل تعطیلات و روزهای تعطیل نیز در دسترس هستند.

بنابراین، اگر در منطقه تهرانسر به خدمات لوله بازکنی شبانه روزی نیاز دارید، می‌توانید فقط با یک تماس، مشکلات خود را به سرعت و با کیفیت حل کنید.

لازم به ذکر است که قبل از انتخاب یک شرکت یا تیم لوله بازکنی، بهتر است نظرات و تجربیات مشتریان قبلی را مورد بررسی قرار داده و مطمئن شوید که این شرکت یا تیم دارای مجوزهای لازم و تجربه کافی در این زمینه است.

آیا لوله بازکنی تهرانسر تضمینی است؟

رضایت مشتری برای ما بسیار اهمیت دارد. ما این کار را ۱۰۰٪ تضمینی انجام می دهیم. ما با سرویسکاران مجرب با استفاده از ژنراتور با قدرت ارائه ی خدمت خواهیم کرد. برای اطمینان خاطر شما بعد از انجام کار و رفع گرفتگی حتما آزمایش خواهد شد. مثلا سیفون را چند بار پشت سر هم می کشیم تا از مکش درست لوله مطمئن شویم. یا آب را با فشار بالا باز کرده و در لوله می ریزیم تا از باز شدن آن مطمئن شویم. و لوله ی کاملا باز شده را تحویل می دهیم.

4 دیدگاه دربارهٔ «لوله بازکنی تهرانسر»

  1. چه تضمینی وجود داره وقتی برای رفع گرفتگی لوله ها، با شماره لوله بازکنی تهرانسر تماس گرفتیم، گرفتگی لوله ها رو به طور کامل رفع می
    کنید؟

    1. سلام دوست عزیز
      نه تنها در تهرانسر، بلکه در کلیه محدوده های شهر تهران، کلیه خدمات لوله بازکنی به صورت تضمینی انجام می شود. در خصوص رفع گرفتگی لوله ها هم باید این مساله را در نظر داشته باشید که کلیه سرویسکاران ما موظف هستند، پس از رفع کامل مسدودی لوله، لوله را با حجم زیادی از آب آزمایش کنند و پس از اطمینان از رفع کامل گرفتگی لوله، دستمزد خود را بگیرند.

    1. سلام دوست عزیز
      ما برای اینکه بتوانیم سرویسکار را در کوتاه ترین زمان ممکن به آدرس مشتری اعزام کنیم، سرویسکاران را در محدوده های مختلف تهران مستقر کرده ایم. اگر شما در محدوده تهرانسر زندگی می کنید می توانید با شماره مدیریت یا شماره نزدیک ترین شعبه به لوله بازکنی تهرانسر تماس بگیرید. سرویسکاران ما در این شعبه در کمتر از نیم ساعت در محل حاضر می شوند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

پیمایش به بالا