لوله بازکنی سعادت آباد

لوله بازکنی سعادت آباد
جدول محتوا

لوله بازکنی سعادت آباد به صورت تضمینی، رفع هرگونه گرفتگی حتی از نوع سخت و تخلیه کامل چاه از آب و لجن، در طول ۲۴ ساعت و شبانه روزی، بدون تعطیلی، تمام روزهای هفته، با سرویس کاران متخصص و حرفه ای فقط با یک تماس با شماره چاه بازکنی سعادت آباد به شماره 09121892092  انجام می گیرد.

لوله بازکنی در سعادت آباد

سعادت آباد یکی از مناطق مهم شمال غرب تهران است که در منطقه ۲ شهرداری قرار دارد. خدمات لوله بازکنی در این منطقه به سرعت انجام می شود چون این منطقه دسترسی بسیار خوبی به مناطق دیگر دارد. این منطقه از شمال به کوی فراز، از جنوب به شهرک غرب، از شرق به بزرگراه چمران، از شمال غرب به فرحزاد و از شمال شرق به اوین دسترسی دارد.

ساکنین این منطقه می توانند با خیال آسوده از خدمات این لوله بازکنی در شرکت خدمات فنی بهمن به صورت شبانه ‌روزی استفاده نمایند.
سرویسکاران در سعادت آباد در کمتر از ۲۰ یا ۳۰ دقیقه به محل مورد نظر می رسند و گرفتگی لوله را در کمترین زمان، باز می کنند. خیابان های ۲۴ متری، سرو و علامه، بلوار فرحزاد و بلوار پاکنژاد از مسیرهای تردد سرویسکاران این مجموعه می باشد که به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلی فعالیت می کنند.

قیمت لوله بازکنی سعادت آباد

ما در کلیه شعبات خود نرخ مصوب و متعارفی داریم که همواره برای قیمت دهی خدمات خود از آن پیروی می کنیم. ولی این به این معنا نیست که برای همه نوع گرفتگی لوله قیمت ثابتی وجود دارد. هزینه و قیمت لوله بازکنی در سعادت آباد به عوامل مختلفی بستگی دارد که با توجه به آنها دستمزد اخذ می شود. ولی ما این اطمینان را به شما می دهیم که در دریافت حق الزحمه نهایت انصاف و اعتقاد به روزی حلال را سرلوحه قرار می دهیم و جانب انصاف را رعایت می کنیم.

از جمله عوامل موثر در قیمت لوله بازکنی در محدوده سعادت آباد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تعداد گرفتگی لوله
  • محل گرفتگی لوله
  • نوع گرفتگی لوله
  • امکان دسترسی به لوله گرفته شده
  • نوع وسیله مورد استفاده برای رفع گرفتگی لوله
  • متراز فنر مورد استفاده

لوله بازکنی شبانه روزی در سعادت آباد

در هر ساعت از شبانه روز که با مشکلاتی از قبیل گرفتگی لوله توالت، حمام و یا سینک مواجه شدید، می توانید با شماره لوله بازکنی در سعادت آباد تماس بگیرید تا سرویسکار به محل اعزام شود. لازم به ذکر است که برای حضور سرویسکار در ساعات پایانی شب یا نیمه شب هزینه اضافی دریافت نمی شود.

لوله بازکنی شبانه روزی در سعادت آباد، با ارائه خدماتی 24 ساعته لوله بازکنی و رفع گرفتگی لوله ها، در هر ساعت از شبانه روز در خدمت همشهریان عزیز ساکن منطقه سعادت آباد می باشد. از جمله مزایای 24 ساعته و شبانه روزی بودن این خدمات، می توان به موارد زیر اشاره کرد.
1. فوریت و سرعت عمل: مشکلات لوله‌ و فاضلاب، ممکن است در هر ساعتی از شبانه روز رخ دهد و اگر در ساعات پایانی شب، با گرفتگی لوله سینک یا توالت مواجه شوید، نیاز به رفع گرفتگی لوله به صورت فوری دارید. با استفاده از خدمات لوله بازکنی شبانه روزی در سعادت آباد، سرویسکاران متخصص در کمترین زمان ممکن، در محل حاضر می شوند و مشکل را رفع می‌کند.
2. قابلیت پاسخگویی در هر زمان: خدمات لوله بازکنی شبانه روزی در سعادت آباد به شما این امکان را می‌دهد که در هر زمانی که نیاز دارید، با تیم متخصص تماس بگیرید. این امر بسیار مهم است زیرا مشکلات لوله‌ و فاضلاب ممکن است در ساعات پایانی شب و در زمانهایی که خدمات روزانه غیرفعال هستند، به وجود آیند. با وجود خدمات شبانه روزی، شما می‌توانید در هر زمانی که نیاز دارید، تماس بگیرید و مشکل خود را به سرعت و با دقت حل کنید.
با در نظر گرفتن این مزایا، استفاده از خدمات لوله بازکنی شبانه روزی در سعادت آباد می‌تواند به شما کمک کند تا در هر زمانی که نیاز دارید، مشکلات لوله‌و فاضلاب ساختمان خود را به سرعت و به طور حرفه‌ای حل کنید.

رفع گرفتگی لوله در سعادت آباد

اگر مشکل گرفتگی لوله فاضلاب دارید و از دلیل گرفتگی و روش رفع گرفتگی آن چیزی نمی دانید، می توانید با خواندن این مطلب درباره دلایل گرفتگی لوله اطلاعاتی به دست آورید. ته نشین شدن مواد فاضلابی و رسوب آنها در لوله دلیل اصلی گرفتگی ها می باشد. مواد فاضلابی همراه آب به لوله وارد می شوند و بعد از مدتی لوله را مسدود می کنند. ممکن است به خدمات تخلیه چاه در تهران نیاز داشته باشید.

فیلم رفع گرفتگی لوله پارکینگ با فنر لوله بازکنی

دلایل اصلی گرفتگی لوله فاضلاب در سعادت آباد

  • ورود مو به خصوص مو های بلند به درون لوله
  • وجود لجن، لعاب و رسوب در لوله
  • ورود پرز انواع موکت و فرش به درون لوله
  • افتادن اشیا و اجسام مختلف در لوله
  • وجود عیب و نقص در سیستم لوله کشی
  • مشکل داشتن سیفون
  • ورود مصالح ساختمانی مثل شن و ماسه سیمان و … به درون لوله که معمولاً در خانه های نوساز و تازه بازسازی شده اتفاق می افتد.

روش های رفع گرفتگی لوله در سعادت آباد

لوله بازکنی سعادت اباد

روش‌های مختلفی برای رفع این گرفتگی ها در لوله فاضلاب وجود دارد. روش اصلی رفع گرفتگی و انسداد لوله در سعادت آباد استفاده از فنر برقی می باشد. این روش یعنی استفاده از فنر برقی در واقع بهترین، سریعترین و تمیز ترین روش لوله بازکنی می باشد و کیفیت بالایی دارد، دلیل آن هم به روز بودن دستگاه فنر برقی و به حداقل رسیدن میزان کثیف کاری در استفاده از این دستگاه می باشد. دستگاه های دیگری هم در کنار فنر برقی در چاه بازکنی سعادت آباد وجود دارند. از جمله:

  • تراکم هوا
  • واترجت
  • فنر برقی لوله بازکنی

اما این دستگاه‌ها مانند فنر برقی قابلیت برطرف کردن هر نوع انسدادی را ندارند. انسداد لوله با مصالح ساختمانی مثل سیمان از نوع بسیار سخت می باشد که با دستگاه های دیگر قابل رفع نیست. در ضمن هزینه انجام خدمات با این دستگاه‌ها هم بسیار بیشتر و گران تر است.
خدمات زیر با کیفیت بالا، تضمینی و با قیمت مناسب در شرکت خدمات فنی بهمن ارائه می‌شود.

  • لوله باز کنی سینک ظرفشویی
  • لوله بازکنی حمام و توالت
  • لوله بازکنی پارکینگ، تراس، حیاط
  • لوله بازکنی آشپزخانه

تخلیه چاه سعادت آباد

شرکت هایی هستند که در شمال تهران و در سعادت آباد در زمینه لوله بازکنی و چاه بازکنی فعالیت دارند. این شرکت ها از تانکر برای انجام تخلیه چاه استفاده می کنند و بدون اطلاع مالک ساختمان اقدام به تخلیه آب فاضلاب چاه می کنند بدون اینکه فضولات را تخلیه کنند. با این کار چاه بعد از گذشت زمان کمی، دوباره پر خواهد شد. به دلیل اینکه فضولات در چاه ته نشین می شوند، عمر چاه کم می شود و امکان دارد نشت، ریزش و از بین رفتن چاه، در این مواقع خطرناک نیز باشد.
توصیه می شود از شرکت معتبری در این زمینه استفاده کنید تا با استفاده از ماشین لجن کش، علاوه بر آب فاضلاب، فضولات نیز از چاه تخلیه شود. در این صورت زمانی که کار به اتمام رسید، چاه به لحاظ نیاز به لایروبی و کف تراشی داشتن بررسی می‌شود اما زمانی که فضولات ته نشین شده و تخلیه نشود، این مسئله قابل بررسی نیست.
شرکت قدیمی و با سابقه لوله بازکنی بهمن، سرویس های لوله بازکنی و چاه بازکنی مناطق تهران از جمله منطقه سعادت آباد را با بهترین کیفیت انجام می دهد. هدف این شرکت جلب رضایت کامل مشتریان می باشد.

ویژگی های شرکت لوله بازکنی بهمن در سعادت آباد

لوله بازکنی در سعادت آباد

از ویژگی های این شرکت در شعبات لوله بازکنی غرب تهران می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قیمت و هزینه مناسب
  • انجام خدمات با نرخ مصوب اتحادیه
  • انجام خدمات با سرعت بالا در کمترین زمان ممکن
  • رفع بوی بد و نامطبوع فاضلاب
  • انجام خدمات به صورت شبانه روزی و ۲۴ ساعته
  • انجام خدمات در تمام روزهای سال حتی ایام تعطیل
  • انجام خدمات با کیفیت عالی و کمترین میزان کثیف کاری
  • انجام خدمات به صورت تضمینی و رفع اساسی مشکل از ریشه
  • اعزام فوری و سریع سرویسکار در کمتر از ۳۰ دقیقه درسرتاسر تهران
  • ارائه خدمات در تشخیص دقیق محل چاه
  • تخلیه چاه، باز کردن درب چاه، بستن درب چاه توسط سرویس کاران حرفه ای و مجرب

چگونه درخواست اعزام سرویسکار ثبت می شود؟

برای این کار لازم است با شماره پشتیبانی شرکت تماس گرفته و مشکل خود را مطرح کنید. کارشناسان این شرکت متناسب با مشکل شما در اسرع وقت نزدیکترین لوله باز کن به محل شما را یافته و به موقعیت شما اعزام می نمایند. ثبت درخواست شما و اعزام سرویسکاران به محل مورد نظر بسیار سریع صورت می‌گیرد و معمولاً در یک دقیقه انجام می شود. شما به هیچ وجه منتظر نخواهید ماند.
ساکنین عزیز منطقه سعادت آباد در مواجهه با مشکلات زیر می توانید درخواست خود را برای دریافت خدمات شرکت، ثبت کنید:

  • بالا زدن فاضلاب و نشتی لوله زیر سینک ظرفشویی و لباسشویی
  • گرفتگی و انسداد لوله اصلی ساختمان
  • گرفتگی و انسداد در لوله پارکینگ و حیاط
  • گرفتگی و انسداد لوله تراس و بالکن
  • بالا زدن چاه توالت
  • گرفتگی و انسداد در لوله کف آشپزخانه

در مواجه با این مشکلات و یا هر مشکل دیگری از این قبیل می توانید در هر ساعت از شبانه روز به صورت ۲۴ ساعته با شماره مندرج در سایت و لوله بازکنی شهران تماس بگیرید تا نزدیک ترین سرویسکاران به محل شما اعزام شوند.

سوالات متداول لوله بازکنی سعادت آباد

بله با خیال راحت و آسوده از خدمات ما استفاده کنید. چون هزینه برای لوله های باز شده اخذ می شود. کیفیت انجام کار بالا است. لوله باز شده و آزمایش شده تحويل مشتری داده می شود.

سرویسکاران ما بهداشت را رعایت می کنند. با توجه به استفاده از دستگاه های به روز و پیشرفته و سرویس کاران حرفه ای و با تجربه، کثیف کاری به حداقل میزان خود رسیده است.

تمامی روزهای سال و ۲۴ ساعته، بدون تعطیلی، خدمات این شرکت ارائه می‌شود.

با تماس با شماره پشتیبانی شرکت مشکلتان را توضیح دهید، تا کارشناسان درخواست شما را ثبت کنند و سرویس کاران حرفه ای و مجرب را به محل مورد نظر اعزام نمایند.

10 دیدگاه دربارهٔ «لوله بازکنی سعادت آباد»

  1. سلام. خسته نباشید
    دوست عزیز می خواستم ببینم امکانش هست یکی از سرویس کاران شما که در منطقه سعادت آباد هست به ساختمان شرکت ما بیان و
    کلیه شیرالات رو باز کنن و رسوب اونها رو تمیز کنند و دوباره ببندند؟ یا اینکه شما فقط در زمینه لوله بازکنی سعادت آباد فعالیت می کنید؟
    البته که فاکتور هم لازم خواهد شد

    1. سلام دوست عزیز. بله حتماً این کار رو با ارائه فاکتور انجام می دیم. ولی شما زحمت بکشید با شماره تلفن 09121892092 تماس بگیرید که بتونیم اطلاعات شما رو بگیریم و براتون نیرو بفرستیم.

    1. سلام دوست عزیز
      استفاده از سرکه، جوش شیرین و آب یک روش مؤثر و سازگار با محیط زیست برای رفع گرفتگی لوله‌های ساختمان است. جوش شیرین و آب گرم هرگونه عوامل ایجاد کننده گرفتگی را از بین می‌برد و واکنش شیمیایی سرکه باعث حرکت کردن لجن به سمت چاه می‌شود.
      با ریختن یک قابلمه آب جوش در چاه شروع کنید.
      بعد از انجام این کار، 1/2 فنجان جوش شیرین را در صافی ریخته و بگذارید 5 دقیقه بماند.
      این کار را با محلول 1 فنجان سرکه و 1 لیوان آب بسیار گرم ادامه دهید. بگذارید 10 دقیقه بماند.
      یک قابلمه آب جوش دیگر نیز درون چاه بریزید تا زباله‌های آزاد شده از جوش شیرین و سرکه خارج شوند.

      استفاده از مایع لوله بازکن

      یكی از متداول‌ترین روش‌های پاك كردن لوله‌های مسدود شده خرید محلول‌های شیمیایی از فروشگاه‌های محلی است. این محلول‌های شیمیایی معمولاً بسیار مؤثر هستند، اما در صورت فرسودگی لوله‌ها می‌توانند به لوله‌ها آسیب وارد کنند. دستورالعمل‌های مربوط به این محصولات روی بطری گنجانده شده است، اما بهتر است از یک بطری کامل برای باز کردن لوله‌های مسدود شده استفاده کنید. محلول شیمیایی بعد از ریختن در چاه باید مدتی بماند، اما حتما قبل از استحمام یا دوش گرفتن، آن را با آب داغ بشویید.

      استفاده از پودر لوله بازکن

      اگر برای لوله بازکنی سعادت آباد یا لوله بازکنی مرزداران با متخصصین شرکت خدمات فنی بهمن، تماس بگیرید قطعاً به شما خواهند گفت که در ابتدا از لوله بازکن‌های مبتنی بر پودر استفاده کنید، زیرا لوله‌ها آسیب کمتری می‌بینند. بیشتر این پودرها حاوی ماده شیمیایی سدیم هیدروکسید هستند که به سرعت در رفع گرفتگی‌های لوله موثر عمل می‌کنند. از آنجا که این پودرها سریع عمل می‌کنند، نیازی نیست برای اثربخشی آن، مدت زیادی در چاه بمانند. هنگام استفاده از این محصولات، بگذارید آب داغ 1-2 دقیقه قبل از ریختن پودر از طریق لوله‌ها در چاه تخلیه جاری شود. تقریباً از 2 فنجان پودر استفاده کنید (به اندازه چاه تخلیه بستگی دارد)، و بگذارید پودر به مدت 2 دقیقه بماند، بعد آن را با آب داغ آبکشی کنید.

      استفاده از پودر لوله بازکنی چنته

      یکی از دلایلی که افراد معمولا به استفاده از پودر لوله بازکن تمایل دارند این است که برای رفع گرفتگی لوله سینک ظرفشویی نمی توان از فنر لوله بازکن استفاده کرد. زیرا اگر بخواهیم از روش هایی مانند فنر زدن استفاده کنیم باید لوله و اتصالات ظرفشویی باز شود. نگفته پیداست که چه بهم ریختگی در انتظار آشپزخانه شما خواهد بود.

      استفاده از تلمبه دستی برای رفع گرفتگی لوله

      استفاده از تلمبه یک راه عالی برای بازکردن لوله‌های مسدود شده است و به راحتی وان حمام، توالت و سینک ظرفشویی را باز می‌کند. تلمبه‌ها از یک دسته بلند و مستقیم تشکیل شده‌اند که در قسمت انتهای آن‌ها یک مکانیزم لاستیکی منعطف قرار دارد. بخش لاستیکی به عنوان یک فنجان مکش عمل می‌کند تا هرگونه انسداد را از بین ببرد. برای رفع گرفتگی لوله‌ها باید هوا و آب از طریق لوله‌ها جریان یابد. اگر در حال حاضر در وان یا سینک آبی وجود ندارد، 2 تا 3 لیتر آب اضافه کنید. همانطور که از قدرت بازوی خود استفاده می‌کنید، آب به زور تمام موانع لوله را از بین می‌برد. فنجان تلمبه را روی سوراخ تخلیه قرار دهید و دسته پیستون را بطور مکرر بالا و پایین حرکت دهید. اگر لوله‌ها هنوز هم به آرامی تخلیه می‌شوند، این فرآیند را چند بار تکرار کنید. پس از اتمام کار برای شستن باقی مانده انسداد، آب را باز کنید. اگر اخیراً در لوله مسدود شده مواد شیمیایی ریخته‌اید، از یک مکنده استفاده کنید. استفاده از مکنده می‌تواند باعث شسته شدن مواد شیمیایی موجود در چاه شود.

        1. سلام دوست عزیز
          استفاده راحت و آسان
          بدون رایحه
          یک بسته دارای 100 گرم پودر
          چربی زدایی بالا
          از بین برنده بوی نامطبوع لوله های فاضلاب
          مقرون به صرفه
          طرز استفاده از پودر لوله بازکن چنته

          برای استفاده از این پودر لوله بازکن کافیست بسته حاوی پودر را باز کنید و محتوی را درون لوله فاضلاب بریزید. سپس آب گرم را روی آن گرفته تا کم کم با پودر مخلوط شود. مدتی صبر کنید و بعد آب را کاملا باز کنید تا مجرای فاضلاب تخلیه شود.

          با توجه به قدرت و ویژگی های این پودر می توانید از آن برای باز کردن لوله های فاضلاب توالت نیز استفاده کنید. برای باز کردن لوله های فاضلاب دستشویی، بسته به میزان گرفتگی از دو یا سه بسته از این پودر استفاده کنید.

          برای خرید پودر چنته کلیک کنید.

    1. سلام دوست عزیز
      تخلیه چاه در سعادت آباد با نرخ اتحادیه حفر چاه سال 1401 به صورت کاملا مکانیزه می‌باشد که هیچ انسانی در آن دخیل نیست و کل کارها توسط دستگاه های مکانیکی برای تخلیه چاه انجام می شود.
      برخی از شرکت های خدماتی از روش های مکانیزه و نیمه مکانیزه جهت تخلیه چاه سعادت آباد استفاده می کنند.
      برخی از سرویس کاران شرکت های خدماتی به صورت تخصصی از دستگاه های مکنده و ساکشن استفاده می کنند ولی برخی نیز با روش های مختص به خودشان تخلیه چاه را انجام می دهند.
      تجهیزاتی که در روش های مکانیزه تخلیه چاه سعادت آباد مورد استفاده قرار می گیرند عبارتند از: پمپ لجن کش، پمپ مکنده و ساکشن تخلیه چاه، تانکر تخلیه چاه حدود ۲۰ هزار لیتر، انواع لوازم مخصوص برای تخلیه چاه و هم چنین دارا بودن کارگران ماهر و تخصصی از مواردی است که در این زمینه باید باشد.

  2. سلام و خسته نباشید
    چند وقت پیش که لوله سینک آشپزخونه گرفته بود و آب رو تخلیه نمی کرد با یکی از این شماره های لوله بازکنی در سعادت اباد تماس گرفتم، دو نفر اومدن و یک ساعتی هم با فنر لوله بازکنی سعی کردن لوله رو درست کنند. بعد از چند روز دیدیم که لوله دوباره دچار گرفتگی شده و آب تخلیه نمیشه. خدا خیرتون بده از طریق اینترنت شماره شمارو پیدا کردم و با شماره چاه بازکنی سعادت آباد تماس گرفتم و یه نفر از سرویسکاراتون اومد و خیلی سریع و بدون کثیف کاری، لوله رو درست کرد. ممنون از شما بابت اینکه به چیزی که در سایت نوشتین، عمل می کنید.

    1. سلام دوست عزیز
      متوجه منظور شما هستم و بسیار متاسفم که افراد سود و نابلد وارد این کار شدند و از اینکه در لحظات اضطراری ممکن هست در انتخاب شرکت معتبر دچار اشتباه بشین، ناگزیره. ولی شما می تونید با یک تحقیق کوتاه در مورد رضایت مشتریان و سابقه اون شرکت به درستی انتخابتون مطمئن بشین. ما در شعبه لوله بازکنی سعادت آباد همواره سعی کرده ایم که رضایت مشتریان رو جلب کنیم و به همین دلیل خدمات ما در این شعبه به صورت تضمینی و با پشتیبانی چندماهه هست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

پیمایش به بالا