لوله بازکنی پونک

لوله بازکنی پونک

فهرست مطالب

شرکت لوله بازکنی پونک یکی از بهترین و معتبرترین شرکت ها در زمینه ارائه بهترین خدمات لوله بازکنی تهران می باشد که با داشتن نیروی بسیار مجرب و توانای خود توانسته است اعتماد مشتریان را جلب کند. در نظر داشته باشید که لوله بازکنی پونک با استفاده از روش های متعدد لوله بازکنی و چاه بازکنی توانسته است خدمات بسیار گسترده ای را برای شما عزیزان ارائه دهد. شما نیز می توانید در صورت نیاز به خدمات چاه بازکنی پونک با شماره 09121892092 در تماس باشید تا از این طریق بتوانید یکی از بهترین و تمیزترین خدمات را دریافت کنید.

خدمات لوله بازکنی پونک

  • رفع گرفتگی توالت، حمام، سینک و پارکینگ
  • رفع بوی بد فاضلاب
  • رفع نم و رطوبت
  • تشخیص محل دقیق نشتی لوله بدون کنده کاری
  • درآوردن اشیا از توالت
  • سرویس کامل توالت فرنگی
  • تبدیل توالت سنتی به فرنگی یا بالعکس

لوله بازکنی فوری در پونک

لوله بازکنی فوری در پونک

لازم است بدانید در صورتی که رفع گرفتگی لوله ها به موقع صورت نگیرد، نه تنها باعث می شود آب کثیف از لوله های سینک و دستشویی بالا بزند، بلکه سبب می شود که با ایجاد گازهای سمی، سلامتی افراد نیز به خطر بیفتد. به همین جهت توصیه می شود قبل اینکه خیلی دیر شود و آب از لوله ها بالا بزند با شرکت خدمات فنی بهمن در ارتباط باشید تا بتوانید بهترین خدمات را از این طریق به دست آورید.

آخرین چیزی که هر کسی می خواهد این است که خانه یا محل کارش به دلیل گرفتگی لوله فاضلاب مختل شود. نه تنها ناخوشایند است، بلکه می تواند غیربهداشتی و بالقوه خطرناک باشد. به همین دلیل داشتن یک تیم قابل اعتماد و کارآمد که بتواند به سرعت هر گونه انسداد را برطرف کند و بار دیگر لوله های شما را روان کند، بسیار مهم است.

رفع فوری گرفتگی لوله فاضلاب برای جلوگیری از آسیب بیشتر به سیستم لوله کشی شما ضروری است. هر چه انسداد بیشتر باقی بماند، خطر ذخیره فاضلاب بیشتر است، که می تواند خطرات زیست محیطی و نگرانی های بهداشتی ایجاد کند. انباشت آب و فاضلاب در لوله همچنین می تواند منجر به آسیب شدیدتر به لوله های شما شود که ممکن است نیاز به تعمیر یا تعویض پرهزینه داشته باشد. بنابراین، ضروری است به محض مشاهده علائم انسداد با یک متخصص لوله بازکنی بلوار فردوس تماس بگیرید.

رفع سریع گرفتگی لوله فاضلاب در پونک بسته به شدت گرفتگی با استفاده از روش های مختلفی انجام می شود. متداول ترین روش جت هیدرولیکی است که از آب پرفشار برای پاکسازی هرگونه زباله یا تجمع در لوله ها استفاده می کند. این روش بسیار موثر است و می تواند به سرعت حتی سرسخت ترین انسدادها را برطرف کند. روش های دیگر ممکن است شامل استفاده از مواد شیمیایی یا مارهای مکانیکی باشد، اما این روش ها ممکن است به اندازه کافی موثر نباشند یا ممکن است باعث آسیب بیشتر به لوله های شما شوند.

در نتیجه، رفع فوری و سریع گرفتگی لوله فاضلاب برای عملکرد صحیح سیستم لوله کشی و ایمنی خانه یا محل کار شما بسیار مهم است. داشتن یک تیم قابل اعتماد و با تجربه که بتواند به سرعت به هر شرایط اضطراری پاسخ دهد و راه حل های موثری برای هرگونه گرفتگی یا گرفتگی ارائه دهد، ضروری است. در صورت مشاهده علائم انسداد در لوله های خود از تماس با متخصص دریغ نکنید.

ویدئوی رفع گرفتگی لوله توالت در پونک

روش های لوله بازکنی در پونک

به دلیل اینکه گرفتگی لوله سینک یا توالت به دلایل مختلفی اتفاق می افتد، ابتدا باید نوع و محل گرفتگی لوله مشخص شود تا بر اساس آن بهترین و کم هزینه ترین روش برای رفع گرفتگی لوله ها انتخاب شود. به همین دلیل ابتدا به بررسی دلایل گرفتگی لوله می پردازیم. ضمن اینکه می توانید در صورت نیاز با لوله بازکنی رشت تماس بگیرید.

دلایل گرفتگی لوله در پونک

مهمترین و پرتکرارترین عوامل گرفتگی لوله ها عبارتند از:

  • گرفتگی لوله سینک با چای و تفاله قهوه
  • گرفتگی لوله سینک با پسماند مواد غذایی
  • گرفتگی لوله سینک با چربی و روغن
  • گرفتگی لوله توالت با دستمال کاغذی
  • گرفتگی لوله توالت با نوار بهداشتی
  • گرفتگی لوله توالت با مدفوع
  • گرفتگی لوله حمام با مو

در مرحله بعد که عامل گرفتگی لوله مشخص شد، با یکی از روش ها و دستگاه های زیر نسبت به رفع گرفتگی لوله ها در پونک اقدام می شود.

  • لوله بازکنی در پونک با فنر برقی لوله بازکنی
  • لوله بازکنی در پونک با دستگاه پمپ تراکم هوا
  • لوله بازکنی با واترجت

قیمت لوله بازکنی پونک

در اولین کلمات رد و بدل شده بین مشتری و تکنسین لوله بازکنی پونک، از قیمت و هزینه چاه بازکنی پونک سوال می شود. لازم است به این مورد توجه داشته باشید که تعیین قیمت برای خدمات لوله بازکنی در هر محدوده ای از لوله بازکنی غرب تهران قاعده و قانونی دارد که بر اساس آن باید یک نرخ مشخص برای خدمات در نظر گرفت.

  • محل گرفتگی لوله
  • نوع گرفتگی لوله
  • طول فنر مورد استفاده برای رفع گرفتگی لوله
  • نوع دستگاه مورد استفاده در لوله بازکنی پونک
  • مدت زمان صرف شده برای رفع گرفتگی لوله ها
  • نیاز یا عدم نیاز به مایع لوله بازکنی و رقیق کننده فاضلاب

فنر زنی و پمپ تراکم هوا در لوله بازکنی پونک

لوله بازکنی در پونک

از مهمترین و اصلی ترین ابزارهای لوله بازکنی فنر و پمپ تراکم هوا است. فنر زنی مرسوم ترین و قوی ترین روش برای باز کردن گرفتگی لوله ها می باشد.

فنرها اندازه های مختلفی دارند. به طوری که حتی اگر لوله ی فاضلاب در یک آپارتمان چندین طبقه نیز مسدود شود می توان با استفاده از فنرهای بلندتر گرفتگی این لوله ها را باز کرد. از طرفی گاهی آپارتمان ها خیلی بلندتر از طول فنرهای موجود هستند که در این مواقع می توان دو فنر را به هم متصل کرد. برای هدایت این فنرها با طول های خیلی بلند دستگاه یا موتورهایی وجود دارد که فنر روی آن ها سوار است. با یک شاسی فنر با سرعت زیادی در لوله ها به جلو می رود و هر چا که مسدودی یا گرفتگی باشد آن را باز کرده و به پیش می رود. لوله بازکنی پونک در استفاده از فنر مهارت و تجربه ی زیادی دارد. حتی در مورد آپارتمان های با ارتفاع خیلی زیاد نیز می توانید با آرامش خاطر به ما یا شعبه لوله بازکنی شهرک غرب اعتماد کنید.

جمع کردن فنر غالباً به صورت دست است. چون باید فنری که در لوله ها حرکت کرده را تمیز کرد. گاهی هم که طول فنر خیلی زیاد است از انواع اتوماتیک استفاده می کنند. که با زدن یک دکمه، فنر از لوله ها به سمت عقب بر می گردد و جمع می شود.

پمپ تراکم هوا نیز روش دیگری برای باز کردن گرفتگی لوله های فاضلاب است. اما این روش برای لوله های با طول بلند چندان کاربردی ندارد. چون این دستگاه با استفاد از یک کمپرسور هوا کار می کند. وقتی که فشار هوا به میزان مد نظر رسید، هوا مانند تفنگ از لوله دستگاه شلیک می شود. وقتی طول لوله زیاد باشد، این شلیک در مسیر قدرت خود را از دست می دهد. ولی اگر طول لوله کوتاه باشد هوا با همان فشاری که پرتاب شده، به مانع برخورد می کند و آن را تکه تکه کرده و از مسیر خارج می کند. استفاده از دستگاه تراکم هوا در مورد گرفتگی های توالت فرنگی به خوبی نتیجه می دهد. لوله بازکنی پونک افرادی را دارد که کاربرد این دستگاه را به خوبی می دانند و می توانند به راحتی از آن استفاده کرده و در کمترین زمان و با کمترین آسیب گرفتگی لوله ها را باز کنند.

لوله بازکنی پونک بدون کثیف کاری

چاه بازکنی در پونک

وقتی صحبت ازگرفتگی لوله ها می شود همه افراد یاد کثیف کاری و صحنه های چندش آور می افتند. اما اگر تکنسین در استفاده از فنر لوله بازکنی مهارت و تجربه کافی داشته باشد، می تواند دور موتور فنر برقی لوله بازکنی را به درستی تنظیم کند تا فنر به هنگام چرخش داخل لوله، فضولات و عامل گرفتگی داخل لوله را به اطراف پرتاب نکند. حتی سهل انگاری در این موضوع سبب آسیب به افراد حاضر در محل نیز می شود. ممکن است به خدمات لوله بازکنی کاشانی نیاز داشته باشید.

لوله بازکنی شبانه روزی در پونک

باید بدانید که اهمیت شغل لوله بازکنی بسیار زیاد است و این مهم است که در هر ساعت از شبانه روز بتوانید به نزدیک ترین شعبه دسترسی داشته باشید. وگرنه تصورش هم سخت است که بتوانید با لوله ای که فاضلاب از آن بالا زده است، بتوانید تا صبح صبر کنید. آلودگی به سرعت منتشر می شود و بوی بد فاضلاب اعصاب همه ساکنین را خرد خواهد کرد.

خالی کردن چاه فاضلاب با پمپ لجن کش در تخلیه چاه پونک

یکی دیگر از مهمترین و اصلی ترین روش های تخلیه چاه که شرکت از آن استفاده می کند، روش خالی کردن با پمپ لجن کش می باشد. امروزه شرکت لوله بازکنی پونک برای تخلیه چاه های بسیار غلیظ و پر از پمپ های مخصوص استفاده می کند که با قرار دادن دهانه مکنده در دورن چاه فاضلاب، تمام مواد زائد را به سمت بیرون و داخل تانکرهای مخصوص هدایت می کند. استفاده از این روش برای تخلیه چاه به مدت زمان بسیار کمتری نیاز دارد. شرکت تخلیه چاه و لوله بازکنی پونک نیز می تواند بهترین و بی نظیرترین خدمات را در این زمینه برای شما عزیزان ارائه دهد. علاوه بر لایروبی یک نکته ی مهم دیگر در تخلیه ی چاه، کف کشی است. این کار نیز با دستگاه های مخصوص انجام می شود و برای این است که فضولات به کف چاه نشست نکند که این مورد بعدها موجبات زحمت و دردسر خواهد بود. حتماً هنگان تخلیه چاه به این مورد توجه نمایید، چون موارد زیادی دیده شده که هنگام تخلیه چاه برای اینکه زحمت زیادی نکشند، چاه را فقط به صورت سطحی تخلیه می کنند. همین امر دلیلی می شود که قبل از تماس با تخلیه چاه خوب تحقیق کنید که گزینه بهتر را انتخاب کنید.

لایروبی با نیروی انسانی در لوله بازکنی پونک

لایروبی به روشی گفته می شود که در آن به کمک نیروی انسانی تمام مواد زائد و جامد از داخل چاه به بیرون کشیده می شود. در واقع مواد زائد و جامد در چاه به شکل سفت تر در آمده و به کف و دیواره های چاه چسبیده می شود که در این صورت نیروی انسانی به کمک ابزارهای مختلف اقدام به لایروبی می کنند تا هر مواد زائد و مزاحمی را از دیواره ها و کف چاه ها به بیرون کشیده و تخلیه چاه را انجام دهند. در واقع با روش لایروبی می توان به پاکسازی بسترها و مجاری بسیار مختلف چاه پرداخت و از این طریق سلامتی و پاکیزگی را برای افراد به ارمغان آورد. همکاران ما در شرکت تخلیه چاه و لوله بازکنی پونک با تشخیص به موقع و حرفه ای خود می توانند از این روش برای تخلیه چاه ساختمان شما استفاده کنند که البته به کار بردن این روش به تمام نیروی انسانی حاضر تعلیم داده شده است تا بتوانند بی نظیرترین خدمات را برای شما به ارمغان آورند. البته در صورتی در هنگام تخلیه چاه استفاده از دستگاه های ساکشن و مکنده ی قوی که تمام فضولات را به راحتی به داخل مخزن ماشین می کشد نیز قسمت مهم کار است. ممکن است به خدمات لوله بازکنی تهرانسر نیاز داشته باشد.

لوله بازکنی پونک

علاوه بر تخلیه چاه لوله بازکنی پونک در زمینه ی بازکردن گرفتگی لوله ها و همچنین لوله کشی آب و فاضلاب نیز تخصص دارد. با توجه به اینکه لوله بازکنی بهمن یک شرکت خدماتی است در هر زمینه ی خدماتی می توانید روی ما حساب کنید و با یکی از شعب تماس بگیرید. گرفتگی لوله ها یکی از اساسی ترین مشکلاتی است که برای هر خانه ای ایجاد می شود. بر خلاف تخلیه چاه که شاید سالی یکبار و یا هر دوسال یک بار انجام می شود، گرفتگی لوله ها پیش بینی نشده است و هر ساعت از روز ممکن است با این مشکل درگیر شویم. در مواقعی گرفتگی لوله چنان شدید است یا حتی چنان مهم است که نمی توان کار را به فردا موکول کرد.
لوله بازکنی و تخلیه چاه پونک برای کمک به همشهریان عزیز تهرانی و برای حل این مسئله، به صورت 24 ساعته مشغول به فعالیت است. همچنین از دیگر مزایای ما این است که بدون تعطیلی و حتی در روزهای جمعه و مهمتر از آن در تعطیلات رسمی نیز آماده ی خدمت رسانی هستیم. فقط کافیست یک تماس بگیرید؛ بعد از 20 دقیقه کارشناس لوله بازکنی پونک در محل حاضر خواهد بود.

سوالات متداول لوله بازکنی پونک

بله. ما با رعایت پروتکل های بهداشتی و تمام اصول ایمنی و بهداشت همچنان مانند سابق در حال فعالیت هستیم.

با توجه به این که لوله بازکنی جزو مشاغلی است که با کثیف کاری همراه است اما سرویسکاران باتجربه لوله بازکنی زنجان با استفاده از تجهیزات پیشرفته کار را با حداقل کثیف کاری به اتمام خواهند رساند.

بله. بیشتر تماس هایی که با شماره لوله بازکنی پونک گرفنته میشه در زمینه گرفتگی لوله توالت و حمام است که سرویسکار به محل اعزام می شود و بدون کثیف کاری و بدون تخریب، گرفتگی لوله ها را رفع می کند.

26 دیدگاه دربارهٔ «لوله بازکنی پونک»

  1. سلام. روز تعطیلات آخر ماه صفر بود که توالت ما گرفته بود و هیچکس نیومد برای بازکردن اون. آخرش لوله بازکنی پونک رو از تو سایت
    پیدا کردیم. دستتون درد نکنه که دستمون رو خالی نزاشتین.

    1. سلام راد عزیز. لوله بازکنی پونک به تعهدات خودش عمل می کنه و این یکی از ویژگیهای مثبت ما هست.

      1. سلام. از پمپ تراکم هکا بیشتر برا چه نوع
        گرفتگی هایی استفاده میشه؟ الان همه جا
        نوشته لوله بازکنی با پمپ تراکم هوا

        1. سلام دوست عزیز. این روش لوله بازکنی، می تواند تا حدودی جایگزین فنر باشد. اما در فواصل طولانی چندان پاسخگو نیست.

  2. سلام. ما قبلاً که تو منطقه مجیدیه بویم از خدمات بهمن کمک گرفته بودیم. اما توی این محله نمی دونم کار پرسنلشون چطوره؟ کسی
    میدونه اوضاع چطوره؟

    1. سلام دوست عزیز. خدمات بهمن، همه مال یک مجموعه هستند و تمام مواردی که در شعبه ی مجیدیه بوده، در لوله بازکنی پونک نیز رعایت می شه.

  3. سلام. ما یکیار از لوله بازکنی پونک کمک گرفتیم. لوله توالت فرنگی گرفته بود خیلی زود اومدن و خیلی هم تمیز کار کردن. ما راضی بودیم.

    1. سلام ایمان عزیز. خوشحالیم که تونستیم رضایت شما رو جلب کنیم. در سایر موارد خدماتی هم می تونید روی ما حساب کنید.

    1. سلام دوست عزیز. البته که اینطور نیست. اتحادیه قیمت های مصوبی داره که باید هزینه بر اساس اون لیست اخذ بشه. که در لوله بازکنی پونک دقیقاً بر اساس نرخ اتحادیه عمل میشه.

        1. سلام دوست عزیز. کف کشی و لایروبی رو باید خود فردی که داره تخلیه چاه رو انجام میده تشخیص بده. بنابراین می تونید با اعتماد به لوله بازکنی پونک خیالتون رو از بابت صداقت پرسنل راحت کنید.

    1. سلام دوست عزیز. دستگاه های ما غالباً صدای زیادی ندارد اما نمی توان گفت که کلاً سایلنت هست. این کار چندان زمان زیادی نمی برد و صدا قابل تحمله.

  4. سلام. در محله پونک ما از لوله بازکنی شما راضی هستیم. به هرکی هم که کارش بیوفته شمارو معرفی میکنیم

    1. سلام اقا امیرعلی
      باعث خوشحالی هست که تونستیم با ارائه خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه رضایت خاطر ساکنین محله پونک رو جلب کنیم

    1. سلام دوست عزیز. ممکن فاضلاب توی کوچه مشکلی براش پیش اومده باشه . ولی نمیشه همینطوری در موردش اظهار نظر کرد. باید برررسی بشه.

    1. سلام دوست عزیز
      چند دلیل مختلف وجود دارد که چرا توالت شما ممکن است بوی نامطبوعی منتشر کند. یکی از رایج ترین مقصران کاسه توالت کثیف است. با گذشت زمان، باکتری ها و سایر میکروب ها می توانند در کاسه جمع شوند و منجر به بوی بد شوند. برای مبارزه با این موضوع، مهم است که توالت خود را به طور مرتب با یک پاک کننده ضد عفونی کننده تمیز کنید.

      یکی دیگر از دلایل بدبو بودن توالت، گرفتگی فاضلاب است. هنگامی که زباله ها در لوله توالت جمع می شوند، می توانند باعث ذخیره گازهای فاضلاب شوند که می توانند بوی نامطبوعی ایجاد کنند. برای جلوگیری از این امر، از شستشوی وسایلی که می‌توانند لوله‌های شما را مسدود کنند، مانند محصولات بهداشتی زنانه یا دستمال‌های کاغذی خودداری کنید. اگر فکر می کنید که ممکن است خودتان موفق به رفع گرفتگی توالت نشوید، می توانید با یکی از شعبات غرب تهران، نظیر لوله بازکنی پونک تماس بگیرید.

      اگر سعی کرده اید توالت خود را تمیز کنید و گرفتگی فاضلاب را باز کنید اما هنوز بوی بدی را تجربه می کنید، ممکن است وقت آن رسیده باشد که حلقه مومی را که پایه توالت فرنگی را به زمین می بندد بررسی کنید. با گذشت زمان، این حلقه ممکن است فرسوده یا آسیب ببیند و به گاز فاضلاب اجازه خروج بدهد. اگر مشکوک به این موضوع هستید، بهتر است برای تعویض حلقه مومی با یک لوله کش حرفه ای تماس بگیرید.

      در خاتمه می توان گفت که توالت بدبو می تواند در اثر عوامل مختلفی ایجاد شود، اما با کمی تمیز کردن و نگهداری می توانید به راحتی بو را از بین ببرید. به یاد داشته باشید که توالت خود را به طور منظم تمیز کنید، از شستشوی وسایل نامناسب خودداری کنید و در صورت لزوم حلقه مومی را بررسی کنید. با انجام این مراحل ساده، می توانید اطمینان حاصل کنید که حمام شما برای همه کسانی که از آن استفاده می کنند، تازه و جذاب می ماند.

    1. سلام دوست عزیز
      هر مشکلی که در زمینه لوله و فاضلاب از جمله گرفتگی لوله، بوی بد فاضلاب، نم دیوار، شکستگی سنگ توالت یا مواردی از این قبیل داشتید، می تونید با شماره 09121892092 شعبه لوله بازکنی در پونک تماس بگیرید. نزدیک ترین سرویسکار در کمتر از 20 دقیقه در محل حاضر خواهد بود و گرفتگی لوله را با رعایت تمام موارد بهداشتی، برطرف خواهد کرد.

    1. سلام دوست عزیز
      شماره لوله بازکنی پونک و غرب تهران 44244080 است. البته اگر با شماره مدیریت هم تماس بگیرید، نزدیک ترین سرویسکار به محل شما اعزام خواهد شد. ما سعی کردیم سرویسکاران را طوری مستقر کنیم که در صورت تماس مشتری، بدون فوت وقت و در کمتر از 20 دقیقه، سرویسکار در محل حاضر باشد.

    1. سلام دوست عزیز
      بله، در شعبه لوله بازکنی پونک، خدمات اضطراری ۲۴ ساعته و شبانه روزی ارائه می شود. این به این معنی است که تیم حرفه ای در شعبه پونک در تمامی ساعات شبانه روز، حتی در روزهای تعطیل، آماده پاسخگویی به درخواست‌های اضطراری در مورد رفع گرفتگی لوله های فاضلاب هستند. اگر در هر زمانی به مشکلی مانند لوله‌های مسدود، نشتی آب یا سایر مشکلات مربوط به لوله‌ تخلیه و فاضلاب مواجه شدید، می‌توانید با شماره شبانه روزی لوله بازکنی در پونک تماس بگیرید و خدمات اضطراری را دریافت کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

پیمایش به بالا