لوله بازکنی جنت آباد

لوله بازکنی جنت آباد
جدول محتوا


در صورت تماس با لوله بازکنی جنت آباد، نزدیک ترین سرویسکاران رفع گرفتگی لوله توالت، حمام و سینک ظرفشویی به آدرس شما اعزام می شوند. لازم به ذکر است کلیه خدمات به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلی انجام می پذیرد و در صورت درخواست کارفرما، فاکتور رسمی ارائه می شود.

البته کلیه خدمات لوله بازکنی در خدمات فنی بهمن، با پشتیبانی چندماهه می باشد.

خدمات لوله بازکنی در جنت آباد

برای کلیه خدمات مربوط به لوله و فاضلاب می توانید با شماره لوله بازکنی در جنت آباد تماس بگیرید.

خدمات لوله بازکنی جنت آباد

  • رفع گرفتگی لوله توالت
  • رفع گرفتگی لوله حمام
  • رفع گرفتگی لوله سینک
  • رفع گرفتگی لوله کفشور حیاط و پارکینگ
  • رفع نم و رطوبت
  • رفع بوی بد فاضلاب
  • درآوردن اشیا از توالت
  • تشخیص محل دقیق نشتی لوله بدون تخریب
  • تشخیص محل دقیق گرفتگی لوله
  • تعویض کاسه توالت

چاه بازکنی در جنت آباد

چاه بازکنی در جنت آباد

روش های مختلف برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب در لوله بازکنی جنت آباد وجود دارد. هر روشی برای نوع خاصی از گرفتگی مورد استفاده قرار می گیرد. در ادامه انواع گرفتگی لوله ها و روش های مختلف رفع گرفتگی آنها را توضیح خواهیم داد.
ممکن است برای هر کسی پیش بیاید که دچار گرفتگی لوله در ساختمان شده و نیاز به لوله بازکنی داشته باشد. قطعاً در این گونه مواقع همه به دنبال روش هایی برای رفع گرفتگی لوله هستند.روش های مختلف رفع گرفتگی لوله را به شما معرفی می‌کنیم تا در صورت نیاز از آن استفاده نمایید.

علت گرفتگی لوله فاضلاب

لوله بازکنی جنت آباد تضمینی

زمانی که زباله و اشیا اضافی وارد لوله شوند و در سیفون یا خمیدگی لوله تجمع کنند، به مرور زمان باعث جمع شدن مواد دیگر در این قسمت شده و گرفتگی رخ می دهد. بهتر است از ورود مواد اضافی و آشغال به داخل لوله جلوگیری شود تا کم کم و به مرور زمان راه لوله مسدود نشود.

در مواجهه با چنین مشکلی معمولاً افراد از روش های مختلف برای حل مشکل خود استفاده می کنند اما در بیشتر مواقع موفق به رفع گرفتگی لوله نمی شوند. در صورت حل نشدن مشکل افراد دنبال شرکت های لوله بازکنی و چاه بازکنی در جنت آباد هستند و انتخاب اول آنها احتمالا شرکت هایی خواهد بود که قیمت ارزان تری دارند.

توجه داشته باشید که این شرکت ها دارای مجوز نبوده و تخصص و تجربه کافی در زمینه تخلیه چاه ندارند. با گرفتن هزینه از شما مشکلتان را به طور موقت حل کرده و باعث می شوند پس از چند روز دوباره به لوله بازکنی احتیاج پیدا کنید. برای رفع مشکلاتی از این قبیل به شرکت‌های معتبر و مجرب که دارای تجربه و مجوز هستند مراجعه کنید.

قیمت لوله بازکنی جنت آباد

قیمت لوله بازکنی جنت آباد

هزینه نهایی که شما به لوله بازکن پرداخت می کنید به عواملی بستگی دارد که آنها را برای شما بیان خواهیم کرد.

  • مدت زمانی که برای رفع گرفتگی لوله صرف شده است.
  • میزان سختی گرفتگی لوله: اگر لوله خیلی سخت گرفته شده باشد مدت زمان زیادی برای رفع گرفتگی آن لازم است در نتیجه هزینه دریافتی برای رفع گرفتگی بیشتر خواهد بود.
  • تعداد موارد گرفتگی در لوله
  • دستگاه استفاده شده در رفع گرفتگی لوله
  • طول فنر لوله بازکنی

لوله بازکنی و چاه بازکنی در جنت آباد را به ما واگذار کنید. ما با استفاده از دستگاه های لوله بازکنی پیشرفته و مدرن و با استفاده از پرسنل مجرب و متخصص با دریافت مناسب ترین هزینه در کمترین زمان ممکن و با سرعت به صورت شبانه روزی بهترین و با کیفیت ترین خدمات را ارائه خواهیم داد.

استفاده از ژنراتور لوله بازکنی

تخلیه چاه جنت آباد

اولین روش مورد استفاده در لوله بازکنی جنت آباد، رفع گرفتگی با فنر برقی یا همان ژنراتور لوله بازکنی است. فنر برقی در واقع همان فنر لوله بازکنی است که با وصل شدن به یک موتور الکتریکی دوران پیدا می کند و همین دوران موجب قدرت و کارایی بیشتر فنر می شود.

فنربرقی تقریباً هر نوع گرفتگی را رفع می کند مثل: گرفتگی های کف شوی حیاط که معمولاً با سنگ، آجر، خاک و … مسدود می شود، یا کف شوی حمام و یا چاه توالت. از این دستگاه برای رفع گرفتگی لوله ها در لوله بازکنی مرزداران نیز استفاده می شود.

دستگاه فنر برقی، پیشرفته، سبک و قابل حمل می باشد.

استفاده از دستگاه تراکم هوا برای رفع گرفتگی

معمولا بعد از فنر برقی روشی که مورد استفاده قرار می گیرد، استفاده از دستگاه تراکم هوا می باشد. دراین روش دستگاه، فشار هوا ایجاد می کند و با فشار گرفتگی لوله را رفع می کند. این دستگاه هم مانند فنر برقی قادر به رفع تمام گرفتگی ها می باشد، حتی گرفتگی های انتهای لوله را نیز از بین می ‌برد. روش کار دستگاه تراکم هوا به این صورت است که دهانه دستگاه روی لوله فاضلاب قرار می ‌گیرد، سپس فشار هوا به داخل لوله وارد می شود و گرفتگی را رفع می ‌کند.

به دلیل استفاده آسان و رفع گرفتگی سریع با دستگاه تراکم هوا و کیفیت بالای کار با این دستگاه اکثریت لوله بازکنی ها از این دستگاه برای رفع گرفتگی استفاده می کنند.

درآوردن انگشتر و گوشی از چاه فاضلاب در جنت آباد

ممکن است برای بسیاری از افراد پیش بیاید که شی گران قیمت یا مهم و با ارزشی همانند گوشی یا انگشتر را بطور اتفاقی در توالت بیندازند، در این صورت شی در سیفون S مانند توالت گیر می کند. اگر خودتان اقدام به درآوردن شیء گیر کرده کنید، امکان دارد باعث رفتن آن در چاه توالت شده و کار را سخت‌ تر شود. برای حل این مشکل و انجام این کار می توانید با شرکت خدمات فنی بهمن شعبه لوله بازکنی تهرانسر تماس بگیرید.

علائم و نشانه های گرفتگی لوله فاضلاب جنت آباد

لوله بازکنی جنت اباد با پشتیبانی

  • تخلیه آرام آب در توالت ممکن است نشانه گرفتگی و پر شدن چاه باشد.
  • استشمام بوی نامطبوع فاضلاب ممکن است نشانه خرابی سیفون و یا پر شدن چاه باشد.
  • تخلیه آرام و کند آب سینک ظرفشویی
  • کف کردن زیر سینک ممکن است، نشانه گرفتگی لوله باشد که باید بررسی شده و پاک شود.
  • رسوب گرفتگی لوله فاضلاب و حمام خصوصاً در مکان هایی که آب شور است.
  • بالا زدن آب سیفون آشپزخانه

تخلیه فاضلاب جنت آباد

به دلیل نبودن سیستم فاضلاب شهری اگو به صورت کامل در جنت آباد، یکی از مهمترین خدمات چاه فاضلاب، تخلیه چاه جنت آباد است. تخلیه چاه، زمانی که چاه فاضلاب پر می شود، یکی از مسائل مهم به شمار می رود، که با واگذار کردن این کار به شرکت خدمات فنی بهمن اطمینان داشته باشید، در کوتاه‌ ترین زمان ممکن و با حداقل هزینه بهترین خدمات را دریافت خواهید کرد.

با یک تماس تانکرهای تخلیه چاه جنت آباد به تمام مناطق جنت آباد اعزام خواهند شد.

علائم و نشانه های پر شدن چاه فاضلاب

میزان کارکرد چاه فاضلاب و عمر مفید آن بسته به چندین عامل است. با توجه به اینکه قدرت زه کشی خاک در زمین های ماسه‌ ای بالا است، معمولاً در این نوع خاک چاه به زودی پر نمی شود. در زمین هایی که از جنس خاک رس هستند، آب جذب خاک نمی شود و انواع مواد بر دیواره ی چاه رسوب می کنند. در این صورت احتمال پر شدن چاه بسیار بالا می رود.

  • وقتی بوی نامطبوع فاضلاب در ساختمان می پیچد.
  • وقتی که گرفتگی توالت و کفشور های مربوط به چاه برطرف نمی‌شود.
  • وقتی حشرات موذی مثل سوسک در توالت و حمام و آشپزخانه مشاهده می شود.
  • وقتی چاه قدیمی باشد و مدت زمان زیادی از تخلیه آن گذشته باشد.

ممکن است به خدمات لوله بازکنی غرب تهران نیاز داشته باشید.

دلایل پر شدن سریع چاه فاضلاب

یکی از دلایل ساده و مهم پر شدن چاه فاضلاب، زیاده روی در مصرف آب است. برای جلوگیری از پر شدن سریع چاه در مصرف آب صرفه جویی کنید و به کودکان نیز آموزش دهید، تا با این کار از پر شدن سریع چاه جلوگیری کنید.

  • وقتی شوینده ها و چربی ها وارد چاه فاضلاب میشوند، روی جداره چاه رسوب کرده و مانع جذب آب خواهند شد.
  • ورود چربی و روغن به سینک ظرفشویی
  • چکه کردن آب از شیرالات خراب ساختمان
  • وقتی عمق چاه کم باشد و چاه دارای انباره نباشد.

چه زمانی باید تخلیه چاه انجام شود؟

توجه داشته باشید: زمانی که چاه کاملاً پر شده و از لوله فاضلاب بالا بزند، زمان مناسبی برای تخلیه چاه نمی باشد، چون ممکن است آب به دیواره ی چاه آسیب زده باشد. تخلیه مکرر چاه به دفعات زیاد هم به دیواره چاه آسیب زده و موجب ریزش دیواره خواهد شد. با توجه به میزان آبی که به چاه وارد میشود، جنس خاک زمین چاه و عمق آن، زمان تخلیه چاه تعیین می شود.

برای اینکه زمان دقیق تخلیه چاه را بدانید، با کارشناسان تخلیه چاه جنت آباد تماس بگیرید تا به شما در این زمینه مشاوره داده و راهنمایی تان کنند.

قیمت تخلیه چاه فاضلاب در جنت آباد

قیمت و هزینه تخلیه چاه در جنت آباد توسط اتحادیه تعیین می ‌شود. البته بسته به شرایط و عوامل مختلف هزینه توافقی مابین دو طرف دریافت می‌شود. دقت داشته باشید که شرکت‌های تخلیه چاه هزینه زیادتر از حد عرف از شما دریافت نکنند. برای اطلاع از قیمت و هزینه تخلیه چاه در جنت آباد با شرکت خدمات فنی بهمن تماس بگیرید.

لازم به ذکر است که باز بودن درب چاه در هزینه دریافتی تاثیر دارد. اگر درب چاه بسته باشد، هزینه برای باز کردن آن دریافت خواهد شد. یکی دیگر از شعبات فعال ما در زمینه رفع گرفتگی لوله ها، لوله بازکنی شهران می باشد.

گرفتگی لوله فاضلاب برای همه یک مشکل اساسی است که علاوه بر این که وقت زیادی را می گیرد بسیار کثیف هم هست. این مشکل وقتی در رابطه با توالت باشد واقعاً منزجر کننده می شود. اما در میان همه این مشکلات یک دغدغه ی روتین وجود دارد. گرفتگی سینک ظرفشویی که در اکثر موارد خانم ها را درگیر می کند. در این موارد اگر فردی بلد باشد و بتواند مشکلات مربوط به سینک را حل کند، خب واقعاً آفرین دارد. چون هم کار خود را پیش برده است و هم هزینه ای را که قرار بود به لوله بازکنی جنت آباد بپردازد را صرفه جویی کرده است. با توجه به اهمیت قضیه که خودتان چه آقا و چه خانم بتوانید سینک ظرفشویی را باز کرده و گرفتگی آن را حل نمایید، لوله بازکنی جنت آباد تصمیم گرفته که بازکردن و بستن سینک را آموزش دهد. به یاد داشته باشید که سینک ها ظاهرهای متفاوتی با یکدیگر دارند ولی همه ی آن ها در نهایت با یک روش باز و بسته می شوند. چون همه شامل اجزای یکسان هستند. علاوه بر این لوله بازکنی بهمن تعداد زیادی آموزش های دیگر مانند نحوه ی فنر زنی، استفاده از دستگاه شناسایی محل ترکیدگی لوله و غیره را نیز در سایت خود قرار داده است.

چرا سینک ظرفشویی دچار گرفتگی می شود؟

اولین گام این است که شما باید مانع از گرفتگی لوله ها شوید. بنابراین باید علت گرفتگی را بشناسید.

  • مهمترین عامل گرفتگی سینک تکه های غذا است که هنگام شستشوی ظرف ها به داخل لوله می رود. برای این کار قبل از شستن ظرف ها می توانید آن ها را پاک کنید. مانند وقتی که می خواهید آن ها در ماشین ظرفشویی قرار دهید.
  • مورد دوم تفاله چای است. که برای رفع آن می توانید از آبکش های کوچک کنار سینک استفاده کنید و هنگام شستن قوری، حتماً از این آبکش استفاده کنید.
  • مو عاملی است که مکمل و تقویت کننده ی دو مورد قبلی است. وقتی مو را داخل سینک می ریزیم، این ها در قسمت شترگلو به دام می افتند و به هم گره می خورند و یک توری ایجاد می کنند. وقتی تکه غذا و نان و تفاله ی چای به این توری می رسد گیر می کند و در واقع تمام مشکلات از اینجا شروع می شود.
  • می توانید از درپوش سینک استفاده کنید که همیشه بر روی لوله ی سینک قرار می گیرد و مانع از عبور تکه های غذا می شود. در زیر بعضی از این درپوش ها توری کوچکی وجود دارد که مانع از عبور مواد غذایی می شود.

با رعایت نکات فوق قطعاً کمتر دچار گرفتگی لوله خواهید شد.

رفع گرفتگی لوله سینک در جنت آباد

بعد از انجام تمام تدابیر گفته شده در بالا فرض را بر این می گذاریم که باز هم دچار گرفتگی سینک ظرفشویی شدیم. خب در این مرحله باید به درمان بپردازیم. اولین کاری که انجام می دهیم استفاده از روش های لوله بازکن سنتی و خانگی است. مانند استفاده از پودر لوله بازکنی، تلمبه و غیره که لوله بازکنی اشرفی اصفهانی کاملاً این روش ها را توضیح داده است.

اگر گرفتگی کم و سطحی باشد، همین مواد کفایت می کند ولی اگر گرفتگی شدید باشد، باید به سراغ بازکردن لوله ها برویم. این کار چندان سخت نیست فقط باید موقع بستن لوله ها با دقت زیادی این کار را انجام دهیم که نشتی ندهد و مهمتر اینکه لوله ها یکباره باز شود و همه جا به هم بریزد.

روش های دیگری مانند استفاده از فنر دستی که می توانید خودتان این کار را انجام دهید نیز جزو روش های کاربردی هستند.

بازکردن لوله های سینک ظرفشویی

قبل از اینکه دست به کاری بزنید از لوله های فاضلاب سینک، عکس بگیرید که اگر بعد از پاک کردن فراموش کردید چگونه باید ببندید بتوانید به عکس ها مراجعه کنید.

حالا یک حوله یا دستمال بزرگ یک سطل که دهانه ی آن به اندازه ی لوله ها باشد، را آماده کنید. یک آچار فرانسه نیز همراه خود داشته باشید. به تصویر زیر نگاه کنید و بر اساس شماره بندی پیش بروید. لوله چاه بازکنی جنت آباد

  1. حوله را زیر لوله ها پهن کنید و سطل را نیز دقیقاً زیر لوله ای که قرار است بازکنیم قرار داهید.
  2. با آچار فرانسه واشر اول شماره 1 را بازکنید و مراقب باشید آب فاضلاب روی لباستان نپاشد.
  3. در حالی که قسمت شترگلو را نگه داشته اید، واشر دوم را نیز باز کنید.
  4. بعد از باز کردن واشر دوم شتر گلو را کاملاً جدا کنید و آماده کنید که آن را بشویید همه ی آب کثیف در این قسمت جمع می شود مراقب باشید به اطراف نریزد.
  5. در قسمت سوم اگر واشر بود، آن را باز کنید و اگر اتصال به لوله در قسمت دیوار بود آن را به آرامی جدا کنید. چون لوله ها شکل های مختلفی دارند باید هر دو حالت را در نظر گرفت.
  6. همه قطعات شترگلو سیفون را بشویید.
  7. اگر فنر خانگی دارید با استفاده از آن ادامه سیفون که داخل دیوار قرار دارد را نیز فنر بزنید. اگر ندارید می توانید از ابزارهای مشابه استفاده کنید. حتی می توانید یک چوب رختی فلزی را از قسمت قلاب آن جدا کنید و یک قلاب بلند درست کنید و با استفاده از آن آشغال های درون لوله را بیرون آورید.
  8. بعد از تمیز کردن همه ی قطعات، نوبت به اتصال دوباره آن می رسد.
  9. همه ی این کارها را به طور معکوس دوباره انجام دهید.
  10. از آبندی شدن و محکم بودن اتصالات اطمینان حاصل کنید.
  11. اگر از جایی شتی داشت یا آن قسمت را با آچار فرانسه محمکتر کنید یا با نوار تفلون بپیچید که مانع نشتی شوید.
  12. آب را باز کرده و تست کنید و از اینکه مجبور نشدید با لوله بازکنی تماس بگیرید از خودتان ممون باشید.
  13. در صورتی که در هر کدام از این مراحل از ادامه به هر دلیلی انصراف دادید می توانید روی کمک لوله بازکنی جنت آباد حساب کنید.
  14. تلفن را برداشته و با شماره ی 09121892092 تماس بگیرید.

جهت اطلاع از قیمت لوله بازکنی کلیک کنید.

چرا لوله بازکنی جنت آباد را برای کارهای خدماتی انتخاب کنیم؟

دلایل زیادی برای انتخاب لوله بازکنی جنت آباد وجود دارد که ما چند نمونه از آن ها را اشاره می کنیم.

  • تمام پرسنل ما از افراد زبده و کارکشته و امین می باشند.
  • نیروهای ما دارای تجربه ی زیادی در زمینه ی خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه می باشند.
  • رعایت پروتکل های بهداشتی یکی از ویژگی های مهم ما است.
  • تمام خدمات لوله بازکنی جنت آباد 100% تضمینی است.
  • تیم خدماتی ما بدون تعطیلی و به صورت شبانه روزی کار می کند.
  • در تمام نقاط شهر تهران شعبه های فعال داریم.
  • خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه جنت آباد فوری است و در کمتر از 30 دقیقه به محل می رسیم.
  • قیمت ها در لوله بازکنی و تخلیه چاه جنت آباد بسیار منصفانه و بر اساس قیمت های اتحادیه است. بنابراین هیچ هزینه ی اضافه ای از کسی دریافت نمی شود.

مضرات استفاده از مایع لوله بازکن صنعتی

استفاده بیش از حد از هر چیزی می تواند نتیجه عکس داشته باشد و کارایی خود را از دست بدهد.

در این میان انواع مایع لوله بازکن صنعتی در کنار فوایدی که دارد می تواند مضراتی هم داشته باشد که به چند مورد اشاره می کنیم.

1- آسیب زدن به لوله های فاضلاب

2- سمی بودن مایع لوله بازکن و بروز خطرات ریوی

3- احتمال مسمومیت از طریق مایع لوله بازکن صنعتی

4- احتمال بروز حساسیت پوستی در اثر تماس با مایع لوله بازکن

سوالات متداول لوله بازکنی جنت آباد

در صورتی که ما کار را کامل و درست انجام ندهیم، از مشتری هیچ پولی دریافت نمی کنیم.

شما می توانید با یک تماس تلفنی درخواست خود را ثبت کنید. نیروهای ما در کمترین زمان ممکن در محل خواهند بود. شماره های تماس ما 09121892092

0 دیدگاه دربارهٔ «لوله بازکنی جنت آباد»

    1. بله. البته می تونید با شماره های تماس شرکت تماس بگیرین و دقیقاً در این مورد اطلاعات لازم رو کسب کنید

  1. سلام ما سینک ظرفشویی رو باز کرده بودم و تمییز هم کردم فقط موقع بستن نتونستم خوب بندم. از همه جا آب میریخت بیرون. از لوله
    بازکنی جنت آباد برای تموم کردن کارم کمک گرفتم. دستتون درد نکنه قیمت منصفانه ای گرفتید من راضی بودم.

  2. سلام. خسته نباشید. مطلب کاملی بود ولی یه مشکلی هست که زیر سینک ما مثل این عکسه نیست. میشه از روی دستور کار شما کار رو
    انجام بدم؟

    1. سلام مهیا عزیز. ممنون از پیامتون. بله همونطور که در مطلب اشاره شده ممکنه زیر سینک ها کمی با هم متفاوت باشه. ولی اگر باز کردید و نتونستید لوله ها رو ببندید می تونید با لوله بازکنی جنت آباد تماس بگیرید.

    1. سلام دوست عزیز. تضمین ما اینطوریه که بعد از اتمام کار، شما تمام موارد رو چک می کنید و اگر لوله به طور کامل بازنشده بود ما هیچ هزینه ای از شما نمی گیریم.

    2. سلام ببخشید شرمنده لوله توالت فرنگی ما گرفتگی
      باید وقت بگیریم یا آدرس بدهیم می فرستی تشکر
      که زود جواب بدهید

      1. سلام دوست عزیز. اگه ممکنه با شعبه لوله بازکنی جنت آباد حتماً تماس بگیرید که بتونیم ادرستون رو هم ثبت کنیم.

    3. سلام. لوله های فاضلاب خونه ما گرفتگی و مسدودی
      نداره. ولی نمیدونم چرا از سینک ظرفشویی آشپزخونه
      بوی بدی میاد. بنظرتون مشکل از کجاس؟

  3. سلام. ببخشید شما تخلیه چاه هم انجام میدین؟ آخه ما دوماه پیش چاه توالت رو تخلیه کردیم ولی بازم بو میده و انگار فاضلاب بالا اومده.

    1. باسلام میشه بفرمایید قیمت باز کردن لوله توالت
      فرنگی چقدر هست وچند ساعت میایید تشکر که
      جواب بدهيد

      1. سلام دوست عزیز برای اطلاع از قیمت ها به جدول اتحادیه سر نگاه کنید. 20 الی 30 دقیقه بعد از درخواست شما نیروهای ما در محل حاضر خواهند بود.

    2. سلام دوست عزیز. بله ما ما شرکت خدماتی هستیم. می تونید از از لوله بازکنی جنت آباد بخواهید که براتون نیرو بفرستن تا چک بشه که چاه پر شده یا مشکل دیگه ای وجود داره.

  4. سلام روزتون بخیر. قیمت فنر زدن برای خونه های آپارتمانی چنده؟ چطوری می تونیم درخواست نیرو کنیم؟

    1. سلام دوست عزیز. قیمت ها بر اساس قیمت اتحادیه هست. می تونید با شماره تلفن 09121892092 تماس بگیرید و در لوله بازکنی جنت آباد درخواستتون رو ثبت کنید.

  5. مونا فرهادی

    سلام به نظرم یک روش راحت هست که بهتر از همه ی این سختی ها هستش. کمی مایع لوله بازکنی بریزید و خودتون را خلاص کنید.

    1. سلام دوست عزیز. بله به نظر میاد خیلی راحته. اما باید توجه کنید که این مایع بعد از چندبار استفاده، هم ریه رو به شدت اذیت می کنه و هم لوله ها را می پوسونه.

  6. نازنین زهرا

    کسی از این محلول معجزه آسای بازکردن لوله ها چیزی می دونه. چند وقت پیش یه نفر اومده بود همچین چیزی می گفت. کسی استفاده
    کرده؟ البته من نخریدم ولی کنجگاو شدم

    1. سلام دوست عزیز. به هیچ عنوان به این حرف ها اعتماد نکنید. این افراد یه عده سودجو هستند که فقط به فکر کلاهبرداری هستند.

    1. مهیار عزیز شعار ما ارائه خدمات لوله بازکنی شبانه روزی با قیمت منصفانه است. ممنون از همراهی شما

  7. لوله باز کنی جنت آباد ینی اتقدر سرش شلوغه ک فرصت نمیکنه بیاد یه
    نگاه ب لوله های خونه ما بندازه؟

    1. سلام دوست عزیز. درسته ما سرمون شلوغه هست ولی امکان نداره هیچ درخواستی رو بدون پاسخ بزاریم. اگه لازم باشه از سایر شعب نیرو میگیریم اما هیچ درخواستی ناکام نمی مونه.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

پیمایش به بالا